Du er syg i hovedet. |
Du siger bare til, når du kan Lars. Så skal jeg nok rydde kalenderen og give dig nogle tæv! ;-)
Du siger bare til, når du kan Lars. Så skal jeg nok rydde kalenderen og give dig nogle tæv! ;-) |
Haha, det er bare i orden ;-) |
Jeg kunne også godt tænke mig, at være med en anden gang. Det kan alligevel blive til en del artikler, nogle gode (...) en masse dårlige, på et helt døgn :) Hilsen Gustav |
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Kan de nysgerrige få en update på projektet? (: |
Absolut! :-) 12/24 timer er gået nu, og jeg er på vej ud i køkkenet for at lave min første gang (instant)kaffe. Jeg vil ikke afsløre endnu hvor mange ord, jeg har skrevet, men skriver jeg dobbelt så mange i løbet af de næste 24 timer er mit mål nået. Men jeg tror også det er nu, det bliver svært. Til gengæld holder jeg lidt af en fest her. Alle andre på opgangen er (selvsagt, det er fredag aften kl 20:30, hvem fanden sidder her nu?) taget hjem, så jeg har åbnet døren og hører høj musik. De næste 12 timer bliver skidesjove! |
Sådan ser her ud lige nu. Tak til DK Rejs for de flotte krus. Jeg elsker i sandhed Flotte Fyr. :-) |
Der sidder et eller andet fast i enden af din mus... Hvad er det? |
Han har sikkert også et sort/hvid fjernsyn ;-) |