Hej Karsten, Jeg har også oplevet udfordringer med at gå på Amino i dag. Ifølge Aminos Twitter profil var Amino under DDOS angreb. Det er jo de færreste sites, som opretholder samme hastighed og tilgængelighed, når det sker. :) Prøv bare at se Billetnet, når de bliver bestormet af kunder, der vil købe billetter. Nej, det har naturligvis intet med at gøre, at du ikke er enig med vores husmester. Dbh. John |
For mig er der fortsat meget ofte "problemer" med Amino, hvadenten der er tale om at poste indlæg, eller bare dét at logge på.
De sidste 2-3 dage har jeg postet adskillige indlæg, og langt de fleste gange har jeg fået fejlmeddelelsen "Uups...!"
Det ser ikke så godt/professionelt ud, men skal dog tilføje, at alle mine indlæg alligevel er blevet postet hver gang.
Det undrer mig ikke desto mindre, at man fra Aminos side bliver ved med at "benægte" disse problemer. Det er jo ikke et angreb / en anklage, men snarere velment, at vi brugere gør opmærksom på, at der er noget, der ikke fungerer optimalt?
Alt i alt fungerer Amino ganske godt, men siden står fortsat overfor nogle efterhånden ret gamle udfordringer.