Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 29 ud af 31 (310 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nå jeg syntes nu ikke der er meget at hente i tråden så nej jeg læser ikke alt skimmer - men den formulering du så anvender:

 .............. Produktet kan jo sagtens være prisen værd, men det kan os være noget L***...

 er jo noget intetsigende - men dog logik for mange ........ Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Nå jeg syntes nu ikke der er meget at hente i tråden så nej jeg læser ikke alt skimmer - men den formulering du så anvender:

 .............. Produktet kan jo sagtens være prisen værd, men det kan os være noget L***...

 er jo noget intetsigende - men dog logik for mange ........ Wink

Hvis du så gad at bruge bare 12 sekunder af dit liv på at kigge 2 indlæg højere oppe, så giver det hele måske lidt mere mening... Det gør det i hvertfald for undertegnede, men ved ik hvordan det ser ud med MLM-briller på...

Hvor er det fedt at folk griber en sætning ud af sammenhængen og konkludere noget. Iøvrigt siger den søde lille sætning intet om Zinzino, og den konkludere ej heller noget. Der står bare på helt almindeligt dansk : "Enten er det godt eller også er det skidt"

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Trend

Nemlig - ............en sigende sætning ........det var min pointe. Du er jo sur på Network Marketing - fremgår af dit sprogvalg/brug. Så forbered dig der er flere og flere der arbejder i markedet efter samme model - mund til mund - netværk osv. Cool  

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Trend

Nemlig - ............en sigende sætning ........det var min pointe. Du er jo sur på Network Marketing - fremgår af dit sprogvalg/brug. Så forbered dig der er flere og flere der arbejder i markedet efter samme model - mund til mund - netværk osv. Cool  

Jeg ved ik om det er læsebrillerne der er helt duggede, men du magter tydeligtvis ik at læse et indlæg, og forstå teksten.

Som en af få, har jeg tydeligt skrevet, at produkterne kan være super og at branding af et produkt med der tilhørende pris, intet har at gøre med svindel. Der står faktisk i det indlæg jeg tidligere henviste til, at folk burde holde denne debat på MLM og metoderne i MLM, fremfor på et produkt de ik kender. Jeg har dog også sagt at MLM ik er min kop the, men at det står folk frit for om de vil joine den slags selskaber...

Alligevel får du det til at lyde, som om at jeg er sur på nogen eller efter nogen, selvom det intet har på sig... Synes virkelig du bør læse og forstå det du kommenterer på, for det her er godt nok for sjovt... Vi er nede på børnehave niveau igen snart, ligesom sidst, hvor du angreb John...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Nå jeg syntes nu ikke der er meget at hente i tråden så nej jeg læser ikke alt skimmer - men den formulering du så anvender:

 .............. Produktet kan jo sagtens være prisen værd, men det kan os være noget L***...

 er jo noget intetsigende - men dog logik for mange ........ Wink

 

Jeg forstår  heller i en yard af hvad du siger - er det i MLM kode eller?

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Børn er godt de er kreative og i udviklng - så det bør du ikke være ked af !

Tag en pause og nyd dagen!Beer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 13:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John,

Fashion-Seller:
Nemlig - ............en sigende sætning ........det var min pointe. Du er jo sur på Network Marketing - fremgår af dit sprogvalg/brug. Så forbered dig der er flere og flere der arbejder i markedet efter samme model - mund til mund - netværk osv. Cool  

Baseret på denne tråd kan man næppe beskylde Fashion-Seller for at være sur på Network Marketing. Du skulle prøve at læse hans indlæg.

Hvad angår fakta omkring priser, model, bonusordning m.v. for Zinzino, så er det skrevet her: http://www.amino.dk/forums/p/15848/422238.aspx#422238

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:

Baseret på denne tråd kan man næppe beskylde Fashion-Seller for at være sur på Network Marketing. Du skulle prøve at læse hans indlæg.

Hvad angår fakta omkring priser, model, bonusordning m.v. for Zinzino, så er det skrevet her: http://www.amino.dk/forums/p/15848/422238.aspx#422238

// Jesper

Det er godt der er nogle som kan læse Big Smile Jeg er ik sur på dem, så længe folk ik kontakter mig med sådan noget... Stemningen ville helt klart vende, hvis nogle begyndte at presse nogle produkter ned over hovedet på en eller fortælle at pengene bare kommer flyvende ind på kontoen...

 

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

He he kan godt lide at min Karma status er MLM Pusher det er fandme sjovt. :d

Nå men jeg var til et Zinzion hverve møde i går - desværre gk det ikke helt så godt - da jeg hurtigt blev smidt ud - så valgte alle at rejse sig og gå. Konge.

Skal nok finde en forhandler lidt højere oppe i pyramiden og en lidt mere "stille" strategi dem her virkede som om de lige var startet.

Men hold da kæft hvor nogle argumenter de kommer med... og der var ikke noget at smage da de desværre ikke lige havde en klar maskine!?

- og man må ikke spørge alt for meget til de pods og betingelserne så får man bare MLM koden.

Må hellere tage min diktafon i lommen næste gang....

Det er ufattelig hvad man anvender sin tid på - men nu er det sku blevet et princip og det er også sjovt sådan ligesom at være i cirkus.

Jeg finder en ny MLM Zinzino pusher og en mere stille profil :-D

Tosse Kim

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jesper G:

Baseret på denne tråd kan man næppe beskylde Fashion-Seller for at være sur på Network Marketing. Du skulle prøve at læse hans indlæg.

Hvad angår fakta omkring priser, model, bonusordning m.v. for Zinzino, så er det skrevet her: http://www.amino.dk/forums/p/15848/422238.aspx#422238

// Jesper

 

Det er godt der er nogle som kan læse Big Smile Jeg er ik sur på dem, så længe folk ik kontakter mig med sådan noget... Stemningen ville helt klart vende, hvis nogle begyndte at presse nogle produkter ned over hovedet på en eller fortælle at pengene bare kommer flyvende ind på kontoen...

 

 

 

Nej Fashion-Seller er ikke sure på MLM det er mig der er det :-D

Kim

Side 29 ud af 31 (310 indlæg)