Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino virker ikke, skal jeg fortsat deltage??

Side 2 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

...

Hej Karsten,

Jeg har også oplevet udfordringer med at gå på Amino i dag. Ifølge Aminos Twitter profil var Amino under DDOS angreb.

Det er jo de færreste sites, som opretholder samme hastighed og tilgængelighed, når det sker. :)

Prøv bare at se Billetnet, når de bliver bestormet af kunder, der vil købe billetter.

Nej, det har naturligvis intet med at gøre, at du ikke er enig med vores husmester. 

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

For mig er der fortsat meget ofte "problemer" med Amino, hvadenten der er tale om at poste indlæg, eller bare dét at logge på.

De sidste 2-3 dage har jeg postet adskillige indlæg, og langt de fleste gange har jeg fået fejlmeddelelsen "Uups...!"

Det ser ikke så godt/professionelt ud, men skal dog tilføje, at alle mine indlæg alligevel er blevet postet hver gang.

Det undrer mig ikke desto mindre, at man fra Aminos side bliver ved med at "benægte" disse problemer. Det er jo ikke et angreb / en anklage, men snarere velment, at vi brugere gør opmærksom på, at der er noget, der ikke fungerer optimalt? 

Alt i alt fungerer Amino ganske godt, men siden står fortsat overfor nogle efterhånden ret gamle udfordringer.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Karsten Sønderup Hansen:
Jeg har begået helligbrøde idag. Mit indlæg var ikke passende og jeg svarede Martin Thorborg imod.

Nej, du forsøgte at afspore en debat, der handlede om noget andet.

Jeg er ikke grafiker (som du kan se), men jeg har lige arbejdet lidt med det skærmprint du selv har postet. Så må vi se om du kan regne ud, hvad du måske i stedet kunne have gjort. Hvis du altså ikke har sagt farvel:

Jeg oplever sjældent problemer med amino.dk, bortset fra i dag hvor der var en lille periode hvor den ikke svarede.Men det var der en logisk forklaring på. Derudover sker det en gang i mellem at jeg får en fejlside når jeg poster et svar, men hver gang er svaret kommet igennem alligevel, så det har ikke været det store problem.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Ja, der har været ddos ifgl. hr. thorborg idag, men for mig er det hverdagskost at få en fejlmeddelelse når jeg svarer på et indlæg.

Det er ganske enkelt ikke godt nok. Jeg vil gerne hjælpe andre, men hvis "systemet" sætter en kæp i hjulet, så puster jeg mig op.

Jeg måler 192, vejer 130kg og jeg er ikke overvægtigt. Jeg kæmper for og hjælper iværksættere i min hverdag. 

Thorborg fejer den af med det virker virker for ham 10 timer i døgnet. Og havd giver det: et indlæg.

Jeg har givet op. Hvorfor skulle jeg bruge mine 20 år erfaring på at hjælpe andre, når lønnen er en arrogant idiot der har tjent mere.

Og til jer der vil spille smarte, så har jeg mere netværk uden for amino, hvorfor skulle jeg dele.

2 + 2 + 2 X 0 =

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:49

kan også genkende til den fejl at den ofte tit og ofte kommer frem, og har alligevel fulgt med Amino i snart mange år dog kun for nyligt lavet en bruger profil her inde.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:59

Jeg har sendt en email din support. Svar ??? intent.

Jeg har så sendt en pm til en amino tilhænger. Resultat: 

Jeg er sku' sur.

Jeg har været den store fortaler for amino gennem tygt og tynd i lang tid, men der er grænser.

Kig på mine tidligere indlæg, hvor jeg har forsvaret amino's fejl. 

Til hr. Thorborg:

Få er det til at virke eller jeg starter i scooter og kører til Amerika.

Mit plus abb. er opsagt.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:05

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg har sendt en email din support. Svar ??? intent.

Jeg har så sendt en pm til en amino tilhænger. 

Hvis den tilhænger er mig, så er din personlige besked både modtaget og besvaret. :)

Prøv at tjekke dine private beskeder.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:15

John, nu er du en af de personer jeg har respekteret her på amino, men du kan jo læse pm.

Min sidste kommentar bliver ?=

2 + 2 + 2 X 0 =

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16

Ja, det blev så min anden sidste kommentar.

Det er bare ikke godt nok.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:19

Karsten Sønderup Hansen:

Ja, det blev så min anden sidste kommentar.

Det er bare ikke godt nok.

Har du tjekket dine indstillinger (proxy og firewall feks.) eller prøvet fra en anden pc?

Virker som om du modtager en del flere end andre, hvilket kunne virke som om problemet også kunne være på din pc eller måske din internet forbindelse som sætter ud ofte.. (evt. trådløst?).  

Side 2 ud af 9 (84 indlæg)