det kommer virkelig an på hvor i landet man investerer i ejendomme. i nærheden af "storbyerne" kan man ikke gøre noget forkert, men der findes områder der aldrig kommer op med røven. (nordjylland, lolland/falster, sønderjylland). her kan man f.eks. sagtens finde en villa til under 500.000, men man skal ikke regne med at kunne tjene nogetsomhelst ved videresalg. én af de gode steder at investere i er trekantsområdet, hvor man skal huske at tage horsens med. horsens er dét sted i landet med de fleste tilflyttere. man regner med et indbyggertal på 100000 i år 2030. så hvis du vil fortælle os hvor du vil købe kan vi komme med bedre svar! klaus |
Hej
Jeg vil primært koncentrere mig området Silkeborg og Randers - da jeg selv er placeret mellem disse byer - og der er, eller kommer, gode motorvejsforhold til Århus.
Jeg skal selv have mulighed for løse viceværtsopgaverne i starten, da jeg selv vil tage mig af administrationen. Ejendommene skal gerne være samlet, så jeg med tiden kan ansætte en vicevært, uden at smide alt for mange penge væk på kørsel.