Alexander: Hvad mener du med linkpyramider/linkwheels? Har jeg lavet noget skidt fy-fy? Derudover mange tak for en god respons, jeg vil tænke på det med onside SEO (jeg regner med du mener interne links??)
Hej igen. Nej du har ikke lavet noget skidt. Lad mig lige give dig nogle gode råd
Jeg går udfra at dit keyword er "Copenhagen" bruger du googles keyword tool kan du se at der er 165.000 exact søgninger (brug ikke fleksible når du vil se hvor mange søgninger der er), jeg går også udfra at du gerne vil tjene penge på dine reklamer fra adsense. Men ser du på konkurrencen, så kan du se at den er lav

Med andre ord, betyder det at de reklamer der bliver vist på siden ikke vil give så meget i udbetaling samt at det ikke er gode reklamer. Men det er fint at du prøver at ranke på det søgeord til din forside da der er mange besøgende. Jeg ville personligt gå efter Long tail keywords. Det er søgeord med mindre søgninger, men er nemmere at ranke. Så behøver du ikke de vildeste backlinks for at komme på side et. Jeg går selv efter søgninger mellem 2000-10.000 med høj konkurrence ( gode reklamer og større udbetaling pr. klik). Konkurrence i dette tilfælde betyder ikke at du konkurrer med mange mennesker men at dem som reklamere betaler mere for at nogen klikker på deres reklame. Jeg kan faktisk få udbetalt mere ved at have 2000 besøgende med høj konkurrence end at få 100.000 besøgende med lav konkurrence.
Prøv at se på disse 2 som eks. 
og

1600 søgninger på den første samt 1900 og 2400 på den anden. Begge med høj konkurrence. Hvis jeg var dig ville jeg helt sikkert skrive 3 artikler på min 800 ord pr artikel med de 3 søgeord.
Lad os tage nogle punkter nu hvor vi er i gang.
1) Brug altid dit søgeord som titel i din artikel Bruger du wordpress vil din titel automatisk være <h1> det har du ikke gjort på forsiden, der står der HOME.
2) Del dine artikler op med undertitler <H2> hvor dit søgeord også indgår
3) På forsiden har du 267 ord og har brugt Copenhagen 5 gange, det giver et density på 1,87%. Det mener jeg er lige i overkanten.
Din artikel er for kort. Især når det er din frontpage og det er copenhagen som du prøver at ranke for. Du skal op på min 600-1000 ord.
4) Flere af dine sider skal linke til din forside med et relateret keyword, altså ikke selve keywordet som copenhagen men f.eks city, nyhavn, Denmark osv.
5) Dine sider skal også linke til hinanden med relateret keywords. Her fortæller du google at der er struktur på din side og at alle sider er indenfor samme niche.
6) OBS!! Få sat google adsense policy på. Med det samme.
7) Hvorfor er ser din mail under kontakter sådan ud mailto:info@goingtocopenhagen.com. Få det lige rettet. Især når du har adsense på.
8) Du skal have et private policy på. Det er bare et must have.
9) Google er ikke glad for at du har adsense på din private policy, google adsense policy samt kontakt side.
Mht. til linkwheels og linkpyramider så er det forskellige metoder som mange burger til at bygge backlinks til din hjemmeside. Prøv at evt google det ( billeder) så kan du se hvad jeg mener. Google vil opdage det lyn hurtigt og vil straffe dig bade mht til placering og worst case, lukning af din adsense konto.
Håber at du kunne bruge det til noget.
Men husk at der ikke findes en guide der kan fortælle dig hvordan du opnår side 1 placering da ingen kender til googles algoritmer. Alle disse ting er afprøvet gennem årene. Det der virker idag betyder ikke at det også vil virke imorgen.