Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vulgære kontorstole - Hot Or Not?

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mikkel

Tak det er jeg glad for at høre. Virker som om nr. 1 er "Top Choise"

@ ARco

Gid alle behandlerede deres medarbejdere lige så godt. Næste gang du skal bruge en kontorstol, må jeg så foreslå vores ergonomiske designer kontorstol 

Det er især det patenteret sæde der er unikt. Andre ergonomiske kontorstole fokuserer på at lindre smerte i fx lænden. Med dette siddesystem fjernes en stor del at trykket på lænden.

@ Erik

Tak for det - måske skal jeg lave et tilbud til dig du ikke kan sige nej til?? Smile

@ Lykke

Ja der er noget over den engelske stil som er ganske charmerende :) Jeg har faktisk også denne til rådighed, men den synes selv jeg bliver for meget:

@ Nicolai

Tak for det. Jeg er lidt overrasket over den store tilslutning til nr. 1, for jeg har det sådan lidt - enten eller - men de fleste kan måske godt lide noget stort - uden at det bliver FOR vulgært som nr. 2&3 måske bliver. Spændende :)

@ Lars

Så skal jeg nok holde dig opdateret hvis jeg får dem hjem :)

@ Robert

Gode pointer mht. armlæn, det skal jeg da helt sikkert undersøge og sørge for at alle mål kommer med, så folk kan tjekke inden de evt. bestiller - hvis jeg da tager dem hjem...

@ Casper

Jeg kan også rigtig godt lide nr. 4 :)

@ Tomisla

Tak - jeg tror jeg skal have nr. 1 og nr. 4 hjem til en start og se hvordan det går. Det lyder i hvert fald som om det er dem der er mest populære herinde

@ Ravn

Tak fordi du ikke ligger fingre imellem :) Det er helt fair, men vi har heldigvis forskellig smag. pg der er da nogen herinde der kan lide dem.

Er du mere til en stol som denne:

Den har vi allerede her: http://www.istol.dk/laeder-kontorstol-premium-kontorstol-i-aegte-ader.html

@ Kevin

Jo de er lidt utraditionelle, men min tanke var at de måske passer godt ind på de mindre kontorer eller hjemmekontoret - der spiller design vel ikke så meget ind - men det gør komforten forhåbentligt :)

Tak til alle for jeres respons. Det har været super fedt at i har taget jer tid.

tak

Hilsen Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Nr 1 & 4 er altså ok. Kan du skaffe en Samsung galaxy note til en fornuftig pris kan vi jo snakke lidt barter handel :))

Ja 1 og 4 er fine. Skal gerne sige til hvis jeg får en Galaxy Note. Problemet med at bytte er bare at min butik er 30 kvadratmeter så jeg tror at en af dine stole ville fylde halvdelenSmile

Fra Helsingør
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt kan jeg kun lide nr. 1, men den er til gengæld også rigtig fed og til en ganske fornuftig pris.

Kunne sagtens se advokater, direktører o.lign i sådan en stol.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Morten

Ja med 30kvm så skal det nok være nr. 4 - den fylder mindst i landskabet :)

Ellers har du jo garanteret et hjemmekontor :)

@ Hubertus 

Fint at du kan se direktører etc i den, men det er mere relevant om du kan se dig selv i den? 

Hilsen Morten

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Personligt savler jeg, men min kone har aldrig set noget grimmere.... 

jeg kan godt se at de skiller sig ud men - lyt til din kone og Ravn  :-)

Det er "wannabee engelsk" stil - No way 

/Peter

Fra Orange Park, Florida USA
Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

De er lidt over det normale... jeg kan l dem, men er ikke sikke rpaa der er saa mange kunder til dem i Danmark... her over i USA ville de nok saelge bedre da de er mere til gejl .0)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil være vild med at købe nummer 3.
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke noget for mig Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

nr 1 og nr 4 er rå seje, og prisen er helt ok for god kvalitet

Venligst

René Buch

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er mest til nr. 2 og 3 der er bare en slags stil over dem :D 4 er lidt kedelig :(

-InventiveKid 

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)