Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på hjemmeside eller ej?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Greenberg & Son Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg overvejer, om det kan betale sig for mig, at oplyse priser på mine produkter på min hjemmeside? – Jeg vil nemlig nødigt have, at folk bliver skræmte af prisen, inden de hører hvilke fordele produktet kan give dem.
Skal man oplyse priser på hjemmeside, med fare for, at priserne skræmmer potentielle kunder væk, fordi de ikke har sat sig helt ind i produktet, inden de afviser det på priser?
Venlig hilsen 
Henrik W. Duus

Greenberg & Son udfører kundeundersøgelser på små håndholdte terminaler.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Oplys da dine kunder om prisen, men husk samtidig at fortælle dem at man ikke kan lave pakkeløsninger til alle hjemmesider. Når du oplyser om din pris på din hjemmeside undgår du samtidig en masse opkald fra kunder, som kun vil betale 500 kroner for en hjemmeside. Hvis folk bliver skræmt væk, bliver de så ikke også skræmt væk, når du fortæller dem om det? :=) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg laver utrolig meget online research af alt muligt maerkeligt jeg kommer i tanke om, og ender ofte paa en eller anden producents hjemmeside, og hver eneste gang pisser det mig vildt af at jeg ikke kan se prisen (eller en ca. pris). Paa visee produkter er det dog utrolig svaert at opgive en pris uden at kende detajlerne (hjemmesider, reklamefilm, osv)

Mit raad er at opstille en (eller flere) case(s)... for kunde XYZ lavede vi en film, den var 2 min og brugt 2 timer paa efterbehandling. Kunden havde selv modeller osv.. Det giver dig samtidigt mulighed for at uddybe dit "value add" i detajler i stedet for bare at have "Reklamefilm 10.000,-"

Prisen skal selvfoelgelig vaere til sidst... starty med at lle fordelene og value-add, saa detaljerne, og til sidst prisen.

Held og lykke,
/Nicolaj 

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening er en synlig pris altid at foretrække. Manglende information kan lige såvel skræmme potentielle kunder væk, eller i al fald få dem til at miste interessen.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal tilstå at jeg ofte kigger efter produkter til os selv og vores kunder. Kommer jeg til en side hvor der står at man skal kontakte leverandøren for pris, få jeg altid en fornemmelse af at dette er meget dyrt og så skynder jeg mig videre.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil næsten helt sikkert finde en anden leverandør hvor jeg kan se prisen. Prisen er ikke altid afgørende, men det er vigtigt jeg kan se den. Prøver du at gemme prisen (ved f.eks. se pris - klik her) vil jeg forlade sitet - specielt hvis du har mange varer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvilken branche arbejder med, nogen gange kan det være en god idé ikke at skrive priserne, men i de fleste tilfælde kan det naturligvis godt.

Du kan evt. starte med at skitle småt med priserne på din hjemmeside, og så se hvordan det fungere :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)