Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabatmino – er det fremtiden?

Side 8 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Boysen:

Sådan! Altid rart at finde ud af hvad man er :)

Så skal jeg forstå det således at for at kalde sig iværksætter, skal jeg opfinde noget?

Nej , men du må ikke bruge templates iflg. trådstarter, så grænsen går ved Themeforrest. Ligesom grænse for om man er real hip hopper eller wannabe hip hopper, går lige ved indgangen til Burger King (som Gramsespektrum så rigtigt sagde).

Ligesom i hiphop gælder det også at en bøjle eller et nakketræk er super cool, i iværksætter miljøet.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En rigtig iværksætter er vel en som ved hvad virker ?

Hvis man ser på Jysk Sengetøjslager, Netto , på Amino`s design ( bygget over template, og som i starten var ret grimt, og stadig ikke er for kønt.. sorry ) og på mange andre virkelig succesfulde forretninger og websites, så er konklusionen vel at templates og halvgrimt design på hjemmesider og forretninger ikke betyder det store.

Det der så betyder noget er : markedsføring, markedsføring og markedsføring som Lars Larsen beskriver som opskriften på succes. Det er trist mange gange at se folk der virkelig vil lave noget pænt, bliver overhalet med 1000 km i timen af folk der giver den max. gas på markedsføringen ( komme ud over kanten ). Se sådan noget forstår de iværksættere som jeg kender og har læst om.

Min halvbror startede et webbureau for 2 ½ siden. De er nu 20 ansatte og kommer til møder med borgmestre og erhvervsminister for at høre hvordan man laver vækst i dagens Danmark. De har aldrig brugt seo, adwords eller telemarketing. De laver halvkedeligt design ( vil nogen sige ) til fornuftige priser og folk elsker det. Måske er de 100 ansatte om et par år.

Men ja han er sikkert heller ikke en " real hiphopper " som Lundsby siger :)

Mvh

Ham der kører med et 4 år gammelt template og som rykker folk rundt på nettet.. med sin markedsføring. Men som åbenbart ikke er iværksætter :(

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 8 ud af 8 (72 indlæg)