Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino virker ikke, skal jeg fortsat deltage??

Side 6 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino får sikkert klaret problemet - det gør de næsten hver gang sådan noget sker.

og forresten: 2 + 2 = 4

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg er edb-uddannet i 1993 har har arbejde med it siden. Det er ikke min browser eller malware på min mac, som er problemet, det er amino.

Hvis er i tvivl om hvad det betyder, så har jeg været med fra windows' start. 

Hex: b4 01 b5 20 CD 10 CD 20 er hex koden for at fjerne cursoren fra DOS.

Hvis jeg skal give et hint: Amino kan ha' et udbytte af at kigge på deres cache filer.

Klokken er nu 1:00, så jeg vil gå i seng.

Godnat til alle.

Spørgsmål: 

EDB, betyder det:  Elve dage bagefter?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:10

Kære Karsten

Jeg er ked af at jeg gav dig 1 stjerne for din afsporing af debatten, jeg burde have skrevet til dig i stedet for.
Men jeg var mildest taget frustreret.
Amino var udsat for så voldsom et ddos angreb, at hele vores host var lagt ned med alle websites.
Det var et angreb med 1 gbit og den slags kan man ikke gøre så meget ved.
Man føler sig meget magtesløs, da man ikke kan hente hjælp nogen som helst steder. Man kan bare acceptere tingene som de er.
Men igen, jeg skulle have skrevet til dig, undskyld.

Mht. at Amino kører så dårligt som du skriver, så er jeg helt sikker på at det er en fejl, ikke mange ser så ofte som dig.
Hvad der gør det aner jeg ikke, men måske den browserversion du kører med, der matcher dårligt op med vores setup, eller hvad ved jeg.