Jeg tager 301, da det siden jeg kom herind på Amino er banket fast med et 7-tommersøm at 301 som regel er den rigtige redirect når vi taler SEO.
Jeg kan melde som ikke-deltagende at jeg har haft en udgift på 20,- til min telefonsvarer, da en eller anden uforståeligt engelsk-talende inder havde indtalt et langt og uforståeligt indlæg om affiliate marketing.
Glæder mig til at kigge nærmere på jeres resultater :-)
Mit resultat på september lød på et minus på knap et tusinde kroner, men jeg har stadigt en plan for, hvordan jeg skal vinde. Den kan du læse i mit blogindlæg herunder.
Jeg har samlet alle deltagernes indlæg på AffiliateDM.dk. I får også lige listen herunder - besøg dem, smid en kommentar og bliv gladere. Spred noget god karma! ;-)
AffiliateDM.dk er blevet opdateret med de tal, jeg har fået fra deltagene. #1 fører med godt 7.000kr over nr. 2.
Ville ønsket jeg kunne have lagt den afstand til nr. 2, men førstepladsen efter den første måned kan der vist ikke klages over. Indtil videre ser børnetøj ud som et godt valg af emne, men nu må vi se hvordan indtjeninger bliver i oktober. Nu må vi se om side kan vokse eksponentielt, som Dennis drejer formåede at gøre i første udgave ;)
AffiliateDM.dk er blevet opdateret med de tal, jeg har fået fra deltagene. #1 fører med godt 7.000kr over nr. 2.
Ville ønsket jeg kunne have lagt den afstand til nr. 2, men førstepladsen efter den første måned kan der vist ikke klages over. Indtil videre ser børnetøj ud som et godt valg af emne, men nu må vi se hvordan indtjeninger bliver i oktober. Nu må vi se om side kan vokse eksponentielt, som Dennis drejer formåede at gøre i første udgave ;)
Du har i hvert fald valgt et god emne med meget stor volumen og omsætning. Det var faktisk mit andet valg og lige nu fortryder jeg lidt