Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

...og hvad gør vi så nu? www.lampeguru.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har tidligere på året investeret i en ny shop til http://www.lampeguru.dk og er efterhånden kommer over alle de fejl og mangler jeg selv lige har kunne komme på..
Nu står jeg sådan set i starten af sæsonen for lamper og belysning, men jeg er lidt skuffet over konverteringen på siden..
Året er gået super godt, men efteråret har skuffet lidt, specielt synes jeg, at det virker som om at der kommer rimeligt mange ind og kigger - og rimeligt mange smutter ud igen!

Jeg tænker, at jeg her måske kunne få nogle HUDLØST ÆRLIGE ideer og klask i måsen, så jeg igen kan få noget at arbejde med og øge min konvertering.. Jeg har lige købt en bog om at øge konvertering, men mangler klart nogle andre øjne på siden også!

EN GAVE SKAL I DA HAVE!

Til jer som tager jer tid til at se på siden og skriver, kan (hvis i har lyst) sende mig en PB med navn og adresse, så sender jeg en Disney Vågelampe http://www.lampeguru.dk/catalogsearch/result/?q=v%C3%A5gelampe efter eget ønske :-)
De er super seje og en sjov lille gaveide ;-)
(Er i mere til chokolade, så skriv det og jeg finder ud af det)

Lad mig høre fra jer
- Det ville være en kæmpe hjælp, det kender i jo selv!

Rigtig god dag og TAK!

Med Venlig Hilsen

Steffen Andersen & Mikael Kristensen
http://www.lampeGuru.dk 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Glejbjerg
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen og Mikael.
Jeg er ikke den store Amino bruger endnu men hoppede lige forbi jeres side, både for at se den men også for at få inspiration.

Hvis vi starter i toppen, så synes jeg jeres logo falder meget i med "topfanen" hvis man kan sige det sådan, også mangler det måske noget mere fokus.
Det at i støtter børn, unge og kræft er selvfølig super dejligt, men logoet er også meget lille og grynet og kunne måske gøre sig bedre ude i siden.

Jeres slide tilbud synes jeg fungere fint og priserne kontra før/butiks priser føler også man gør en fornuftig handel.

Men synes godt der kunne arbejdes noget mere med hjemmesiden, forstår ikke jeres trustpilot er over jeres indkøbskurv fx. Og i bunden kunne der godt være en adresse, tlf nummer, cvr nummer.
Og hvis det er muligt for jer at få et nethandel logo eller hvad pokker de nu hedder for at opbygge noget mere troværdighed.

Håber at i kan bruge lidt af det hele og held og lykke i den mørke tid ;)

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffan og Mikael, 

Faktisk ville en så lille ting som at i blev E-mærket øge jeres omsætning med op til 30%.

Har i overhovedet tager forbehold for søgemaskinerne? Er disse nogle i gør jer brug af?

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emil Schmidt:
Faktisk ville en så lille ting som at i blev E-mærket øge jeres omsætning med op til 30%.

Har du valid dokumentation for det?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

social medier en fordel huske der google plus facebook og twitter logoer hele siden igennem

cvr nummer giver ekstra troværdighed huske dette i fodnoten på siden

kontakt siden jeres adresse gerne et telefon og selvfølgelige jeres cvr nummer dette ville styrke sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet synes jeg den er fin og nem af finde rundt i. Jeg kan godt lide at jeg kan putte varer i kurven direkte fra forsiden, så: Yes 

Mine øjne bliver lidt generet af de mange grønne tilbudspriser på jeres slides. Dem synes jeg I skulle økonomisere lidt mere med.

Når jeg har lagt en vare i kurven, beder I mig tage stilling til om jeg vil fortsætte min shopping, eller gå til betaling. Men I har valgt at næsten usynliggøre "Fortsæt shopping"-knappen og istedet fremhæve "Gå til betaling" med en flot orange. Jeg synes I skal sætte lidt mere farve på "Fortsæt..."-knappen, medmindre I da helst vil have mig til checkout i en fart, selvfølgelig.

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har set det i en film på deres egen officielle hjemmeside, det kan jeg selvfølgelig sagtens komme og sige nu, men ville jo ikke bare komme her og vende det til noget negativt for dem. Men på ligepræcis dette link:"http://www.emaerket.dk/bliv-e-maerket-her/beregn-fortjeneste.aspx". Kan i fra Lampeguru.dk tjekke, hvor meget det kan øge jeres konverteringsrate.

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Øhhh... Emil...?



Jeg kan ikke formulere det her på nogen anden måde: Dit indlæg er direkte dumt...!


- Der intet grundlag, belæg eller bevis for at E mærket ville kunne rykke noget som helst...


Det er en om'mer...

Selvfølgelig skal de selv sige at det hæver konverteringsraten?! Det er 99% spild af penge. Og 100% en penge maskine "til deres egen favør"...

-
- Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Mehmet - jeg synes det er en meget negativ tone du har dig der. Og også en meget negativ tilgang du har til det.

Hvis du Mehmet, driver en Webshop, ville jeg klart anbefale dig at smække et E-mærke på!

Jeg er hverken sælger eller kæmpe tilhænger af E-mærket men blot selvstændig der ønsker sig det bedste for sin virksomhed. Hvis jeg var dig ville jeg helt klart gøre det samme for det er vel indenfor din interesse, hvis det reelt set er noget der kan booste din omsætning og derved give flere penge til dig?

Dette er bevist og det kan du selv se ved, at lave en beregning på forrige link.

Jeg er ked af at sige det, men disse fra E-mærket tjener ikke mange penge fordi de snyder folk ved, at sige deres produkt vil booste omsætningen med op til 30%. Nej dette gør de fordi det er et genialt koncept og fordi deres produkt skaber en troværdighed hos forbrugerne af deres produkt.

Fortsat god aften til alle! 

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Emil,


Jeg undskylder... Jeg kan godt selv se nu at min tone var hård, og indlægget var negativt...


- Sorry...


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)