Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit bud - hvorfor sælger jeg ikke noget

Side 8 ud af 9 (81 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm...ok men er det ikke at du levere frisk skråret kød og ikke gaspakket kød.. er det ikke dit grundkoncept, er det ikke det der får dig til at skille dig ud fra mængden ???

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at formulere dine kvalitets krav helt klart for mig, det virker som om det er det du brænder for og det er derfor du sælger det du gør.....

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at det med fødevarer på nettet er et spørgsmål om tillid. det tager tid. Når først folk har prøvet det, og forhåbentligt syntes godt om det, skal det nok komme igang. Men tålmodighed og tillid er nøgleordet her.

Istedet for flyers ville jeg tage ud i en af de større byer til en torvedag med nogle rigtig gode tilbud, og der ville jeg prøve at fange folks opmærksomhed på konceptet.

Jeg er sikker på at dit koncept skal leve på mund til mund metoden, altså skal folk have nogle rigtig gode oplevelser som de kan fortælle deres venner om.

Måske sponsorater til julebanko i denne tid ville være en idé?

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror også en video med "slagteren" vil være godt, så får man "tillidforhold" til hvem det er man handler med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par hurtige bud på hvorfor det ikke vælter ind med bestillinger ...

Det er lidt som i vinbranchen. Det handler om at få opbygget tillid hos dine kunder om hvorfor de skal handle netop hos dig. De skal tro på dig når du siger at det er et godt tilbud.... Det tager tid - dels skal folk først finde dig - så skal der skabes et behov osv. Det kan tage lang tid:

Som forbruger foretrækker jeg selv at have følgning med mine madvarer, dvs. sige røre, dufte, se mv. Det er svært over internettet. Vi køber en del forskelligt kød, vildt mv. men det er altsammen fra producenter, som vi har mødt - og hvor vi har set hvordan dyrene trives. 
 
Købmanden i mig kan heller ikke lide at du skriver at kødet købes hjem - jaja jeg har set argumentet om ingen spild - men alle led skal have en del af kagen.

Du er startet på et langt sejt træk og det er nu du skal vise udholdenhed og karakterstyrke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kalle

Tak for de vise ord :)

Jeg tror du har helt ret i den med tilliden.

Julebanko sponsorater, lyder som en interessant ide.

Ja, jeg er ved at undersøge muligheden for at komme med på diverse råvaremarkeder

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Købmanden i mig kan heller ikke lide at du skriver at kødet købes hjem - jaja jeg har set argumentet om ingen spild - men alle led skal have en del af kagen.

Hej Henrik

 

Selvfølgelig skal de det, men jeg der er ikke flere led i mit koncept, end der hos en almindelig slagter, eller en supermarkedsslagter.

Så det primære ligger i at jeg intet lager behøves, ligesom spild er absolut minimalt.

Ja det er helt klart en udfordring at mine kunder ikke selv kan se deres kød inden de køber det. Derfor er jeg også meget kritisk med det kød jeg sender afsted. Det skal være noget jeg også selv ville putte i kurven, ellers kan jeg ikke forvente at andre vil.

Tak for din tid

mvh

Simon

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg indrømmer at jeg ikke har læst hele denne lange tråd, men jeg synes der er et par ting på hjemmesiden der er SÅ indlysende at jeg er nødt til at kommentere dem. Skulle en anden allerede have skrevet det må i undskylde min dovenskab.

Egentlig superfin hjemmeside men

Min anbefaling fjern alt der indikerer at webshoppen er nystartet f.eks. "Vi har desværre ingen opskrifter endnu. Vi arbejder dog på at få lagt nogle ind, hurtigst muligt." samt den tekst der fremkommer når man klikker på linket. Folk vil ikke være prøveklud for en nystartet butik, slet ikke når det drejer sig om fødevarer.

Som andre skriver, farverne er rigtig dårlige både kødet og generelt, få en reklamemand til at hjælpe.

Og så vil jeg sige at dit spørgsmål "hvorfor sælger min webshop ikke" er set masser af gange før. Medmindre du har mange mange tusind kroner til markedsføring så skal du nok bare ligesom langt størsteparten af andre der starter webshop acceptere at det tager lang tid at opbygge en stor forretning. Det gælder om bare løbende at få nye kunder OG helst få dem til at vende tilbage sådan at kundemassen stille og roligt vokser. I løbet af nogle år kan du måske leve af det Smile Sats imens på at få godt fat i de lokale kunder med din gårdbutik.

Og til sidst. Brug kun hvad du selv synes lyder fornuftigt af de råd vi andre giver her på Amino, mange af dem der svarer har helt sikker ikke en brøkdel af din viden hverken om forretningsdrift eller kød, så brug din egen sunde fornuft.

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er så nysgerrig om hvordan det åbne hus gik

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 148
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg er en potentiel kunde. Jeg bor i Nørresundby og vil gerne betale for noget ordenligt kød.

1) du skal have fat i din webdesigner og sørge for at det ser ordenligt ud.

Pris teksten er ikke altid inde i cirklen på baggrundsgrafikken. Ofte er det ,- som kommer udenfor.

Den hvide tekst "Læg i kurv" på de grønne knapper på fx

http://www.madkammer.dk/Shop/okse-kalvekoed/Default.aspx

bliver ikke vist i sin fulde længde. Jeg kan se "Læg i kur" der mangler halvdelen af "r" og hele v'et.

Det er sjusk og så enkelt at rette.. Jeg kigger i Chrome og Firefox.

2)

Layoutet på

http://www.madkammer.dk/hvorfor-koed-online.aspx

er skidt. Det hele er med fed tekst, og så er der intet der bliver fremhævet.

Den side er med dine selling points så den skal være lige i øjet.

Hvis det er en designer der har frigivet det design i den form, så ville jeg fyre ham og få en anden til at tweake det layout du har så du hurtigt kan komme videre og få solgt noget.

Himmerland laver glimrende kød og jeg er klar til at købe. Sig til i en PM når du har fået rettet de ting jeg har påpeget. Der er mere, men jeg har kun nævnt det mest grelle.

PS. Vil du ikke nok tilføje Himmerland's Ribeye / Engelskbøf i hele stykker som man selv kan skære ud i bøffer eller stege helt til dit sortiment. Det er supert kød som smager godt.

Side 8 ud af 9 (81 indlæg)