Det kan jeg virkelig heller ikke se problemet i. Jeg har stor respekt for, at iværksættere bruger deres PLUS-medlemsskab til at komme med gode tilbud til andre iværksættere. Også dine tilbud, selvom jeg faktisk ikke bryder mig om dit produkt. Jeg synes du skal udvise det samme storsind overfor dine med-iværksættere. De har sikkert allesammen en god grund og en forklaring på deres rabat og forretningsmetoder, ligesom du selv har det. |
T-Nielsen:Det kan jeg virkelig heller ikke se problemet i. Jeg har stor respekt for, at iværksættere bruger deres PLUS-medlemsskab til at komme med gode tilbud til andre iværksættere. Også dine tilbud, selvom jeg faktisk ikke bryder mig om dit produkt.
Jamen at du ikke bryder dig om "mit produkt", som forøvrigt omfatter flere produkter og serviceydelser står dig da frit for. Jeg kan sikkert også finde områder du beskæftiger dig med, jeg ikke bryder mig specielt meget om. Du må være lidt mere konkret!
T-Nielsen:Jeg synes du skal udvise det samme storsind overfor dine med-iværksættere. De har sikkert allesammen en god grund og en forklaring på deres rabat og forretningsmetoder, ligesom du selv har det.
Det samme storsind som du udviser, når du kommer med kritik af mit "produkt" - som du tilsyneladende har stor kendskab til?
Noget tyder på, at du ikke har forstået pointen i mit første indlæg i denne tråd, jeg vil anbefale dig at læse det igen - og i det mindste forsøge at forstå, hvad det er jeg prøver at argumentere for og imod. Jeg har skam ikke et problem med andres tilbud - det er din forudindtagede meningen.