Hmm, ja det kunne jeg sagtens, men jeg tænker bare på betalingen, så skal jeg bede folk om at overføre for eksempel fredag hver uge, så kan jeg mandag se om pengene er gået ind, og så bestille råvarerne hjem.....hmmmm ja jeg tænker lige over. Det er vist også noget med at jeg via Teller, kan få lov til at opkræve penge på abonnementsvilkår. Det skal undersøges :) |
Simon Peter Langkilde Jakobsen:Hej Thomas
Bare for at du er helt klar over, så er det alt kød i gårdbutikken frosset, men fra næste weekend af, vil der komme langsomt begynde at komme lidt fersk kød derop også, ligesom jeg planlægger at man kan få friskskåret pålæg hver torsdag og fredag til en god pris.
Udover det jeg har på hjemmesiden vil du kunne finde:
Færdige farsbrød indbagt i butterdej, hjemmelavet lasagne, hjemmelavet boller i karry, færdigstegte frikadeller, færdig pandekagedej, som bare skal tøes op, så er det klar til panden.
Derudover håbe rjeg i nærmeste fremtid at kunne have hjemmelavet rullepølse, medister og udvide med flere retter. Men der går lige et par uger inden den er helt banket op.
Jeg har lige så lige overtaget butikken, og den har stået mere eller mindre tom, pånær i sommerperioderne, så nu synes jeg der skal startes noget op i den. Den ligger skidegodt lige ved motervejsafkørslen mod Hals
Lyder godt! . Desværre lidt langt fra mig. Men skal da huske din butik, hvis jeg en dag er i nabolaget!
Held og lykke med det hele!
De bedste hilsner
Thomas