Jeg sætter mig i morgen efter at have afleveret min eksamensopgave og banker igennem i hele weekenden. Kristoffer Føns joiner mig.
Skulle andre have lyst til at lave en masse arbejde og hygge omkring SEO og affiliate skal I være velkomne! Skriv min en besked her eller en mail, og så donerer jeg en kyllinge-shawarma, pulverkaffe og upassende jokes.
Jeg er bagud med alt online efter (fkin) jura-eksamener og har masser at lave i weekenden. Join Føns og mig, for pokker da. :-)
Det sker i Aarhus C for the record på vores kontor. Og i min lejlighed, hvis folk vil have lidt mad og et spil Fifa. Men kun ét spil.
Kunne være fedt, at sætte en masse tid at til tekst arbejde. Er det muligt at få en "invitation" lidt tidligere en anden gang? :) Det kunne være super fedt, at lave noget af det lidt tunge og kedelige (efter min mening) arbejde i et godt selvskab.
Mvh. Gustav :)
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.