Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efter mange timers arbejde med SEO - hvordan kan jeg forbedre mig?

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
Jeg spørger meget, det er jeg klar over, men uden spørgsmål lærer man sjældent noget!

Du kan få rigtig stor glæde af denne fra Thomas rosenstand seo-lex der er gratis, så ryger de første 2 dage af din påske på denne :-)

og køber du den fulde vertion, så har du nok at se til de næste par måneder

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:42

google viser op til 70 tegn udnyt gerne de sidste 8 tegn

videoer en god seo fordel på siden du kan komme op på google serp med videoer i normale søgning

denne her tråd er der også en del tips i http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:49

Mikael christiansen:
ogle viser op til 70 tegn udnyt gerne de sidste 8 tegn

Hehe både og...

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:54

@ Kasper
Bare fordi du har 'det hele' er ikke ensbetydende med en topplacering. Backlinks fra de rigtige steder betyder meget og er en af de vigtigste faktorer ud af rigtig mange.

Seo er en kunst og google er en meget levende organisme som skal tilfredsstilles over hele linjen, men så bliver man også belønnet for at opfylde alle de mange facetter i seo.

Stædighed og gåpåmod samt udholdenhed er ikke nævnt i nogle algoritmer men de er en meget vigtig faktor ;)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 22:55

Tja, altså jeg tror jeg klarer mig med de sidste 8 tegn.. Så skulle det sidste ord være Nyhavn, men det er lidt taget ud af sammenhænget.

Jeg har lige smidt den første video ind på siden - en jeg selv har rettigheder til. Jeg formoder det er ens om tingene er tekst, billeder eller video mht. rettigheder? Det er i hvert fald noget jeg fokuserer meget på - det skal være mit eget.

Thomas: Jeg er ikke sikker på jeg har forstået backlinks -- er det simpelthen hvor mange gange andre mennesker har linket til mig på det store vide web?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu hvor du har Google Adsense ville jeg skynde mig at fjerne de tomme sider eller få udfyldt noget i dem som det allerførste. Jeg er selv så ny til Adsense, at jeg tilmeldte mig i går og sad og læste deres betingelser. Disse er meget vigtige at læse og forstå - og du ryger ud, hvis du har tomme sider med Adsense. Det har du nu.

En uge med håbet om at ranke på "Copenhagen" er ikke længe. Du ranker endda på side 3 på en af de ting du nævner, bare med et .dk-domæne du nu 301 redirecter fra, og hvor du har dit .com-domæne angivet i din title tag

Når jeg udtaler mig om din placering, så er det jo desværre vist kun på dansk plan. Hvis vi taler det store vilde udland er jeg rimeligt blank endnu.

Dine vigtigste keywords skal i øvrigt rykke "frem" til forrest i din title tag - jeg tvivler på du forsøger at ranke på "Home". Jeg tror jeg ville læse lidt mere i en anerkendt bog som eksempelvis SEO-LEX eller anbefalinger fra de mest anerkendte SEO-folk. Når det så er på plads har du brug for supergode links. Det kan du få på mange måder. Den allerbedste måde er at skabe indhold folk gider at linke til, og det kræver indsats og tålmodighed. Du kan dog også gøre en del for at få links, men at ranke på København eller Copenhagen er hårde ord, men der kan du jo gå efter længere søgninger først ved blandt andet dit indhold.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:06

@Kasper

Ja, men ikke kun antal, links fra sider med god pagerank samt det mest relevante indhold i forhold til dit. Keywords der linker skal passe med den side de rammer.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 23:14

Thomas: Okay, på den måde. Det lyder lidt besværligt, men jeg vil forsøge mig med lidt backlinking.

Gita: Tænker du de sider hvor der indtil nu kun er billeder, og ingen tekst? Jeg regner med at de er udfyldt inden fredag, de sider hvor der er billeder og ingen tekst. Copenhagen History er nok tom lidt endnu - den er sgu en svær nød at knække! Men ja, man kan jo fjerne den midlertidigt.

Jeg tror ikke jeg har adwords? .. Eller vent, der var vidst en coupon igennem UnoEuro da jeg købte webhotel/DNS.. Er det, det der gør at jeg bliver en 'fremhævet' søgning?

Men nej, du har ret, <Home> er ikke det vigtigste - men det er derimod alle de forskellige pages, efter hvad jeg har læst mig til.. Titel på websitet ændrer sig efter hvor du befinder dig - så hvis du læser om Roskilde Festival, hedder titlen: Roskilde Festival << GoingToCopenhagen.com.

Mener du da, at jeg måske skal ændre det så den hedder GoingToCopenhagen.com >> Roskilde Festival << og så resten af teksten her?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:24

Jeg skrev Adwords først, men jeg mente selvfølgelig Adsense og skyndte mig at rette det. Du har Google Adsense på dine sider, og du har den også på din tomme side. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:30

Og seo optimering er ikke noget der bliver lavet på 3 dage, der tager ting tid :-) , og det er så ikke fordi farven har en anden lyd,

Optimering kræver Prof. i dag

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)