Kære Casper. Jeg håber du igen får is i maven, og vender tilbage igen og ikke lader dig styrer af en forvirret person. Stay strong! |
Jeg vil lige tilføje, at det der er sket for Casper, er sket for mange andre på Amino gennem tiderne.
De har også først valgt at ville slette deres konto etc., men når de har tænkt sig lidt om og begynder at savne Amino, så vender de som regel tilbage igen. (Det er forøvrigt derfor man skal maile mig, før jeg sletter den)
Jeg tror og håber at Casper kommer stærkt tilbage efter påske, når han har sundet sig lidt og kan se at det blot er en stakkel, der mangler lidt opmærksomhed etc.
At gemme sig hjælper aldrig på den slags, mit råd er at smide tossen i spamfilteret og ALDRIG svare dem, uanset hvad de skriver. Så går det over på et tidspunkt.
Min rekord er en kvinde der gennem 4 måneder, sendte mig 30 seksuelle/truende/mærkelige mails om dagen, det blev til nogle stykker :-)
Held og lykke Casper, du er altid velkommen tilbage eller til at få et godt råd, fra en der har prøvet det mere end 100 gange før.
Martin