Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino virker ikke, skal jeg fortsat deltage??

Side 1 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har begået helligbrøde idag. Mit indlæg var ikke passende og jeg svarede Martin Thorborg imod.

Amino virker ikke jeg for følgende fejl:

x

Men ifølge Martin Thorborg var der igen problemer, da det hele virkede for ham 10 timer om dagen.

Hvis jeg skal være ærlig, så har jeg besvaret flere spørgsmål hver uge end hr. thorborg, hvis man kigger en måned eller to tilbage. Hvad laver du på amino 10 timer om hr. Thorborg, og hvorfor skal jeg deltage med af svar på iværksætter spørgsmål, når jeg ikke kan komme i kontakt med amino.dk.

Browser problem!!!! nej.

Jeg er på kanten til at sige farvel.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:23

Jeg havde også problemer med amino omkring middag i dag, men det fungerer fint igen :-)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:25

Becker Consult | jacobbecker.dk:
Jeg havde også problemer med amino omkring middag i dag, men det fungerer fint igen :-)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg kunne heller ikke komme på - specielt med Google Chrome var der problemer

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:26

Det har heller ikke virket for mig i dag. Men hvad har du dog skrevet til ham?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Der er ingen der tvinger dig jo :-)

Jeg modtager selv disse fejlmeddelelser et par gange om ugen, men imod værdien der er at finde herinde er det jo peanuts?

Den store ustabilitet du har oplevet i dag har været grundet et ddos angreb som du på ingen måde kan stille dem til regnskab for :-)

Jeg håber da, at du fortsat vil deltage, men hvis man kun er negativt indstillet er det svært at bidrage med noget positivt.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:27

jeg har også haft små problemer i dag at komme på amino.dk men forummet er så super man prøver til man har adgang og jeg kan regne ud du fik adgang også da du har postet dit indlæg

jo en gang imellem får jeg også den besked på andre tidspunkter end i dag , men siden er jo en del større end ens eget så det kræver en del mere

viden der er forummet er simpelthen så super godt må jeg erkende og det er godt klaret de klaret et dos angreb i dag, i alt er forummet bare super godt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Der har været store problemer med Amino netop i dag på grund af DDOS angreb ifgl. Martin - hvilket ikke virker usandsynligt da jeg kender til flere andre sider, som netop i dag også har været ude for DDOS.

Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:29
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus:

Emil S:

Det har heller ikke virket for mig i dag. Men hvad har du dog skrevet til ham?

http://www.amino.dk/forums/t/167407.aspx?PageIndex=2

//Rasmus

Jeg kunne ikke være meget enig med Karsten. Jeg er tit ude for at jeg bliver stoppet med en fejl meddelse, hvorefter der står "Fejlen er noteret i vores log til vores udviklere" - hvorefter jeg tænker "Shit de udviklere må have travlt" 

Amino er et bumpet luko... Layers der flyver over det hele og sider der overhovdet ikke machter. Som om at hver gang man bruger en ny side i menuen kommer man frem til et nyt website.

Karsten har ret i at Amino sejler for det meste. Det kan de sgu ikke komme uden om, heller ikke jeres såkaldte udviklere. Men udover det er Amino jo fantastisk og vi finder alle de svar vi ønsker :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 9 (84 indlæg)