Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino virker ikke, skal jeg fortsat deltage??

Side 6 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino får sikkert klaret problemet - det gør de næsten hver gang sådan noget sker.

og forresten: 2 + 2 = 4

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg er edb-uddannet i 1993 har har arbejde med it siden. Det er ikke min browser eller malware på min mac, som er problemet, det er amino.

Hvis er i tvivl om hvad det betyder, så har jeg været med fra windows' start. 

Hex: b4 01 b5 20 CD 10 CD 20 er hex koden for at fjerne cursoren fra DOS.

Hvis jeg skal give et hint: Amino kan ha' et udbytte af at kigge på deres cache filer.

Klokken er nu 1:00, så jeg vil gå i seng.

Godnat til alle.

Spørgsmål: 

EDB, betyder det:  Elve dage bagefter?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:10

Kære Karsten

Jeg er ked af at jeg gav dig 1 stjerne for din afsporing af debatten, jeg burde have skrevet til dig i stedet for.
Men jeg var mildest taget frustreret.
Amino var udsat for så voldsom et ddos angreb, at hele vores host var lagt ned med alle websites.
Det var et angreb med 1 gbit og den slags kan man ikke gøre så meget ved.
Man føler sig meget magtesløs, da man ikke kan hente hjælp nogen som helst steder. Man kan bare acceptere tingene som de er.
Men igen, jeg skulle have skrevet til dig, undskyld.

Mht. at Amino kører så dårligt som du skriver, så er jeg helt sikker på at det er en fejl, ikke mange ser så ofte som dig.
Hvad der gør det aner jeg ikke, men måske den browserversion du kører med, der matcher dårligt op med vores setup, eller hvad ved jeg.
Vi svarer nu support så godt som vi kan, men det er sommerferie og vores faste hjælpere er på ferie. Så det er mig der laver en del af tingene og jeg kan ikke når alt hele tiden.

Mht. fejl, så har jeg rigtig mange gange prøvet at forklare det, men jeg gør det gerne igen.
Amino Debat er en platform vi har købt og vores leverandør skider på os... Med andre ord kan vi ingen hjælp, opdatering eller andet få og vi har ikke adgang til store dele af sourcekoden. Det gør det svært at rette fejlene og det er meget frustrerende for os og jer.
For at gøre ondt værre, så er Jacob der plejer at rette de hurtige fejl i debatten på ferie og det krøbler os lidt.

Men på normale hverdage, så har vi to udviklere i Danmark på fuld tid (Jacob og Jimmy) og så har vi 1902 i Manilla, som typisk afsætter 4-5 mand på fuld tid.
Jeg vil anslå at vi løbende har 1-2 mand der ikke laver andet end at opdatere og vedligeholde debatten med nye features, rettelser m.m. 

Jeg vil håbe at du, som John foreslår, prøver at slette Amino Cookies. Hjælper det, så cool.
Hvis ikke, så prøv med en anden browser og se om det virker.
Gør det det, så må vi kigge på hvad der får din browser til at mismatche med Amino så vi kan få det løst. 

Med håber om at du får en god weekend.

De bedste hilsner

Martin

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 07:44

Til alle jer, der oplever fejl, når I besvarer en tråd - kan I ikke vende tilbage med, om det er:

1) Via "Lynsvar"

2) Via den grønne "Svar"-knap

- eller om det er lidt af begge dele.

Karsten - som flere andre har skrevet, så ser det godt nok mystisk ud, når du får fejlen med, at forbindelsen er mistet.  Kan du hjælpe mig lidt på vej med fejlsøgningen og fortælle hvilken version af Chrome, du bruger - samt hvilken version af OS X?  Hvis jeg er heldig, kan jeg matche samme setup på en Mac her på kontoret og få testet lidt.

Endelig må du også meget gerne gå ind på http://www.amino.dk/cookiedata.aspx og sende resultatet til mig på jimmy@amino.dk 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:53
Jeg får fejlen (periodisk), når jeg bruger den grønne svar knap.

Og det er ikke en Amino fejlside jeg får, men den indbyggede fejlside i Firefox. Jeg kan ikke huske hvad der står, men det passer vist meget godt at det er noget med mistet forbindelse. Men svarene kommer altså igennem alligevel.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 07:59

Hej Jimmy

Hvis du ikke allerede har et stacktrace med fejlen, så prøv at få Carstens ip-adresse, så vil jeg mene at du kan finde stacktraces for de fejl, der er opstået hos ham i New Relic.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:08

Martin Thorborg:
Amino Debat er en platform vi har købt og vores leverandør skider på os... Med andre ord kan vi ingen hjælp, opdatering eller andet få og vi har ikke adgang til store dele af sourcekoden. Det gør det svært at rette fejlene og det er meget frustrerende for os og jer.
For at gøre ondt værre, så er Jacob der plejer at rette de hurtige fejl i debatten på ferie og det krøbler os lidt.

Ok det var nyt for mig, du har sikker skrevet det mage gange men jeg har ikke set det ;) Nu ved jeg ikke hvor længe dette har været problemet, men hvis i har købt noget findes der vel nogle betingelser ikke mindst for dem der har solgt jer platformen(Uhh tør ikke gisne om hvem jeres leverandør er) jeg ved godt det ikke lige er bare, men kunne man forestille sig på sigt man stiler efter at skifte platform eller er tingene mere komplicerede?

Jeg får også tit fejl på Amino og vil meget gerne i fremtiden samle data ind for hvornår og hvor jeg oplever fejl, disse vil jeg samle og sende til jeres support så i har nogle konkrete data at arbejde med, jeg vil opfordre alle som har tiden til at gøre det samme, jo flere data Amino har at arbejde med des bedre.

/allan

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:30

Lundsby:

Hej Jimmy

Hvis du ikke allerede har et stacktrace med fejlen, så prøv at få Carstens ip-adresse, så vil jeg mene at du kan finde stacktraces for de fejl, der er opstået hos ham i New Relic.

Hej Lundsby,

Jeg har allerede en del at kigge på vedr. Karstens brugernavn, men et af de helt store spørgsmålstegn er den med den tabte forbindelse. Der skal jeg i IIS-loggen og se, hvad søren der foregår.  Det tager lidt tid at finde det præcise sted i loggen...

/Jimmy

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:30

DesignYOU:

Ok det var nyt for mig, du har sikker skrevet det mage gange men jeg har ikke set det ;) Nu ved jeg ikke hvor længe dette har været problemet, men hvis i har købt noget findes der vel nogle betingelser ikke mindst for dem der har solgt jer platformen(Uhh tør ikke gisne om hvem jeres leverandør er) jeg ved godt det ikke lige er bare, men kunne man forestille sig på sigt man stiler efter at skifte platform eller er tingene mere komplicerede?

Jeg får også tit fejl på Amino og vil meget gerne i fremtiden samle data ind for hvornår og hvor jeg oplever fejl, disse vil jeg samle og sende til jeres support så i har nogle konkrete data at arbejde med, jeg vil opfordre alle som har tiden til at gøre det samme, jo flere data Amino har at arbejde med des bedre.

Leverandøren er amerikansk og få min. efter vi købte platformen og betalte 10.000$ oven i prisen for 3 års opgraderinger, så vandt de en opgave for MySpace, hvorefter de ændrede fokus på produktet, som nu blev en form for enterprise intranet m.m.
At skifte platform er på mange måder en stor opgave. Der skal flyttes mere end 1 million indlæg, vi skal overføre alle brugere, de indlæg de abonnere på, alle deres indstillinger og jeg kan blive ved. Dertil vil en stor del af folk blive rasende, fordi den gamle var meget bedre. Så et slag på tasken er 2-3 mand i 6 måneder og så yderligere 6 måneder med fejlrettelser og rasende brugere. Så for at være helt ærlig, så prøver jeg at undgå den løsning.
Det vi gør, er at vi langsomt udvikler vores egne ting, og slukker for de gamle. Så på den måde, vil vi langsomt eje hele debatten og have adgang til alt.
Det er en flereårig strategi, men den vi pt. finder bedst for alle.

De bedste hilsner

Martin

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:41

Hej Martin

Tak for dit svar, jeg syntes det lyder som en god plan at udvikle nye ting og slukke for de gamle så det sker gradvist, at skifte kan jeg godt se ville være noget af et arbejde.

/allan

Side 6 ud af 9 (84 indlæg)