Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide: Amino skolen

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så giver du mig en stjerne for at reklamere over et produkt jeg betaler for.

Flot Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:41

Karsten Sønderup Hansen:

Martin Thorborg:
Min opfattelse er at Amino faktisk virker rigtig godt.
Men i dag har vi været under ddos angreb hele eftermiddagen og den styrke det er sket med, kan ingen gøre noget ved.

Nu er det ikke kun idag det er et problem. Jeg får en fejlmeddelelse næsten hver gang jeg svarer på et indlæg.

Der ud over er det ofte jeg må opgive at komme ind på amino, da jeres hjemmeside ikke svarer.

Jeg kan ikke genkende det.
Jeg er på Amino 10 timer om dagen og den kører for mig godt.
Men om lige præcis den browserversion du kører med, kombineret med et eller andet gør at  du får fejl, det kan jeg ikke sige.
Men Amino kører hurtigere og mere fejlfri end nogensinde, hvis vi ser bort fra i dag, hvor vi er under kraftig beskydning fra en eller anden, der ikke har nosser til at give sig til kende...

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Karsten Sønderup Hansen:

Og så giver du mig en stjerne for at reklamere over et produkt jeg betaler for.

Flot Martin

Jeg giver dig en stjerne for at ødelægge denne debat, der intet med det du skriver at gøre.
Du kan starte en ny debat eller skrive til support.
Så ja, det fik du 1 stjerne for.

De bedste hilsner

Martin

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:54

Hvis I vil skabe en Amino-skole, kan I kigge nærmere på disse to koncepter til inspiration:

Restudy

Fitness Institute

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:04

Martin Thorborg:

Karsten Sønderup Hansen:

Martin Thorborg:
Min opfattelse er at Amino faktisk virker rigtig godt.
Men i dag har vi været under ddos angreb hele eftermiddagen og den styrke det er sket med, kan ingen gøre noget ved.

Nu er det ikke kun idag det er et problem. Jeg får en fejlmeddelelse næsten hver gang jeg svarer på et indlæg.

Der ud over er det ofte jeg må opgive at komme ind på amino, da jeres hjemmeside ikke svarer.

Jeg kan ikke genkende det.
Jeg er på Amino 10 timer om dagen og den kører for mig godt.
Men om lige præcis den browserversion du kører med, kombineret med et eller andet gør at  du får fejl, det kan jeg ikke sige.
Men Amino kører hurtigere og mere fejlfri end nogensinde, hvis vi ser bort fra i dag, hvor vi er under kraftig beskydning fra en eller anden, der ikke har nosser til at give sig til kende...

De bedste hilsner

Martin

Amino er ikke den eneste side som i dag er blevet angrebet af ddos - så nok ikke en som har set sig sur på amino, nok bare være en del af en liste af mål der skulle rammes. Jeg oplever sjældent fejl på Amino , lige med undtagelsen af idag hvor jeg ikke har kunne komme ind i ca. 5 timer. 

Som en ektra ting til Boysen's rgitig gode ide, så synes jeg det ville være ekstra godt hvis man faktisk kunne lavet det som en rigtig uddannelse hvor man kan få bevis på det, så man kan bruge det man har lært fra e-skolen på sit CV - altså et rigtigt bevis som faktisk er noget værd. Ved ikke hvor omfattende sådan noget er, men er sikkert besværligt at få lavet det også. Navneforslag: Amino business school ;D

Ideen ville i hvert fald gøre det mere nødvendigt med plus (hvis vi antager det blev en plus ting) - Så når man lige mangler noget viden indenfor feks. moms så køber man et kursus i det som man så har brug for. 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)