Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vulgære kontorstole - Hot Or Not?

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

nummer 1 kan godt gå an og nummer 4 er da bestemt stilfuld. De 2 synes jeg bestemt ikke er urimelige i pris. jeg synes ikke engang af det er specielt dyrt. Stol 2 og 3 synes jeg umiddelbart er ret grimme men de kan måske gå an i de rette omgivelser. Hvad er det der sidder på siden. Er det et askebæger?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten
jeg giver din kone ret. Skulle der vælges ville det blive den sidste.
Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

det skal jeg fortælle dig når jeg har siddet 12 timer i dem hver Stick out tongue  Men hvis de er ligedan at sidde i, ville jeg tage den øverste.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt fristes til at købe Senator stolen, eller President stolen.

Men måske er prisen en smule for høj, den sidste kontorstol jeg købte var i IDE Møbler, som kostede ca. 2500 hvilket jeg synes er ret dyrt for en kontorstol.

Men man kan jo så sige at de kontor her, er lidt mere unikke :) så måske der er et marked for det.

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Morten!

Personligt synes jeg at nr. 1 samt nr. 4 er rimelig elegante og flotte kontorstole og ville klart afspejle noget positivt. Jeg bryder mig bestemt ikke om 2 og 3, de er virkelig grimme og ligner noget der er købt til ren og skær afslapning. Det minder mig meget om en sort og brun udgave af SAS's business class sæde på de større fly.

Mvh Niclas

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nummer 1 kan gå, men ellers tror jeg nok, at jeg er enig med din kone. Desværre, for man sidder sikkert godt i dem alle.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nr. 1, hvis den havde været helt sort.

Så jeg må nok også give din kone ret.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

De er verdensklasse men hvad bliver udsalgs prisen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Morten

Tak for din kommentar

Det på siden er håndtaget til at justere ryglænet :)

Nr 1 & 4 er altså ok. Kan du skaffe en Samsung galaxy note til en fornuftig pris kan vi jo snakke lidt barter handel :))

@ Anders

Tak - det bliver hun glad for at høre he he. DE er sgu også specielle og de fleste vil nok vælge en mere traditionel stol, men igen - måske er der nogen der falder for denne type... det håber jeg da :)

@ Janni

Tak - jeg ville gerne invitere på en prøvesidning, men ikke i 12 timer pr stol he he

@ Mark

Ja, og før jeg selv begyndt at handle kontorstole, så sad jeg i en fra Føtex til 500,- Jeg vidste ikke bedre, før jeg fik stolene hjem og mærkede forskellen... hold da helt op :)

@ Niclas

Tusind tak for dit indput. Ideen er netop at de skal minde om lænestole fordi det giver en hentydning til komfort, men for nogen er det nok for meget - især rent visuelt...  tak fordi du deler din mening

@ Rasmus

Ja det gør man forhåbentligt. Så er spørgsmålet om komfort er vigtigere end udseende.... Wink

@ TT

Tak. Det virker som om det er den folk synes bedst om, men det er også den (af de 3 første) der skiller sig mindst ud....

@ Henning

Det ved jeg ikke 100% endnu, men jeg har skrevet den pris jeg formoder de kan sælges til. Prisen står angivet eksklusiv moms lige før billederne... håber det giver en god ide om priserne :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et eller andet over 1'eren.

Meget stilfuld! kunne jeg bestemt godt finde på at købe!

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)