Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst: 35 øre / ord på fredag - 24 timers marathon ("rekordforsøg").

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Hey guys & gals,

Jeg har i længere tid forsøgt at planlægge en 24-timers konkurrence med et par venner i Aarhus (Jeg tænker på jer to), men planlægning er ikke min stærke side. Og nu står stjernerne rigtigt i hvert fald for mig. Da ingen af de to andre kan her fredag til lørdag, så ender det med at blive Halfdan vs. Halfdan i konkurrencediscplinen:

Hvor meget kan jeg skrive på 24 timer?

Idéen er, at jeg står op fredag morgen, spiser morgenmad og lander på mit kontor kl. 08. Så starter jeg med at skrive. Og det gør jeg indtil kl. 08 lørdag. Og så ser jeg, hvor meget jeg kan skrive på 24 timer. Det tror jeg bliver både sindsygt svært og ganske underholdende (hvis I følger mig på Twitter, kan I følge med, når jeg har lyst til at slå alt ihjel om natten!).

Jeg har allerede en lang liste over emner til mine egne sites, men det bliver kedeligt, hvis jeg ikke skal skrive om andet end billige boligadvokater, dyre boliglån og OK-prissatte oplevelser.

Derfor skriver jeg også gerne tekster for dig her på fredag.

Tilbuddet er som følger:

Hvis du har tekster, der skal skrives, skriver jeg dem for 35 øre / ord. Jeg tager kun imod opgaver indtil jeg regner med at have fyldt mine 24 timer ud, så du har det hele lørdag. Jeg startede mit online virke med at skrive tekster i halvandet år, så jeg har skrevet om de fleste ting før - og jeg tager altid imod en udfordring, hvis du sælger indonesiske havenisser.

For jer, der ikke har nogen idé om hvem jeg er, hedder jeg Halfdan. Jeg studerer jura på Aarhus Universitet, tredje semester, arbejder på et advokatkontor (bare ikke lige på fredag) og har et par virksomheder, der laver online portaler, affiliate sites og generel online markedsføring. Det kan du læse mere om på min Google Plus-konto.

Du kan kontakte mig sådan:

• Privatbesked på Amino
  • Mail til halfdan@halfdantimm.dk

Se eksempler på, hvordan jeg skriver her:

Jeg skal nok skrive resultatet af mit rekordforsøg her. Alle sponsorater i form af pulverkaffe accepteres med glæde! ;-)
Tak!
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold da op! Mega fedt initiativ samtidig med, at det nok både skal blive træls og hårdt natten over ;) 

Har du gjort dig nogle tanker omkring dine mål eller delmål? Det er vel altid sjovt, at stræbe efter noget? 

Mvh. Gustav - Held og lykke! 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Sjov og spændende :)

Men hold da op, hvordan tror du kvaliteten af dine tekster er efter 12 timer, for ikke at tale om efter 16 og 20 :)

Det gælder vist om at være først i køen, hvis man skal have lavet tekster under det maraton.

Held og lykke - sjovt er det i hvert fald.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 17:46

Hvad med at gøre det engang hvor vi andre er hjemme? ;-)

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 17:53

Det er et virkelig spændende forsøg, som jeg glæder mig høre resultatet på. Personligt ville jeg ikke kunne holde fokus efter at have skrevet artikler en halv dag, og så yderligere skulle skrive artikler hele natten.

Held og lykke med dit projekt! :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:59

@Gustav: Yeps, træls, hårdt og mega fedt beskriver det nok egentligt meget godt! ;-)

Jeg ved, hvad jeg går efter, men det siger jeg ikke endnu. Først når jeg ved, om jeg nåede det. Jeg har aldrig skrevet mere end 4-5 timer i streg.

@Thomas: Jeg regner med, at det ikke går lige så hurtigt efter 14 timer som efter 4, men kvaliteten falder ikke af den grund. Jeg må bare drikke godt med kaffe og lige læse alle teksterne igennem 2 gange i stedet for 1. Tak!

@Lars: Du er aldrig hjemme; og når du er, har du eksamener. Du er en svær mand at planlægge noget som helst med! :-(

@Martin: Thanks! Jeg har en ret høj arbejdsmoral, men der skal nok også lige ninjatricks til for at klare hele natten med et nogenlunde produktivitetsniveau :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:00

Besides, Lars, jeg er altid klar på en rematch!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 18:45

Det lyder godt ;-) min november, december og januar er helt smadret. Forhåbentlig får jeg tid til sådan nogle ting her snart, for det er sådan noget jeg synes er fedt :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:38

I know, Lars. Så jeg glæder mig også til at have dig med fra 2013, nu hvor 2012 har udviklet sig til én stor afvisning af mig og mine arrangementer.. ;-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 19:48

Hvis du starter med at give mere end 2 dages heads-up, så er det en god start ;-)

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)