Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide: Amino skolen

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Der findes jo utrolig mange kurser på nettet i forvejen, hvem bremser mig i at taget en af de kurser og ligger dem op på amino. Ja måske kan teksten spores via DC, men hvad med videoer eller hvis det er lavet i flash.

Hvis det er på dansk ?

Nogle vil klart foretrække alle de forskellig kursuser der på nettet på engelsk og andre vil foretrække kursuser på dansk`, så det kunne amino have

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 01:02

What?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 01:04

Super super god ide. opbakning herfra:)

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 01:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fremragende ide med masser af potentiale.

Spam burde ikke være noget problem sålænge Amino eller anden ansvarlig er tovholder og planlægger kurserne eller godkender det materiale og de personer, der kommer ind.

Hvis det skal være en Aminoskole, hvor undervisning og kvalitet er førsteprioritet, så er man nok nød til at "headhunte" oplæggerne. På denne måde kan man styre, hvem holder skriver og oplæg om moms, skat, markedsføring, webdesign osv. 

Angående betaling så kan de vel få samme deal som bloggerne, dvs. synlighed, reklame og omtale, det må også give dem en hvis form for værdi og i sidste ende flere penge på kontoen.

Men en skide god ide, hvor der er helt vildt mange udviklingsmuligheder. Det med undervisning er jo slet ikke så tosset. Hvem siger, at en af oplægsholderne ikke kunne blive gæsteforelæsere på diverse uddannelsesinstitutioner. Og Det er også en god måde at bringe erhvervslivet ind i skolerne, som man så ofte forsøger.

Nu må der bare kæmpes for at føre ideen videre, det fortjener den sgu, der ser i hvert fald ud til at være masser af opbakning.Smile 

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 01:34

Super ide!!

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:14

Hey Boysen

Det er ikke langt fra det vi med vores studie har i tankerne.
Vores planer er ikke helt konkrete endnu, men nu kommer det udstyr (Lys, Mac, Software, lyddæmpende plader etc.) på tirsdag og så skal vi lige øve os lidt. Når vi får styr på det, så begynder vi at arbejder mere med koncepterne.
Tak for et godt indspark, som du/i i en eller anden forstand får at se inden alt for længe!
Og kom endelig med jeres ideer i debatten her :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Undskyld mit sure opstød, men var det ikke en idé at få amino forum til virke først.

I lang tid har jeg fundet mig i den ene fejlmeddelelse efter den anden, og lange svartider, især når jeg har svaret på et indlæg, som med 90% sikkerhed ender med en fejlmeddelelse.

Det meste af dagen har jeg ikke kunne komme ind på amino, men har fået jeres meget kendte fejlmeddelelse.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30

Og der fik jeg den så igen:

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:35

Karsten Sønderup Hansen:

Undskyld mit sure opstød, men var det ikke en idé at få amino forum til virke først.

I lang tid har jeg fundet mig i den ene fejlmeddelelse efter den anden, og lange svartider, især når jeg har svaret på et indlæg, som med 90% sikkerhed ender med en fejlmeddelelse.

Det meste af dagen har jeg ikke kunne komme ind på amino, men har fået jeres meget kendte fejlmeddelelse.

Min opfattelse er at Amino faktisk virker rigtig godt.
Men i dag har vi været under ddos angreb hele eftermiddagen og den styrke det er sket med, kan ingen gøre noget ved.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38

Martin Thorborg:
Min opfattelse er at Amino faktisk virker rigtig godt.
Men i dag har vi været under ddos angreb hele eftermiddagen og den styrke det er sket med, kan ingen gøre noget ved.

Nu er det ikke kun idag det er et problem. Jeg får en fejlmeddelelse næsten hver gang jeg svarer på et indlæg.

Der ud over er det ofte jeg må opgive at komme ind på amino, da jeres hjemmeside ikke svarer.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)