80% af jer tror i ved hvad skizofreni betyder? Men i tager fejl.
Åbenbart noget du lider af..
Lad os lige holde omgangstonen på et ordentligt niveau, tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Reglen er du skal gange og dividere før plus og minus. Så resultat er 4, og 60% regnede forkert.
Reglen er at matematik stinker, og jeg hader spil hvor jeg ikke vinder. Men hvis det (meget mod forventning) er rigtigt at svaret er 4, er jeg glad for at vi hos os har valgt at fordele opgaverne i mellem os, som vi har :o)
Hej Karsten, jeg har fulgt debaten i loebet ef aftenen, og vil da lige give mit besyv med....
I dag oplevede jeg som mange andre problemer med at komme ind paa Amino- men der er givet svar paa hvorfor det er sket, saa det er fint nok.
Jeg har kigget lidt paa de fejlmeddelder du har postet, og de minder meget om dem jeg faar naar min laptop mister forbindelsen til mit LAN- specielt den der siger denne side er ikke tilgaendelig. Jeg vil give de folk som opfordrer dig til at checke din pc/ laptop ret. Bruger du WiFi? Hvis du goer er det helt klart noget der afhaenger af din traadloese forbindelse, fordi som en anden her sagde, at alle disse udfald er helt eksterme.
Ikke for at sige, at alt er din egen skyld Karsten, men det lyder altså lidt til, du har noget på din PC, der på en eller anden måde fremprovokerer det. Bortset fra i går får jeg sjældent de beskeder. Men jeg håber da, at det bliver løst - det er jo træls, hvis du gerne vil dele din viden ud, men ikke får mulighed for det ;)
Ikke for at sige, at alt er din egen skyld Karsten, men det lyder altså lidt til, du har noget på din PC, der på en eller anden måde fremprovokerer det. Bortset fra i går får jeg sjældent de beskeder. Men jeg håber da, at det bliver løst - det er jo træls, hvis du gerne vil dele din viden ud, men ikke får mulighed for det ;)
En af de fejl, der kan fremprovokere lignende fejl er, når man har en fejlbehæftet cookie.
Nu kan jeg ikke lige huske, hvor man fjerner eller nulstiller specifikke cookies på Mac's.
Men det er da et sted, jeg ville prøve. Det har tidligere hjulpet på min PC, når jeg har oplevet noget lignende, mens andre ikke havde samme oplevelse.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn