Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 30 ud af 31 (310 indlæg)
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

tænker lidt, faktisk lidt sjovt, der en nok mange der er imod MLM , men har Tupperware, stående derhjemme LooooL

så helt modstander, kan de nok ikke være Surprise lidt sjov skal der også være plads til

hygge alle Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:

hey

tænker lidt, faktisk lidt sjovt, der en nok mange der er imod MLM , men har Tupperware, stående derhjemme LooooL

så helt modstander, kan de nok ikke være Surprise lidt sjov skal der også være plads til

hygge alle Smile

Bemærk alle der er kritiske i denne tråd er mænd... Og det er vel ik den egentlige målgruppe for Tupperware... ;D

Så det er vel bare et simpelt spørgsmål om at kende sin målgruppe og dennes købsadfærd, svære er det faktisk ik!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:

tænker lidt, faktisk lidt sjovt, der en nok mange der er imod MLM , men har Tupperware, stående derhjemme LooooL

Det er korrekt - som jeg siger så er der 99% Tosser og 1% ok MLM

Tupperware sælger bøtter - Det er til at gennemskue.

De sælger  ikke cremer, drikke, vitaminer  med alle mulige anprisninger og som ingen kan gennemskue og en eller anden "doktor" i har sagt noget om altså ligesom de produkter du sælger.

 De sælger heller ikke deres produkter på at du skal købe en speciel væske for at deres bøtter kan fungere og hvor du så er bundet i al evighed lige som Zinzion gør...

Måske er de den 1% og resten af MLM i Danmark er de 99%?

Fuck de er jo ikke medlem af jeres moder pyramide forening disafo - dam måske har de ikke behov for det - det er jo slående at alle disafo's medlemmer sælger vitaminer eller produkter hvor man er bundet til al evighed :-)

Kim

 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 14:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten,

agel4you:
tænker lidt, faktisk lidt sjovt, der en nok mange der er imod MLM , men har Tupperware, stående derhjemme LooooL

Jeg har tænkt det samme. Tupperware har ikke samme dårlige ry. Kan det skyldes at avancerne på Tupperware var/er så lave at det ikke er noget man kan leve af, men blot var et sjovt arrangement for husmødre? Jeg ved det ikke - er der nogen der gør?

Hvis man er gået glip af indlæget, så står tallene for Zinzino her:  http://www.amino.dk/forums/p/15848/422238.aspx#422238

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hey

tupperware, det kan god være at det kun er kvinder, men firmaet er MLM, se fra en hjemmeside

Frihed og fleksibilitet

Hos Tupperware ligger en verden af muligheder foran dig – og vi hjælper dig med at opfylde dine drømme.

Forestil dig en karriere, der giver dig frihed og fleksibilitet til at vælge, hvordan du vil bruge din tid. Du kører din egen virksomhed og kan selv fastlægge din indtægt og bestemme din arbejdstid. Et job, der tilpasses din hverdag, så du kan forene det med dit privatliv og dine fritidsinteresser.
Du sætter dine egne mål, og er du målrettet og motiveret, kan du føre dine drømme ud i livet.

Søger du nye udfordringer og lyder dette som drømmejobbet, er et job i Tupperware noget for dig.

kom ikke at og sige at de får timebetaling Surprise

og ja, jeg har vist 3 gode bøtter derhjemme hæ hæ

og firmaet er baseret på home party.

karsten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

agel4you:

men firmaet er MLM, se fra en hjemmeside

Wow breaking news... Det er så bare bekræftet 16 gange i indlægget inden du poster det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Trend!

Sikken energi  - er der ikke gang nok i salg af solbriller  - eller ............så lad dog de personer med deres forretningside være du har jo din forretningsidee - er det ikke nok !

Hvorfor bruge så mange kræfter på ingenting  - sælg dog dien solbriller - Eller er du nysgerrig !Music

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er Amino i Ekstrabladet!

På side 8 i sagens udgave refereres denne tråd i forbindelse med Zinzino og derudover en tråd på http://www.pedaleur.dk/debat/viewtopic.php?f=30&t=1135&st=0&sk=t&sd=a

Bo Hamburger er på forsiden og EB har fået maskinen testet hos Michael de Renouard som åbenbart ikke er helt tilfreds med Zinzino. For at være fair siger MdR: Det er en ubalanceret kop kaffe, der er ikke noget espresso over den overhovedet. Ud fra den gængse standard er den såmænd ikke dårligere, men når de lover guld og grønne skove, så skuffer den

Prisen på pods er i følge EB 4,15 til 4,97.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja - Ja tænk på Spis modellen - dårlig omtale er også reklame og måske den bedste !!!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John,

john sommer:
Ja - Ja tænk på Spis modellen - dårlig omtale er også reklame og måske den bedste !!!

Jeg tror altså ikke en forside med et billede af en Hamburger med sur mund hvor der står: Pyramide-rytter i sadlen igen under introen Velkommen tilbage på forsiden, Bo Hamburger. er bedre end ingen omtale. Men det er da muligt du ville sælge mere Joma-joice på den konto :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 30 ud af 31 (310 indlæg)