Nu er vurdering af design jo ret subjektivt, min holdning er - det er ikke godt nok. Det ligner lidt "begynderdesign". Dit brug af versaler på siden gør teksten svær at læse, tekstfarven gør den endnu sværere at læse. Med mindre du har et enestående koncept på produkt- og leverandørområdet, så får du meget svært ved at sælge den shop.
Ikke at være pessimist, men at kunne præsentere et produkt skal ikke nødvendigvis noget som er værdifuldt.
Nu kommer jeg selv fra en beslægtet branche, og primært skal du kunne få den markedsført - til en lav kostpris. Det er nemlig yderst konkurrence præget.
Så skal du kunne levere indenfor kort tid. Og måske i større volumener.
Endelig skal du hele tiden tage chancer og tage nye displays ind i sortiment på lager.
Indtil du har prøvet dette med succes er det næsten ikke noget værd. Undskyld udtrykket.
Kan lige tilføje at selve ideen med dette projekt absolut ikke var at have de vildeste og bedste Roll ups, men at levere til den absolut laveste pris der var mulig. Derfor også kun 5 produkter.
I min optik så må det godt se lidt "billigt" ud, hvis man en discount-butik
Jeg har drevet et andet firma i 7 år og er udd. ved CBS, så jeg har sådan rimelig styr på hvordan man sammensætter en virksomhed - får den i gang/holder den igang.
Her drejer det sig bare om at jeg har lavet en hjemmeside og lavet en del af det arbejde man bør gennemgå inden man kaster sig ud i et projekt som dette. MEN ikke vil bruge tiden på dette projekt.
Såfremt der ikke er nogen der synes det er spændende, så er det jo 0kr. værd - Det tvivler jeg så tilgengæld på
Det kunne være nogen som måske synes det var et nemt sted at starte, såfremt de ville prøve branchen. Som jeg skriver har jeg meget (MEGET!) små forventninger..
Avancen i dette tilfælde var bestemt i den pæne ende (kontra pris). Vi snakker ikke om der skulle tjenes 5kr. pr Roll Up. Vi snakker blot om at udnytte den kompleksitet der er i denne branche nok kunne simplificeres en smule og derved få lidt små fordele, som gjorde det relativt rentabelt at lave et (mindre) firma i netop dette segment.