Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for denne gang.

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Earlybird Skydag Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ubehageligt. Håber det bliver løst.

Fluxx Økologisk Rengøring & Service til erhverv - www.fluxx.dk

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør mig ondt at høre Casper...

Håber der bliver taget hånd om det, fra de rette instanser, så det stoppes øjeblikkeligt.

De bedste tanker herfra

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange informative og suveræne indlæg gennem tiden.

Whatever happens, så held og lykke med det hele Casper!

/Janus

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig er der vigtigere ting end Amino.

Til gengæld synes jeg egentlig ikke at du skal lade dig gå på af en klaphat, - bølgerne går nogen gange højt og forstanden ud når passion er involveret.

Da jeg i sin tid lavede en pointe om et emne ved at stifte et webbureau og blogge omkring det på Amino, - fik jeg et utal af hademails. De gik lige fra at jeg ødelagde branchen til at jeg fornærmede de faguddannede, - og en enkelt dødstrussel kunne det da også blive til. Alt sammen stigende i intensistet efterhånden som omsætningen steg, (webbureauet nåede knap en million i omsætning på tre måneder) og dødstruslen kom faktisk i forbindelse med at jeg forærede firmaet væk da jeg havde opnået hvad jeg ville.

Der er ikke så meget at gøre ved det Casper, udover at finde de brede skuldre frem og ryste episoden af dig.

Jeg kunne klare det, - så kan du også. Big Smile

Jeg er endda ikke engang blevet kåret til en skid - du har derimod fået et fortjent og enormt skulderklap af både Martin Thorborg og alle os andre Aminoer. Vær stolt af det.

Op på hesten!

Vi glæder os til at se dig igen Yes

Fra Mesinge
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da fast! Så har jeg hørt det med. Trist at noget så uskyldigt som indlæg i et fora kan medføre noget så Tåbeligt.

Jeg ville hvis jeg viste hvem vedkommende er melde vedkommende til politiet, da det er en klar overtrædelse af loven og en ret alvorlig ting.

Men jeg er da blevet noget nysgerrig og ville hører hvilke typer af indlæg som kan trigge noget så tåbeligt! Jeg kan da godt se at nogle indlæg går lidt over i mudderkastning og ikke er desideret konstruktive og tilgavn for miljøet her på amino.

Ja ellers god Påske og har fuld forståelse for din handling og dit fravalg af deltagelse her på amino

mvh

Lars

Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder

www.schantz-engineering.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

schantz:
Men jeg er da blevet noget nysgerrig og ville hører hvilke typer af indlæg som kan trigge noget så tåbeligt! Jeg kan da godt se at nogle indlæg går lidt over i mudderkastning og ikke er desideret konstruktive og tilgavn for miljøet her på amino.

Det undrer nemlig også mig, for Capser skal nemlig kun have ros for sine altid positive og konstruktive indlæg. Så jeg er også temmelig nysgerrig hvad der kan afstedkomme nogle form for trusler...

Jeg håber i hvert fald Casper vil genoverveje, for han er absolut et af lyspunkterne her på Amino - og én, jeg tror vi er rigtig mange, der ser op til og beundrer for hans altid gennemførte og stilsikre projekter.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper

Det lyder som om, der er en der er trådt godt og grundigt over stregen. Her på nettet er det selvfølgeligt tilladt at prikke lidt til hinanden - det er en del af gamet - men nogen kender simpelthen ikke grænsen, og træder meget over stregen.

Nu ved jeg ikke om det er noget der er foregået online, eller "in real life", men ikke desto mindre kan det virke skræmmende, når nogen kommer så tæt på en.

Er det sket online, så tag det med et gran salt. Der sidder mange derude bag skærmen, der kun har nosserne i cyberspace, hvor de kan sidde varmt, trygt og anonymt og skrive til højre og venstre hvad der passer dem. Er det ikke tilfældet at det er sket online, så syntes jeg du skal anmelde det til politiet.

Ikke alene for at få personen stoppet, men også for at give ham/hende en lærestreg, så de ikke fortsætter den skandaløse opførsel.

Uanset hvad, så håber jeg du kommer tilbage igen - vi er mange der sætter pris på dine gode (og ikke mindst saglige) indlæg.

Hold en pause, kom lidt på afstand, nyd påskedagene og få lidt frisk luft, og så revurder situationen.

Go' weekend, og ikke mindst go' påske!

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Sindsygt, det må jeg sku sige.. Jeg sidder nu og tænker over, om man ikke engang må sige sine meninger uden at der kommer nogle efter en.

Held & Lykke med det hele Casper, og tak for al din inspiration! 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg føler med dig og din kæreste Casper -

En rigtig beslutning. Der er vigtigere ting end Amino. Og misundelse er en grim ting, som folk håndterer forskelligt.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Det undrer nemlig også mig, for Capser skal nemlig kun have ros for sine altid positive og konstruktive indlæg. Så jeg er også temmelig nysgerrig hvad der kan afstedkomme nogle form for trusler...

Ikke at vi nu igen skal til at diskutere, hvad der er en privat sag mellem Casper og en anden person, så går jeg ud fra at truslerne er kommet frem efter de seneste tråde om Caspers nye produkt. Jeg håber dog ikke det er den anden part i den sag, der er gået så langt som til trusler. 

Jeg håber i begge når til enighed, så det ikke ender med kæmpe juridiske slagsmål om rettigheder på den ene side og trusler på den anden. Det er der ingen af jer, der ender med at blive tilfredse med.

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)