|
det kommer virkelig an på hvor i landet man investerer i ejendomme. i nærheden af "storbyerne" kan man ikke gøre noget forkert, men der findes områder der aldrig kommer op med røven. (nordjylland, lolland/falster, sønderjylland). her kan man f.eks. sagtens finde en villa til under 500.000, men man skal ikke regne med at kunne tjene nogetsomhelst ved videresalg. én af de gode steder at investere i er trekantsområdet, hvor man skal huske at tage horsens med. horsens er dét sted i landet med de fleste tilflyttere. man regner med et indbyggertal på 100000 i år 2030. så hvis du vil fortælle os hvor du vil købe kan vi komme med bedre svar! klaus |
Hej
Jeg vil primært koncentrere mig området Silkeborg og Randers - da jeg selv er placeret mellem disse byer - og der er, eller kommer, gode motorvejsforhold til Århus.
Jeg skal selv have mulighed for løse viceværtsopgaverne i starten, da jeg selv vil tage mig af administrationen. Ejendommene skal gerne være samlet, så jeg med tiden kan ansætte en vicevært, uden at smide alt for mange penge væk på kørsel.
Bliv gratis medlem