Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit bud - hvorfor sælger jeg ikke noget

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep jeg kender godt stakladen. Jeg holder til de, hvor der sælges jordbær, ærter og kartofler hvert år, på højre side i Rærup, når man kører mod Hals.

Ja okay, og så nærmest have sådan nogle lidt specielle krydderier som man ikke lige finder overalt. Det var sgu da en god ide :)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

de fleste handler i supermarkeder mangler der køber over internet køber sikkert økologiske da lige netop den type kød de søger er ikke til få fat i nærområdet,

har du en niche svær få fa kan islandske får eller andet man ikke lige kan få i supermarkeder så levere sådan noget også så skal folk kigge alverden steder men i har det.

meget ekstrem høj kvalitet er svær at bedømme for kunden , så prisen og speciel kød leveringer er der sikkert også noget i .

alt start med noget nyt er altid svært i starten , så der skal hård markedsføring til og der er du ikke engang gået i gang rigtigt meget på siden.

siden den er sikkert ikke vildt meget besøgt siden da den ikke har mange links https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer?folder=&q=http%3A%2F%2Fwww.madkammer.dk&oq=http%3A%2F%2Fwww.madkammer.dk&IndexDataSource=F

få gerne skrevet presse meddelser med mere gør jeres brand mere populær , derved gør mere opmærksom på jeres side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
få gerne skrevet presse meddelser med mere gør jeres brand mere populær

 

Det med pressemeddelses forstår jeg ikke, hvem skal de udsendes til og hvor udsender man dem ?

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Hej Jeg har siden Madkammer.dk


Jeg åbnede for et par uger siden, med salg af kød over nettet, hvor jeg leverer i fra Støvring i syd, og så op til Frederikshavn i Nord. Der er desværre ikke rigtigt kommet gang i den endnu.


Jeg er synlig på google vha. adwords, ligesom jeg personligt har cyklet rundt med rigtigt mange flyers til folks postkasser (Det var nok spildt arbejde, 9 ud af 10 smider dem vist væk). Det jeg vil frem til er at trafikken på mit site er okay, min konverteringsrate er bare alt alt alt for lav


Men har du et bud på hvad du synes der mangler, før du kunne finde på at ligge noget i kurven hos mig?


se siden her www.madkammer.dk


 



Tænker at når det er noget man skal spise og ikke mindst proppe i sine børn så skal det virkelig være iorden og man for lidt fornemmelsen af du sidder ved sofabordet og pakker kødet og klasker bøffer sammen.

Video video video om dig - hvor dit kød kommer fra - hvordan og hvor det bliver pakket find på noget helt nyt i stedet for bare filme dig i en kontorstol fra bilka, film noget som virkelig giver tryghed. Bilen det bliver transporteret i eller lign.

Spar dine kræfter på at snakke dårligt om supermarked kød, folk ved det godt men har spist det i 30 år og lever stadig plus de kan selv vælge hvilken pakke de syntes ser bedst ud

Generalt aldrig snak dårligt om andre og deres produkter. brug tiden på at snak om dig selv.

Som andre har nævnt få nogen rigtige bøffer og stege på. Fjern de hakkedrenge som ligner du selv har stået og fedtet med det plus ikke bare have det de andre har få noget specialt du kan blive kendt for og igen ikke en hjemmerørt marinade som mor har hjulpet med at lave men noget lækkert anderledes kød speciale pakker som andre har nævnt du skal virkelig tænke ud af boksen ikke bare have det samme som de andre.

Dine fordele til kunden er for lange, og intet spild lyder som om bordet bliver skrabet, og fx også vi har 100% styr på... Lyder også som om du sælger tøj. Gør det kort og kontant få det til at lyde som du ikke har lavet andet.

Byt om på det, ment med i stedet for det første jeg ser er 5 kg hakket kød til 324. Det første jeg skal se er 1/2 kg hakket oksekød til 29 kr. Så for jeg lyst til at trykke på den for at se mere om det virkelig kan være godt og der skal være noget info eller film og lign som giver tryghed og inde på den side kan du så tilbyde 5 kg til en ekstra god pris. Jeg skal ikke til at sidde med lommeregner for at regne noget ud vi kender alle prisen på 1/2 kg og ved når den er god. Men kommer også an på hvilke typer kunder du vil have, hårdt at starte ud med de dyre når ingen kender dig der ikke noget "kvalitets stempel" jo smiley men har min pizzamand også. Start med at få en masse kunder i kassen og så kan du vælge side senere. Eller have 2 typer wepshops.

Tænker faktisk lidt at du skal droppe tanken om færdig retter ikke fordi det er en dum ide men vent til du tjener nogen penge så ikke du køre surt i det og netop for st sparre en masse spild.

Gør det nemt og enkelt for dig selv at håndtere så du kan fokusere på service.

Stopper her så du kan overskue at læse det :)

Held og lykke med det
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Mikael christiansen:
få gerne skrevet presse meddelser med mere gør jeres brand mere populær

 

Det med pressemeddelses forstår jeg ikke, hvem skal de udsendes til og hvor udsender man dem ?

Hvis du skriver eller får skrevet en pressemeddelelse, så kan du bl.a. sende den til redaktionerne på lokalaviserne i dit nærområde. Det vil være aktuelt for selve den fysiske butik. Nogen vil blive nysgerrige og fristes til at komme et smut forbi.

I forbindelse med din webshop bør pressemeddelelsen også sendes til de store landsdækkende aviser. Send den f.eks. til Pressewire (læs mere på deres side), men også direkte til alle de større redaktioner.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Jep jeg kender godt stakladen. Jeg holder til de, hvor der sælges jordbær, ærter og kartofler hvert år, på højre side i Rærup, når man kører mod Hals.


Ja okay, og så nærmest have sådan nogle lidt specielle krydderier som man ikke lige finder overalt. Det var sgu da en god ide :)


 



Det er at tænke ud af boksen og en mega god ide, så er du special! Det kan også være din lille ekstra ting i starten i stedet for en lille pose vingummier lav en lille pose krydderi som de for med gratis er 2-3 forskellige krydderier (små poser lige til pågældende ret) så er det nemmere at ramme plet på den smag folk kan lide, en god smagsoplevelse huskes især når man bare regnede med kun at få kød.

Du kan jo teste lidt og lave små madkammer krydderimix til okse, gris kylling mm.

Nu er meget kød jo kød for ikke eksperter og tror du virkelig skal sparke røv på service som jeg skriv i tidligere gav lige din side et ekstra kig, tjek dine tekster igennem og ret tegnsætning og fjern ubetydelige ord så det er let at læse pas du ikke skriver som man siger det, virker også mere proff.

Vedr service en ide kan være tag et billede af kassen når den står hos kunden og send det til kunden med en kort tekst det er fra madkammeret dine varer er nu leveret. Selvfølgelig sådan at dem som stadig køre alcatel for tekst ikke en mms de ikke kan åbne.

Du bliver nød til at være mere fleksibel med levering især i starten og det er 1 gang om ugen bid i det sure æble og kør til barcelona om det bare er for at aflevere en cocktailpølse.
Fra Pandrup
Tilmeldt 26. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har allerede fået rigtig mange gode råd, så held og lykke med at få dem prøvet af.

Hvis jeg lige skal komme med en tilføjelse, så bør du få en med sproglig indsigt til at rette fejlene i hjemmesidens tekst (f.eks. ligge/lægge, af/ad). For sprognørder trækker det gevaldigt ned på troværdigheden, hvis disse basale ting ikke er på plads. Er du så lige så sjusket mht. hygiejne?

Jeg håber at kunne kikke forbi til dit åbent hus-arrangement :-)
Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

kan se du har ændret forsiden med info om åbent hus og et dejligt billed kælediske og jule hygge

syntes de side er rigtig fin

men nu er jeg jo heller ikke it expert ;)

mvh Rolan

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Olina

Tak for kaffe :)

Haha, ja det sproglige er nok gået for hurtigt. Jeg har haft for travlt med at skrive alt indholdet til siden, og derfor har jeg ikke læst det hele igennem ordentligt. Det er helt klart et område, jeg skal have arbejdet igennem hurtigst muligt.

Fordelen for mine kunder, har jeg rettet til :), Det er hele tiden den der afvejning mellem, at man gerne vil skrive så meget som muligt, men samtidig skal læseren heller ikke falde i søvn inden vedkommende er færdig med at læse.

Jeg takker for dine input. Jeg har siden sidst lavet en del produkter som storkøbsprodukter, lidt i forlængelse med det du skriver om at det er svært at starte ud med de dyre kunder. Så jeg har istedet taget et ordentlig hug i min egen avance :)

tak for kritikken :)

mvh

Simon Jakobsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rolan

Ja jeg stjal lige ideen fra dig:)

Det var nemlig en alletiders ide :)

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)