Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste-bud.dk

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
MN skrev:

jeg får en regning lige pludselig på 9000 kr nå tænkte jeg og ringede og forklarede. den  dame jeg snakkede med kunne intet gøre sagde hun og ville vidre give det til chefen og ringe tilbage ... dette var ok. jeg ventede og  ventede men ingen ringede tilbage. nå jamen så må det jo være glemt tænkte jeg men så forleden dumpede der en regning ind igen nu på 11,700 kr sikke et beløb der stod bla efter gentagende rykker bla bla og trusler med inkasso. jeg prøvede og ringe til dem de næste 2 dage nok 30 gange. men ingen tog telefonen. så jeg skrev en mail til dem hvor jeg forklarede tingene. nu idag 28/6 ringede damen så op igen og sagde hun havde fået min mail og bla bla men hun kunne stadig intet gøre. nå jamen så måtte hun jo få chefen til af ringe og det lovede hun så hun ville gøre.men nu bliver bare spørgsmålet mon jeg kommer i inkasso inden han ringer de ringede jo ikke tilbage sidst. for mig og se er det en dårlig måde af drive forretning på og penge afpresning.

Att.: Gert Andersen
For at blive kunde hos bedste-bud, er det så nok at tilmelde sig på jeres website, eller følger i op på en tilmelding, for at sikre at kunden får det han forventer?

Hvis ja, så har MN et problem. Hvis nej, så har I et problem, idet som tidl. skrevet, kan alle så tilmelde andres firmaer ...

Er det rigtigt at MN ikke blev telefonisk kontaktet af dig (chefen)?

Hvis ja, hvorfor ikke? Hvis nej, du kontaktede MN, så har MN et problem.

Efter rykker, kontaktede MN jer gentagne gange uden at telefonen blev taget, Hvorfor blev telefonen ikke taget?

Ferie? Sygdom? Andet?

De kr. 2.700,00, hvad dækker det?

Håber at besvarelse af ovenstående kan sætte tingene i (måske) rette perspektiv, hvilket må være i jeres interesse ...

Aristo olielamper har vi også ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:40
> I al enkelthed drejer det sig om at MN selv har henvendt sig på vores side

Hvordan ved i med sikkerhed at det er ham?
Jeg kan ikke helt forstå, hvis I tør satse på at en webtilmelding faktisk er korrekt - at den kommer fra dem de siger de er. Hvis I ikke har en underskrevet aftale, eller i det mindste en fax eller email bekræftelse - send og modtaget på en adresse der ejes af denne virksomhed, så tror jeg i står meget svagt i en sag om inddrivelse af pengene. Husk, at det er jer der står med bevisbyrden.

Det sikreste er, at sende et brev med en bekræftelse der skal underskrives og returneres. Hvis I benytter email-verifikation, vil jeg anbefale at I kun acceptere emails på domæner som er registreret til den virksomhed der bestiller (altså ikke GMail, Hotmail osv).
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:09

Det er mit indtryk, at Bedste-bud.dk ikke bevidst prøver at snyde håndværkerne; men virksomheden er blot en nyere spiller i markedet der ikke har fået pudset aftalekonceptet helt af endnu.
Inden denne situation går helt ud af kontrol, så vil jeg anbefale Hr. Andersen at se det som en mulighed for at forbedre konceptet, komme med en undskyldning til polermester og så se at få rettet butikken op, så historien ikke gentager sig igen og igen fremover.
Ellers kan vi i al fremtid have den ene efter den anden til at komme og fortælle sådanne historier - og det tjener jo hverken den ene eller den anden part i sagen.
Venlig hilsen, Christian

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 15:06
Dato: 29-06-2007 14:09:23
Forfatter: Effektiv Markedsføring

Det er mit indtryk, at Bedste-bud.dk ikke bevidst prøver at snyde håndværkerne;

Mit indtryk er et helt andet. Uanset hændelsesforløb, så hænger konstruktionen af bedste-bud.dk slet ikke sammen. Hvis jeg var håndværker og ikke havde læst denne tråd, var jeg sikkert også plumpet i. Det kan godt være det ikke er ulovlig praksis, idet de henvender sig til virksomheder, men annoncehajerne lever jo også i bedste velgående, uden at skulle se frem til strafferetsager. Jeg synes det lugter af en meget lummer affære - det minder mig lidt om sagen med Krak der på baggrund af godt-gemte-betingelser, udsendte fakturaer til folk som linkede til dem. Men jeg håber da at Hr. Andersen viser noget andet og således sætter mig på plads... :)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:23

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 15:29
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:48
Dato: 29-06-2007 15:29:09
Forfatter: Jakob Søndergård
Touché!

Det var blot til almen information.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:15
Hr Gert Andersen

Jeg vil anbefale at du dokumenterer den aftale der er indgået, eller som Christian fornuftigt nævner, benytter chancen til at sætte en streg over regningen. Medmindre du gar dokumentationen vil du få meget svært ved at få medhold i en inkassosag. Se derfor dette som lærepenge som kan bruges til at få jeres koncept i orden. Uanset om der reelt er indgået en aftale, forårsager manglerne i jeres koncept så meget negativ omtale at i kommer til at miste betydeligt mere i potentielle indtægter end det udestående beløb. Aldrig om jeg ville handle med et firma hvor ens retsikkerhed er så ringe.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 22:14
Hej Hr. Andersen.

og tak for du læste mit indlæg (havde jeg også regnet med)

jeg forstår ikke den måde du skriver det på jeg fik første gang en fak på 9000.

da jeg fik denne ringede jeg straks til din telefon dame og forklarede sagen som også tidligerer nævnt vil hun ringe tilbage hvilket hun aldrig gjorde.

jeg som også tidligere beskrevet troede så orderen var glemt (Dumt af mig)

og får så her forleden som du også skriver en ny regning + inkasso advarsel

men denne regning er nu på 11,700 kr jeg kan forstå på brevet du sendte samt dit indlæg her af kontant rabatten frafaldt.

men et skridt fra 4600 til 9000 og så til 11,700 er noget af nogen rykker eller hvad du nu kalder det.

du skriver bla også i brevet af efter flere rykkere.

hvad jeg ved af jeg har fået i min postkasse har jeg modtaget 2 fakturaer fra dig

1 da du mener jeg havde tilmeldt mig og nr 2 her forleden.

jeg som tidligerer nævnt også vil helst gerne løse dette problem på den gode måde og regner også med du vil det ?

jeg vil hvis fakturaen er annulerret og jeg får dette på skrift ikke have nogen eller flere sure miner over dette da livet jo også skal gå videre

og vi begge har en virksomhed som skal drives.

så hvorfor bruge din/min tid på dette istedet for af sige nå ja osv som mange af de andre her inde også siger.

så kan vi komme videre.

jeg blev lovet du vil ringe til mig men jeg har endnu ikke modtaget et opkald fra dig og regnede nok heller ikke med det da du jo brændte mig af sidst også.

Håber vi kan finde en fornuftig løsning på dette. 

MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 22:24
Jeg vil lige tilføje af det self ikke var min mening af hænge dig ud her på Amino.

jeg vidste ikke før jeg søgte efter adressen af du var bruger her inde.

men jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre ved jeres fakturaer samt tlf samtaler da jeg jo ikke fik meget hjælp af hente ved din telefon dame.

beklager self hvis dette har sat dig i en dårligt lys her på Amino eller andre steder.

men som sagt håber vi finder løsningen!

MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)