Kære Karsten
Jeg er ked af at jeg gav dig 1 stjerne for din afsporing af debatten, jeg burde have skrevet til dig i stedet for.
Men jeg var mildest taget frustreret.
Amino var udsat for så voldsom et ddos angreb, at hele vores host var lagt ned med alle websites.
Det var et angreb med 1 gbit og den slags kan man ikke gøre så meget ved.
Man føler sig meget magtesløs, da man ikke kan hente hjælp nogen som helst steder. Man kan bare acceptere tingene som de er.
Men igen, jeg skulle have skrevet til dig, undskyld.
Mht. at Amino kører så dårligt som du skriver, så er jeg helt sikker på at det er en fejl, ikke mange ser så ofte som dig.
Hvad der gør det aner jeg ikke, men måske den browserversion du kører med, der matcher dårligt op med vores setup, eller hvad ved jeg.
Vi svarer nu support så godt som vi kan, men det er sommerferie og vores faste hjælpere er på ferie. Så det er mig der laver en del af tingene og jeg kan ikke når alt hele tiden.
Mht. fejl, så har jeg rigtig mange gange prøvet at forklare det, men jeg gør det gerne igen.
Amino Debat er en platform vi har købt og vores leverandør skider på os... Med andre ord kan vi ingen hjælp, opdatering eller andet få og vi har ikke adgang til store dele af sourcekoden. Det gør det svært at rette fejlene og det er meget frustrerende for os og jer.
For at gøre ondt værre, så er Jacob der plejer at rette de hurtige fejl i debatten på ferie og det krøbler os lidt.
Men på normale hverdage, så har vi to udviklere i Danmark på fuld tid (Jacob og Jimmy) og så har vi 1902 i Manilla, som typisk afsætter 4-5 mand på fuld tid.
Jeg vil anslå at vi løbende har 1-2 mand der ikke laver andet end at opdatere og vedligeholde debatten med nye features, rettelser m.m.
Jeg vil håbe at du, som John foreslår, prøver at slette Amino Cookies. Hjælper det, så cool.
Hvis ikke, så prøv med en anden browser og se om det virker.
Gør det det, så må vi kigge på hvad der får din browser til at mismatche med Amino så vi kan få det løst.
Med håber om at du får en god weekend.
De bedste hilsner
Martin