Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst: 35 øre / ord på fredag - 24 timers marathon ("rekordforsøg").

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Betyder det at du joiner? :-)

Hvis det mig du mener, så må det blive næste gang :-)

Ville super gerne, da jeg har mange projekter og hjemmesider jeg gerne vil have tekst til, men jeg har ikke tiden..

Flyttede sammen med kæresten for nogle måneder siden, nu ville hun så have en større lejlighed, så vi flytter snart og det tager tid at pakke alt :-D

Ville gerne!
Og vil stadig gerne se jeres hule en dag ;-)!

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 00:19

Så må du sætte Føns til at finde en måde, hvorpå man kan måle slåskampe med indere Skype-Wink

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 13:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cap'n Halfdan Timm:

Jeg sætter mig i morgen efter at have afleveret min eksamensopgave og banker igennem i hele weekenden. Kristoffer Føns joiner mig.

Skulle andre have lyst til at lave en masse arbejde og hygge omkring SEO og affiliate skal I være velkomne! Skriv min en besked her eller en mail, og så donerer jeg en kyllinge-shawarma, pulverkaffe og upassende jokes.

Jeg er bagud med alt online efter (fkin) jura-eksamener og har masser at lave i weekenden. Join Føns og mig, for pokker da. :-)

Det sker i Aarhus C for the record på vores kontor. Og i min lejlighed, hvis folk vil have lidt mad og et spil Fifa. Men kun ét spil.

Kunne være fedt, at sætte en masse tid at til tekst arbejde. Er det muligt at få en "invitation" lidt tidligere en anden gang? :) 
Det kunne være super fedt, at lave noget af det lidt tunge og kedelige (efter min mening) arbejde i et godt selvskab.

Mvh. Gustav :) 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)