Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bør SKAT ikke betale for vores børnespasning?

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-07-2007 12:09:55 Forfatter: pbtryk.dk Lasse-> Igen en pusseløjerlighed af rang :-) Udfra dit ensidige synspunkt, hvor du er bestyrelsesformand i en lokal børnehave, kan du generalisere og sige, at de danske institutioner faktisk er velfungerende nok, hvis de bare gad finde de skjulte ressourcer, så kan jeg vel tillade mig også at hive en kanin op af hatten: Jeg er uddannet pædagog. Jeg har arbejdet i institutionslivet i 12 år. Og jeg er dig komplet uenig. Godt så. Så fik vi hevet rang op på diskussionsplan.

Pusserløjerlighed af rang.. den har jeg ikke hørt i lang tid

Retter så lige min sætning til: "qua mit engagement i lokal børnehavebestyrelse" med henvisning til at jeg blot ikke ser og oplever helt de samme problemstillinger der omdiskuteres flittigt i medierne. 

I en anden diskussion her på Amino - mener det var om den lille pige, hvis plejeforældre, holdt hende skjult - blev jeg "beskyldt" for ikke at ane en pind om børn med problemer - dertil måtte jeg så refere til mit tidligere arbejde i en børnehave hvor netop børn med særlige behov var tilknyttet - derfor refere jeg til mit virke i bestyrelsesregi - VELVIDENDE at de gode forhold, den måde hvorpå vores børnehave fungere bestemt ikke gør sig gældende overalt i Danmark - men jeg mener helt bestemt det jeg pointerede tidligere.