Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino virker ikke, skal jeg fortsat deltage??

Side 5 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Og endnu en fejl:

her i aften ingen problemer med at komme på amino.dk for mig  de fejl meddelers kommer  meget sjældent for mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:58

Jeg er edb-uddannet i 1993 har har arbejde med it siden. Det er ikke min browser eller malware på min mac, som er problemet, det er amino.

Hvis er i tvivl om hvad det betyder, så har jeg været med fra windows' start. 

Hex: b4 01 b5 20 CD 10 CD 20 er hex koden for at fjerne cursoren fra DOS.

Hvis jeg skal give et hint: Amino kan ha' et udbytte af at kigge på deres cache filer.

Klokken er nu 1:00, så jeg vil gå i seng.

Godnat til alle.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:59

Karsten Sønderup Hansen:

Klokken er nu 1:00, så jeg vil gå i seng.

Godnat til alle.

Godnat. :)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 01:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Som det første, hver matematik time igennem et helt skoleår skulle vi, når vores matematiklærer kom ind, klappe (sammen med de fede ord) medens vi sagde: Man ganger og dividerer, før man lægger sammen og trækker fra. Den taktik fungerede godt, jeg tror aldrig nogen sinde, at nogen af os vil glemme det.