Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

...og hvad gør vi så nu? www.lampeguru.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk en rigtig flot side i har fået jer der!

Den gennemgående grønne farve gør siden rar at se på, samtidig med, at i har Trustpilot på forsiden. Det giver et rigtig godt førstegangsindtryk. 

Hvis det var mig, ville jeg muligvis rykke det billede, hvor i reklamere med jeres brug af miljøvenlig emballage, op i toppen af siden, så den bliver lidt mere synlig. Det er tit små detaljer der gør, at man vælger en webshop frem for et andet og dette kan være et af dem. 

Jeres betalingsproces er meget enkel og overskuelig. 

I burde få de sociale medier på forsiden (Facebook, Twitter - hvad i nu har)

Derudover ville jeg foretrække (som kunde) at der var nogle flere informationer nede i bunden af siden. Tlf.nr., CVR nr., email osv :)

Et alternativ til E-mærket kunne være Webshop-mærket. Ham der styrer det er tit på Amino. Det er meget billigere og er lidt det samme koncept. Bare lige hvis du ledte efter sådan noget. Jeg ved ikke om det konverterer bedre, men det kan vel ikke skade. 

Mvh

Frederik Knudsen 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:59

Hej

Jeres butik er flot og jeg lægger især mærke til at jeres priser er meget konkurrencedygtige på de varer I fremhæver på forsiden.

Har I Google Analytics på jeres shop?

Kig på hvor de besøgende kommer fra. Er det fra relevante sider eller er der et mismatch mellem de steder de kommer fra og det indhold der er på jeres shop.

Jeg checkede lige en søgning på f.eks. Philips Ledino LED Pendel hvor I hos mig ligger nr. 1 på Google i de organiske resultater.

I samme søgning har I en også Adwords annonce, men den er desværre ikke målrettet nok mod min søgning på Philips men kun på pendel. Sådanne annoncer kan godt være vejen til en dårligere konvertering.

Har I installeret Adwords konverteringssporing? Hvis ikke, så vil jeg stærkt anbefale det.

Check evt. Adwords-lex bogen fra Thomas Rosenstand. Den er guld værd.

For at øge jeres konvertering kunne affiliate marketing også være vejen frem. Det giver mulighed for mere målretning via affiliate partnere.

Mvh. Ken

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:16

Hvis du fortæller hvor meget I omsætter for kan jeg sige dig hvor I ligger i forhold til de andre online lampebutikker.

E-mærket vil jeg ikke anbefale Jer.

Fede malerier en blog om malerier

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 20:08

Indtil videre SUPER MANGE TAK for jeres svar!

Jeg har overvejet E-mærket, men jeg mener også at man hurtigt kan komme til at betale for alt muligt pjat
- Men jeg har overvejet det flere gange, og det kommer jeg nok til igen.

Vores TrustPilot virker rigtigt godt og kunderne er rimeligt flinke til at anmelde
- Det kan jeg så tilgengæld anbefale andre at tage på deres shop..

Jeg har ingen Adwords sporing inde nej. Jeg har et andet firma til at passe min Adwords konto, men kunne være jeg skulle prøve at gå mere op i at "holde dem i ørene" :-)

Fede Malerier: Super fint du vil sige mig det, men jeg smider ikke bare lige min omsætning på bordet ;-)

Bliv endeligt ved.. Det er en super hjælp! 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Friktion Skrevet kl. 20:17

Hej Guruguy,

kan godt lide din hjemmeside der er let og overskuelig, dog er jeg enig med resten af koret i, at du bør have kontaktoplysninger nederst på siden. Det virker som om man ikke vil stå ved det man laver, hvis man ikke viser hvem man er.

jeg handler som de fleste herinde ofte på nettet og ligger ikke mærke til om folk er E-mærket eller ej.

Jeg kan se, at din side er lavet af dan-net, er det nogen du kan anbefale? Jeg skal selv til at sætte en webshop i verden, så jeg er lidt på udkig. Syntes dog at priserne ved fx dan-domain, tdc m.fl. er ret høje, det er jo en fast månedlig udgift.

Hvad har din webshop kostet og er du tilfreds med købet?

Mvh Jesper Greve

Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 21:01

Hej, jeg synes det er en rigtig flot side i har, men er det de rigtige produkter? Kunne man tænke sig at jeres produkter kan købes hos den lokale elektriker til samme pris?

Er lidt nysgerrig efter at høre om i har alle lamperne på lager?

Mvh

Hans

Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:24

Slideshowet, som har mange infomationer, kører meget hurtigt. Men får ikke tid til at se tilbuddene. Overgangene gør det ikke bedre. Jeg ville sætte farten ned og bruge en "fade" overgang i stedet for. Jeg ville nok kun have slides ala Pulz Tentacle, som er et flot billede med én pris. Det signalerer eksklusivitet. Herstal udendørs signalerer mere Harald Nyborg. 

Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:38

Jeg vil bemærke til mit eget indlæg: Det kan jo være, at du ønsker at signalere, at her kan man få billige lamper. Dvs. at Herstal udendørs banneret er OK. Men jeg kan ikke umiddelbart fornemme, om det er eksklusivitet eller discount du går efter. Måske skulle du rykke sitets udtryk i den ene eller anden retning.

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 22:08

Hej GuruGuy. Først og fremmest, SUPER FED hjemmeside og i forhold til de mange positive anmeldelser i har på trustpilot, så må det være noget af en succes forretning!

Det der skyder mig i øjnene lige nå jeg kommer ind på jeres hjemmeside er trustpilot anmeldelserne, der til en køber som mig automatisk giver en masse troværdighed, og jeg ville derfor ingen problemer have med at købe en masse ting i jeres webshop.

Som der før blev nævnt, kunne man eventuelt overveje at blive e-mærket, da jeg går ud fra at størstedelen af jeres segment måske ikke ligger hos de unge, men mere de lidt ældre 25+?

Jeg ved ikke hvor meget e-mærket koster, dog ville det med sikkerhed tilføje lidt ekstra troværdighed til jeres shop for den lidt ældre generation i jeres kundesegment.(Det sagt så er slet ikke fortaler for e-mærket, tvært imod.)

Noget jeg dog savner rigtig meget ved webshops som jeres er en boks i siden, hvor jeg ikke behøver at skulle ind i en drop down menu!

Smartguy.dk der har optimeret deres webshop til det yderste i forhold til salgsoptimering har en sådan boks, og I burde hente en masse inspiration der(http://www.smartguy.dk/)

For at få plads til en sådan boks i venstre side, så kunne I fjerne Disney-led lamper, og i hvert fald rykke indkøbskurven op i højre hjørne.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:35

GuruGuy:
Jeg har ingen Adwords sporing inde nej. Jeg har et andet firma til at passe min Adwords konto, men kunne være jeg skulle prøve at gå mere op i at "holde dem i ørene" :-)

Hvis ikke du sporer dine adwords, så har du ingen mulighed for at se om du bruger 10 kr. på at tjene 100, eller omvendt.

Hvis ikke du selv gør det, så må du som minimum forvente at dem du har til at passe din Adwords konto afrapportere til dig. Igen med fokus på om "det kan betale sig". Hvor mange penge tjener du på de kunder der kommer via Adwords - og hvor mange penge bruger du på Adwords - det er et absolut minimum af info du skal have :-)

Stor hilsen
/Brian 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)