Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino virker ikke, skal jeg fortsat deltage??

Side 5 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Og endnu en fejl:

her i aften ingen problemer med at komme på amino.dk for mig  de fejl meddelers kommer  meget sjældent for mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:58

Jeg er edb-uddannet i 1993 har har arbejde med it siden. Det er ikke min browser eller malware på min mac, som er problemet, det er amino.

Hvis er i tvivl om hvad det betyder, så har jeg været med fra windows' start. 

Hex: b4 01 b5 20 CD 10 CD 20 er hex koden for at fjerne cursoren fra DOS.

Hvis jeg skal give et hint: Amino kan ha' et udbytte af at kigge på deres cache filer.

Klokken er nu 1:00, så jeg vil gå i seng.

Godnat til alle.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:59

Karsten Sønderup Hansen:

Klokken er nu 1:00, så jeg vil gå i seng.

Godnat til alle.

Godnat. :)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 01:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Som det første, hver matematik time igennem et helt skoleår skulle vi, når vores matematiklærer kom ind, klappe (sammen med de fede ord) medens vi sagde: Man ganger og dividerer, før man lægger sammen og trækker fra. Den taktik fungerede godt, jeg tror aldrig nogen sinde, at nogen af os vil glemme det. 

Nå, men Karsten. Du virker meget, meget bitter på Amino lige nu. Det har du måske grund til - det vil jeg ikke diskutere. Men når du er oprevet, så skal der ikke ret meget til førend at du bliver endnu mere vred.

Som andre nævner, så virker det voldsomt at der er SÅ mange problemer. Amino er bestemt ikke den hjemmeside med det bedste olie i motoren, men så mange fejl som du beskriver synes jeg ikke selv at opleve. 

Som jeg ser det, så har du 2 retninger du kan gå i: 

1 ) Du kan fortsæt være vred og rasende. Du kan udtrykke dig og komme ud med noget galde. 

2 ) Du kan gå analytisk til den, tage den med ro og forsøge at finde ud af hvorfor det går galt. 

Nummer 1; Bevares, vi vil formentlig læse at du er skide sur og måske også at du kan kalde folk både det ene og det andet. Men gavner det? Altså, gavner det dig, Amino eller os andre på nogen måde? Umiddelbart vil jeg mene, at det gør det ikke. Prøv at tænk den til ende - du bliver ved med at være vred, hvor vil det ende henne?  Måske ender det med at du bliver stædig og så nægter du af princip at besøge Amino. 

Det kender jeg - jeg kan selv have meget temperament og blive vred. Der er nogle steder, hvor jeg af princip aldrig viser mig.. Men hvorfor?  Fordi jeg blev pisse sur - og nu er jeg stædig. Det kan godt ske at de vil sælge et produkt jeg i bund og grund gerne vil eje. Men jeg nægter mig selv det produkt, fordi de er nogle forbandede røvhuller! Det gavner ingen, men hva' kan jeg gøre? Jeg hader jo den butik! (Jeg nævner ingen navne, det er også irrelevant her).

Nummer 2: Der er rigtig mange søde og rare Aminoer. Bevares, der er da også nogle støjende elementer som bare lukker skidt ud, men så lad dem dog. Hop over deres indlæg og glæd dig over at der måske er nogle andre der kan bruge det til noget. Uanset hvor i verden man kommer, så findes der folk man ikke så godt kan sammen med - og så lader man bare være. 

Altså; Amino kører ikke særlig godt for dig. Folk er villige til at se igennem fingre med at du indirekte har kaldt dem dumme og i stedet fokusere på hvorfor du oplever problemer. 

Mit gode råd? Tag et koldt bad, gå en lang tur, ring til en ven der altid gør dig glad. Gør et eller andet for at falde til ro og tag imod folks hjælpsomme ånd. Lad for alt i verden være med at gå vred i seng. Det er kedeligt at gå i seng og være vred på noget eller nogen, man bruger en masse unødvendig energi på det.

Nu skal jeg nok lukke ædespalten med alt mit moraleprædiken. Jeg håber du tager en beslutning som du bliver glad for når du står med næste regnskab og har spørgsmål, som du af princip nægter at logge på Amino og stille. 

Frands

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:14

Der er da vidst en som har fået det forkerte ben ud af sengen...

Men jeg har også selv oplevet problemet i dag. Men hallo! Amino drives ikke af robotter, men mennesker så selvfølgelig kan der forekomme fejl. Sådan er det! Vi må enten leve med det, eller forsvinde.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:19

Karsten Sønderup Hansen:

Twitter siger den DDOS angreb, så det er vel svaret på dit sure opstød?

Og den fejl du får, den har jeg gjort Amino opmærksom på for længe siden, men de kunne ik finde kilden desværre... Se her.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:26
Fashion-Seller:

Karsten Sønderup Hansen:

På Twitter siger den DOS angreb, så det er vel svaret på dit sure opstød?

Siger twitter DOS angreb dagligt igennem længere tid? Det er i hvert fald ikke kun i dag, at han oplever fejl skriver han flere steder, så det er nok ikke svaret :)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:32

bacardil:

Jeg fik ramt den forkerte knap, før jeg var færdig med indlægget Smile

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:39
Fashion-Seller:

bacardil:

Jeg fik ramt den forkerte knap, før jeg var færdig med indlægget Smile

Okay, det kan jo ske :)

forsat god aften / nat til alle..
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:40

2 + 2 + 2 x 0 = 4

Men det nytter ikke at snakke uden om at Amino ikke virkede i dag. Der er naturligvis forskel på om man er kunde i butikken og får 1 stjerne af leverandøren for at klage sin sag - og så på folk som mig.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 5 ud af 9 (84 indlæg)