Historien om drengen der blev tabt i et bad med vitaminer fortsætter. |
Dennis Drejer (WooX):
Hvad er en mus?
Historien om drengen der blev tabt i et bad med vitaminer fortsætter. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Hvad er en mus? |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Fedt initiativ Halfdan :-) Jeg følger lige lidt med på twitter og amino i nat. Held og lykke, og husk nu at holde dig fra ting til næsten ;) |
Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring
næsen* Ps. Amino, vær sød at give mig mulighed for at rette tidligere indlæg for stavefejl! .. damn. Kaffe. Ja. Kaffe. |
Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring
Jeg er alligevel aldrig blevet kaldt gammeldags før. Damn. Nå, men tingene var nu også bare bedre da jeg var barn. ;-) Jeg kan fortælle, at både mus og tastatur faktisk blev koblet af efter bare et par timer. Jeg sidder næsten altid og arbejder fra min Chromebook nu, og derfor skriver jeg langt hurtigere på den. Og fordi jeg skal skifte position hver 15. minut hjalp en mus ikke meget. Så grin I bare! @Gita: Det var da alligevel et fantastisk indlæg - Jeg fatter ikke, hvorfor jeg ikke har set det før, og jeg har endda Google Alerts på mit eget navn! Historien er bogmærket (og sendt videre til min far, der nu også er med i Amino-hulen). Det boostede lige mit humør et godt stykke - thanks! :-) 16 timer nede, 8 to go. Der er fest i Skolegade 19a - fest for 1! |
Jeg tror nok, det hedder en computer, Dennis. Hans |
Hey Halfdan! Bare lige fyi, så er jeg vågen på 43. time pt. |
Puha, Halfdan - og så for 35 ører pr. ord. Godt, at det ikke er mig! |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Ikke alene med, at du ikke deltager; du håner mig også fra dit Amsterdam'ske hotelværelse. Den var alligevel grov.. @Mads: Uh, det ville være fedt, for jeg er vidst den eneste, der er på Twitter lige nu. Jeg tjekker hver gang jeg har skrevet en tekst, og resultatet er meget nedslående lige nu. Sidste opdatering er min hver eneste gang. :-( @Thomas: Du skal være velkommen til at deltage næste gang, hvis du tør? ;-) Spotify spiller i øvrigt den onde musik lige nu. Her er så meget fest: |
Det tør jeg ikke! |