Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit bud - hvorfor sælger jeg ikke noget

Side 1 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har siden Madkammer.dk

Jeg åbnede for et par uger siden, med salg af kød over nettet, hvor jeg leverer i fra Støvring i syd, og så op til Frederikshavn i Nord. Der er desværre ikke rigtigt kommet gang i den endnu.

Jeg er synlig på google vha. adwords, ligesom jeg personligt har cyklet rundt med rigtigt mange flyers til folks postkasser (Det var nok spildt arbejde, 9 ud af 10 smider dem vist væk). Det jeg vil frem til er at trafikken på mit site er okay, min konverteringsrate er bare alt alt alt for lav

Men har du et bud på hvad du synes der mangler, før du kunne finde på at ligge noget i kurven hos mig?

se siden her www.madkammer.dk

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil hurtigt sige at pakkemarkedet er under opbygning, jeg er netop startet på det her til aften, så der mangler selvfølgelig en del der

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Aner det ikke, umiddelbart ser dine priser lidt høje ud (har ingen forstand på det, bruger bare min hukommelse bedst muligt og synes dine priser er lidt højere end jeg husker, men er som sagt ikke sikker :D)

Anyways, så kig evt. på det øverste tilbud her: http://www.grisogko.dk/1-4-gris---finparteret-p-913

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke at hjemmesiden er særlig sigende.

Derudover så er det også et rimeligt "nyt" marked som folk ikke kender. Jeg ville personligt ikke købe kød over nettet, medmindre jeg virkelig kunne spare penge og kvaliteten var helt i top.
Jeg handler jo nogle gange om ugen, også køber jeg mit kød der.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et hurtigt skud fra hoften - skimmede kun lige forsiden - jeg synes det er utydeligt hvorfor man skal vælge dig. En ting er at det er "let" at bestille via nettet - men netop sådan noget som madvarer der vil jeg som forbruger godt kunne se hvordan dit kød adskiller sig fra det der ligger i køledisken hos de store supermarkeder. Så noget mere om kvalitet af kød og udskæringer.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget ummidelbart galt med teknikken, det er en flot, nemt og overskuelig hjemmeside.

Jeg tror problemet består I at folk ikke er vant til at handle mad (med undtagelse af fastfood) på nettet. Hvis jeg skulle købe kød ville jeg så tænke over hvad jeg derudover skulle bruge, hvilket så alligevel ville få mig ned i det lokale supermarked, hvor der ligger en slagter lige ved. 

Derfor tror jeg at du skal sælge pakkeløsninger hvis det skal blive en succes. Altså, hvis jeg vil købe medister, så må der gerne være en pakke hvor jeg også får rødkål og kartofler med til en god pris. Jeg er elendig til at lave mad, så I kassen lægger du en opskrift som som viser hvordan du netop får det til at smage som ens mor ville have lavet det.

Held og lykke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Mine priser er faktisk lavere end netop dem du henviste til på de fleste varer. Det er klart at en kvart gris kan laves billigt. Men med en gennemsnitlig pris på 62 kroner kg for en finparteret gris, så tager de også ved der. Den kan jeg hvis jeg vil, lave til 40-45 kroner kiloet og stadig tjene. Man kan ikke sammenligne en kvart gris med kilopriser på udskæret kød i diverse pakker, da det altid vil være dyrere. Ved en kvart gris er har afsat alle stykker, derfor kan man også lave den billigere.

 

Men tak for din tid :), det sætter jeg pris på

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja det er et forholdvist nyt marked, og det er helt klart at det mangler modning endnu.

Jeg tror sgu jeg laver en side, der hedder " Hvorfor kød online", og så kommer der lige 10 bulletpoints på hvorfor jeg jeg kan levere kød i en bedre kvalitet end supermarkedet kan.

Nogle af dem kunne være:

- Da jeg kun indkøber det kød jeg har solgt har jeg ingen spild, og derfor kan man være sikker på at det kæd jeg sælger ikke har først har lagt som steg i 4 dage, for så at blive til koteletter, og til sidst bliver det hakket.

- 100 % styr på kølekæden, i modsætning til hvis man handler stort i fx. Bilka, hvor kødet godt kan blive noget lunket inden man er hjemme

- INGEN gaspakket kød - Kun friskt. Det gaspakkede ændrer kødets struktur og mindsker smagen

- Nemt leveret lige til døren

 

Noget i den stil kunne måske være godt ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dofs har fat i noget af det rigtige, du mangler nogle pakker med opskrifter, nogle pakker hvor der måske fulgte noget andet end kød med, det kunne være alt lige fra rødkål til spændende krydderier.

Desuden burde du lave en uge/månedspakke pakke, hvor der blev leveret til ca. 50-80 % ad dagene, da folk sikkert også gerne vil have en pizza eller lign samt frihed til vælge selv.

Du bør lave dine pakker efter hvor mange personer der er og evt efter "alder, location" dvs folk kan krydse af om der er noget de ikke vil have eller gerne vil have mere af - f.eks spiser folk i Sønder Jylland jo mere kål end andre (eller er det en fordom?)

Jeg kiggede lige på et par site under "kød leveret til døren" og fandt en masse spændende sider.

Dit side er ellers pæn omend måske farverne på kødet ser lidt feset ud, prøv få dem lavet mere bløde og varme og dit koncept er langt hen ad vejen godt og din gårdbutik ser fin ud - desuden har du pæne anmærkninger hos fødevaren..

Klø på mester, du er på rette vej, kig og bliv inspireret at dine kollegaer, så falder der nok en finke af panden.

Mvh

HH

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Dofs:
Derfor tror jeg at du skal sælge pakkeløsninger hvis det skal blive en succes. Altså, hvis jeg vil købe medister, så må der gerne være en pakke hvor jeg også får rødkål og kartofler med til en god pris. Jeg er elendig til at lave mad, så I kassen lægger du en opskrift som som viser hvordan du netop får det til at smage som ens mor ville have lavet det

 

Hmm ja, sådanne nogle hjemmelavede færdigretter der ikke smager af det pap man køber i supermarkedet. Men du nævner lidt selv problemet også. Du vil have det til en god pris. Jeg kan sagtens lave 200 gram medister, 200 gram skrællede kartofler, 100 gram rødkål og så 100 gram sovs til, men vil du give 50-60 kroner for det?, for det skal det koste når man selv står og laver det hele, så det er godt

Side 1 ud af 9 (81 indlæg)