Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit bud - hvorfor sælger jeg ikke noget

Side 5 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 

Bare for at du er helt klar over, så er det alt kød i gårdbutikken frosset, men fra næste weekend af, vil der komme langsomt begynde at komme lidt fersk kød derop også, ligesom jeg planlægger at man kan få friskskåret pålæg hver torsdag og fredag til en god pris.

Udover det jeg har på hjemmesiden vil du kunne finde:

Færdige farsbrød indbagt i butterdej, hjemmelavet lasagne, hjemmelavet boller i karry, færdigstegte frikadeller, færdig pandekagedej, som bare skal tøes op, så er det klar til panden.

Derudover håbe rjeg i nærmeste fremtid at kunne have hjemmelavet rullepølse, medister og udvide med flere retter. Men der går lige et par uger inden den er helt banket op.

Jeg har lige så lige overtaget butikken, og den har stået mere eller mindre tom, pånær i sommerperioderne, så nu synes jeg der skal startes noget op i den. Den ligger skidegodt lige ved motervejsafkørslen mod Hals

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads-Emil Gellert Larsen:

Lav det i hånden til at starte med og se om det virker?

Der er vitterligt ingen grund til at lave det store forkromede system, hvis ingen bruger det alligevel.

Start altid med mindst muligt, billigst muligt og se om du kan sælge det.

Så, lav et site hvor intet er automatisk, men hvor den bare laver en mail, så du kan sætte abonnement op i hånden, og se om du kan få nogen til at bide på.

Hmm, ja det kunne jeg sagtens, men jeg tænker bare på betalingen, så skal jeg bede folk om at overføre for eksempel fredag hver uge, så kan jeg mandag se om pengene er gået ind, og så bestille råvarerne hjem.....hmmmm ja jeg tænker lige over. Det er vist også noget med at jeg via Teller, kan få lov til at opkræve penge på abonnementsvilkår. Det skal undersøges :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Hej Thomas

 

Bare for at du er helt klar over, så er det alt kød i gårdbutikken frosset, men fra næste weekend af, vil der komme langsomt begynde at komme lidt fersk kød derop også, ligesom jeg planlægger at man kan få friskskåret pålæg hver torsdag og fredag til en god pris.

Udover det jeg har på hjemmesiden vil du kunne finde:

Færdige farsbrød indbagt i butterdej, hjemmelavet lasagne, hjemmelavet boller i karry, færdigstegte frikadeller, færdig pandekagedej, som bare skal tøes op, så er det klar til panden.

Derudover håbe rjeg i nærmeste fremtid at kunne have hjemmelavet rullepølse, medister og udvide med flere retter. Men der går lige et par uger inden den er helt banket op.

Jeg har lige så lige overtaget butikken, og den har stået mere eller mindre tom, pånær i sommerperioderne, så nu synes jeg der skal startes noget op i den. Den ligger skidegodt lige ved motervejsafkørslen mod Hals

Lyder godt! Yes. Desværre lidt langt fra mig. Men skal da huske din butik, hvis jeg en dag er i nabolaget! Wink

Held og lykke med det hele!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ÅBENT HUS den 1. december - Masser af smagprøver - I ER ALLE INVITERET :)

 

Jeg har annonce i en lokalavis, med åbent hus :)

Den med naboen, hmmm ja måske. Men virker det ikke underligt at det banker på døren, og så står der en fremmed med 0,5 kg svinefars sådan ud af det blå, hahaha. Ja det kan sgu godt være det virker

 

Jeg tror sgu det skal prøves. Men hvad siger dørsalgsloven mon til det?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kunne godt tænke mig at stå inde i gågaden en dag, og så bare dele ud. Det tror jeg faktisk kunne være en god investering :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

STEGEBEN........ Du skal have stegeben hver tirsdag eller torsdag - Folk elsker stegeben og i Kbh er der slagtere der har stegeben kun den ene dag pr uge og folk står jo nærmest i kø på de dage... og da du ligger tæt på hovedvej er det da sagen med et megaskilte tilbud mens de ser din web adr.

En anden lille ting, hvis der er 4 produkter pr. række på en produktside, så skal der ALTID være 4 og ikke 1,2 eller 3

Dejligt se folk har smidt så megen god info til dig, tror alle ønsker en så ihærdig mand det bedste - Så på din profil du studere samtidig...

God weekend

HH

Amino slagteren med de gode ben.......

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Hansen:

STEGEBEN........ Du skal have stegeben hver tirsdag eller torsdag - Folk elsker stegeben og i Kbh er der slagtere der har stegeben kun den ene dag pr uge og folk står jo nærmest i kø på de dage... og da du ligger tæt på hovedvej er det da sagen med et megaskilte tilbud mens de ser din web adr.

En anden lille ting, hvis der er 4 produkter pr. række på en produktside, så skal der ALTID være 4 og ikke 1,2 eller 3

Dejligt se folk har smidt så megen god info til dig, tror alle ønsker en så ihærdig mand det bedste - Så på din profil du studere samtidig...

God weekend

HH

Amino slagteren med de gode ben.......

 

Hej Henrik

Jeg har set din PM. Jeg skal lige finde noget tid til at sætte mig ned her. Kunne du eventuelt skrive lidt mere til mig hvad det omhandler. Bare branche eller sådan noget, du behøves ikke gå i detaljer. Jeg kan godt lide nye projekter, men jeg må indrømme jeg er meget hængt op med at få det netslagter op at køre, samtidig med at min uddannelse og kræver en del timer fra mig

Gode ben er jo en tradition!!!, det skal jeg selvfølgelig have skaffet

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

det er bare kanon glæder mig til at høre reaktionen på dit 

åbne hus

nabo gave jo måske folk vil studse lidt men hvis du siger at du levere til naboen

og tænkte at de måske også ville prøve så derfor ville du give dem en smagsprøve

men du kunne også lave en flyer du tager med hver gang du er ude med vare og

smider ind hos naboen eller hele vejen og tilbyder din servise eller en smags prøve 

tror du kun skal give dem 200 til 300 gram 1/2 kilo er for meget og kan blive dyrt hvis 

10 stk vil smage men du kun får en kunde

men til gengæld tror jeg at de reklame penge er givet bedre ud end på en avis anongse

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolan Pless:
men til gengæld tror jeg at de reklame penge er givet bedre ud end på en avis anongse

 

Jeg er heller ikke tilhænger af avisreklamer. Der er så mange, så man drukner i mængden

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæreste kom lige med lidt feedback til din side. Det hele ser nemlig skidegodt ud, men der mangler ifølge hende et par ting. Hun så gerne, at du tilbød marinade og hjemmemarineret kød. Måske lidt lækre kartoffelanretninger/kartoffelspecialiteter. Kender du Fandanko i Aalborg? Uden at gøre reklame for dem, så synes jeg godt du kunne trække lidt inspiration derfra. Lidt niche-produkter måske? Nogle gode salte, pebre, krydderier. Ikke nødvendigvis kun i din webshop, men også i butikken. Der ligger en gårdbutik lidt længere oppe ad Halsvej (godt nok med brugskunst), men der findes ikke noget mere rart end at komme ind i en hyggelig gårdbutik, hvor der er kræset for tingene.

Side 5 ud af 9 (81 indlæg)