Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabatmino – er det fremtiden?

Side 6 ud af 8 (72 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas:
Jeg kan ikke se problemet i, at skaffe referencekunder til en nedsat pris, så længe kunden får noget der har samme værdi som hvis der blev betalt listepris.

Det kan jeg virkelig heller ikke se problemet i. Jeg har stor respekt for, at iværksættere bruger deres PLUS-medlemsskab til at komme med gode tilbud til andre iværksættere. Også dine tilbud, selvom jeg faktisk ikke bryder mig om dit produkt.

Jeg synes du skal udvise det samme storsind overfor dine med-iværksættere. De har sikkert allesammen en god grund og en forklaring på deres rabat og forretningsmetoder, ligesom du selv har det.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:18

T-Nielsen:
Det kan jeg virkelig heller ikke se problemet i. Jeg har stor respekt for, at iværksættere bruger deres PLUS-medlemsskab til at komme med gode tilbud til andre iværksættere. Også dine tilbud, selvom jeg faktisk ikke bryder mig om dit produkt.

Jamen at du ikke bryder dig om "mit produkt", som forøvrigt omfatter flere produkter og serviceydelser står dig da frit for. Jeg kan sikkert også finde områder du beskæftiger dig med, jeg ikke bryder mig specielt meget om. Du må være lidt mere konkret!

T-Nielsen:
Jeg synes du skal udvise det samme storsind overfor dine med-iværksættere. De har sikkert allesammen en god grund og en forklaring på deres rabat og forretningsmetoder, ligesom du selv har det.

Det samme storsind som du udviser, når du kommer med kritik af mit "produkt" - som du tilsyneladende har stor kendskab til?

Noget tyder på, at du ikke har forstået pointen i mit første indlæg i denne tråd, jeg vil anbefale dig at læse det igen - og i det mindste forsøge at forstå, hvad det er jeg prøver at argumentere for og imod. Jeg har skam ikke et problem med andres tilbud - det er din forudindtagede meningen.

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 09:43
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas:
Jamen at du ikke bryder dig om "mit produkt", som forøvrigt omfatter flere produkter og serviceydelser står dig da frit for. J eg kan sikkert også finde områder du beskæftiger dig med, jeg ikke bryder mig specielt meget om. Du må være lidt mere konkret!

Jamen, du har tidligere været udsat for kritik af diNE produktER. Ikke fra mig - selvom jeg er enig - og sjovt nok, så har jeg tidligere forsvaret DIN ret til at tilbyde dine produktER, fordi det er et princip for mig, at det skal man kunne, uden at konkurrenterne blander sig negativt. Derfor kender jeg lidt til det.

Men derudover har du ganske ret i, at jeg ikke kender det særligt godt, for du har jo ingen referencer på dit website! Du kritiserer andre for manglende visuel identitet, og for at bruge gratis standard themes, men du gør dig ikke selv den ulejlighed at vise hvad DU egentlig tilbyder, i form af referencer.

Thomas:
Noget tyder på, at du ikke har forstået pointen i mit første indlæg i denne tråd, jeg vil anbefale dig at læse det igen - og i det mindste forsøge at forstå, hvad det er jeg prøver at argumentere for og imod

Jeg har forstået din pointe, og jeg har allerede svaret én gang her i tråden, men jeg er ikke enig i din præmis, og du mangler at underbygge dine påstande.

Du påstår feks. at næsten ALT iværksætteri her på Amino, udelukkende handler om, at det skal være billigt. Det er en påstand grebet ud af den blå (chat?)luft. Det er jo et fåtal, af de mange tråde som oprettes her, der handler om at få noget billigt. De fleste er skam meget seriøse omkring deres virksomhed, og de som ikke er ... tjah lad dem sejle deres egen sø. At du bruger den sidste gruppe som udgangspunkt for et laaaangt indlæg, gør du kun fordi det tjener et formål FOR DIG, nemlig at fremhæve dig selv, på andres bekostning.

Og at du så selv snakker om visuel identitet (andre har allerede været inde på DIN visuelle identitet, så det skal jeg ikke rode mere i) og billige tilbud, hvorefter du selv opretter en tråd med et meget billigt tilbud, dét er hvinende hyklerisk.

Du er bare heldig, at jeg er så flink at holde kritikken her i denne tråd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04

Thomas:
Og hvis iværksættere skal skabe deres egen forretning, så skal det gøres med egne ideer og egen identitet – og ikke copy/paste.

Enig!

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:35

T-Nielsen:

Jamen, du har tidligere været udsat for kritik af diNE produktER. Ikke fra mig - selvom jeg er enig - og sjovt nok, så har jeg tidligere forsvaret DIN ret til at tilbyde dine produktER, fordi det er et princip for mig, at det skal man kunne, uden at konkurrenterne blander sig negativt. Derfor kender jeg lidt til det.

Men derudover har du ganske ret i, at jeg ikke kender det særligt godt, for du har jo ingen referencer på dit website! Du kritiserer andre for manglende visuel identitet, og for at bruge gratis standard themes, men du gør dig ikke selv den ulejlighed at vise hvad DU egentlig tilbyder, i form af referencer.

Er vi ikke igen ud i noget her, der bliver mere personligt end relateret til produkter og serviceydelser der tilbydes? Du kender intet til dem/det, som du selv skriver, men du bryder dig ikke om dem/det. Det hænger ikke rigtig sammen. Referencer og standard themes? Det er jo to forskellig ting, så det kan jeg ikke helt se logikken i.

T-Nielsen:
Du påstår feks. at næsten ALT iværksætteri her på Amino, udelukkende handler om, at det skal være billigt. Det er en påstand grebet ud af den blå (chat?)luft. Det er jo et fåtal, af de mange tråde som oprettes her, der handler om at få noget billigt. De fleste er skam meget seriøse omkring deres virksomhed, og de som ikke er ... tjah lad dem sejle deres egen sø. At du bruger den sidste gruppe som udgangspunkt for et laaaangt indlæg, gør du kun fordi det tjener et formål FOR DIG, nemlig at fremhæve dig selv, på andres bekostning.

Beklager, men igen kan jeg ikke følge dig. At jeg har holdninger til visuel identitet og hvordan det skabes og vi uden tvivl ikke er enige, sådan er det jo bare. Og at jeg bruger energi på et indlæg, du egentlig ikke bryder dig om, det er da fint - ingen har sagt vi skal være enige og jeg respekterer skam dine holdninger. Og jeg skal da beklage hvis mit indlæg blev laaangt. Det er da muligt det kan findes selvpromoverende, det er din holdning og fint med det.

T-Nielsen:
Og at du så selv snakker om visuel identitet (andre har allerede været inde på DIN visuelle identitet, så det skal jeg ikke rode mere i) og billige tilbud, hvorefter du selv opretter en tråd med et meget billigt tilbud, dét er hvinende hyklerisk.

Det har jeg vist svaret på adskillige gange, så det vil jeg nøjes igen med at kommentere med: Kald du det bare hyklerisk, at jeg tilbyder nogle en løsning, der er designet specielt til den enkelte virksomhed til en lav pris. Men lad være med at skrive, du respekterer jeg opretter tilbud, når du samtidig kalder det hyklerisk - det er temmelig selvmodsigende. Og hvad andre synes om den visuelle identitet på sitet, er ikke noget jeg tager så tungt - fint med holdninger og fint vi ikke er enige. Jeg forventer ikke alle bryder sig om vores site, og jeg har det ganske fint med, at nogen slet ikke bryder sig om det - så er der trods alt en holdning til det.

T-Nielsen:
Du er bare heldig, at jeg er så flink at holde kritikken her i denne tråd.

Ja, det er virkelig pænt af dig.

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 16:24

Thomas:
Er vi ikke igen ud i noget her, der bliver mere personligt end relateret til produkter og serviceydelser der tilbydes? Du kender intet til dem/det, som du selv skriver,

Det skriver jeg jo netop IKKE. Jeg skriver faktisk udtrykkeligt, at jeg kender lidt til dem, da jeg naturligvis var inde og kigge på dem, ifm. den tråd du selv startede i tidernes morgen, hvor du fik masser af kritik på dit produkt.

Thomas:
Kald du det bare hyklerisk, at jeg tilbyder nogle en løsning, der er designet specielt til den enkelte virksomhed til en lav pris.

Kunne aldrig drømme om, at kalde det hyklerisk. For min skyld må du tilbyde unik visuel identitet til 1,- hvis du har lyst til det.

Det hykleriske består i, at du beklager dig over andres tilbud, samtidig med at du selv sætter prisen ned med mere end 50%. Er det virkelig så svært at forstå?

Du påstår så godtnok at du - i modsætning til dine konkurrenter - tilbyder specielt design og visuel identitet, men hvordan ved du, at de andre ikke gør det samme? Det kan du måske se ud fra deres referencer? Ja? I så fald har de allerede vist mere end DU har, da du jo som bekendt ingen referencer fremviser.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:32

Jeg vil lade ordkløveriet ligge her. Det er efterhånden udelukkende mudderkast og det orker jeg ærlig talt ikke mere. We agree to disagree.

Hav en god dag.

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 16:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du læser vist ikke hvad jeg skriver. Forståeligt nok - og helt ok Cool

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:42

Det har du helt ret i ;)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:11

@Thomas

1. Er pointen at man ikke må kalde sig iværksætter hvis man går mere op i sine produkter, netværk og kundeservice, end man gør i sit WP template?

Vi har en kunde som driver en shop i et helt standard template hvor det bare er nogle af farverne der er ændret. Han skulle i gang billigt. Han sælger i øvrigt tøj og det går kun fremad for ham. Han er virkelig god til at udnytte facebook og bruger meget at netværke. Der går ikke langt tid før denne unge iværksætter kan leve af sin shop. Han får hele tiden nye ideer og når jeg taler med ham er han altid i gang med noget nyt omkring markedsføring af hans shop, og han har et fint flow af nye produkter han markedsfører. Med andre ord, han sætter hele tiden noget i værk.

Men skal jeg forstå det sådan at han ikke må kalde sig iværksætter fordi han startede så billigt som muligt og har et standarddesign til sin WP-shop?

2. Hvorfor går du egentlig op i hvornår andre er iværksættere eller ej? Er det ikke bedøvende lige gyldigt for din forretning?

Side 6 ud af 8 (72 indlæg)