Syntes lige jeg ville blande mig, da vi jo driver hostede løsninger i stor stil.
Når man skal forstå om prisen er god eller dårlig på en hosted løsning, er det vigtigt at forstå hvad kunderne typisk er glade for ved en hosted løsning.
Som jeg oplever det er det hovedsagligt supporten der gør den store forskel (det er også den tungeste omkostning for os), på en hosted løsning, kan man typisk altid ringe til supporten og få hjælp, stortset lige meget hvad der sker, så enten fikser vi det eller gennemgår hvordan du fikser det trin for trin.
Det er alt, når der er kommet nye browsere, bøvl med en gateway (gateway leverandørerne har sjældent support), nogle gang faktisk med at komme på nettet, når man har fået en suspekt ordre fra Irland, systemet skal opgraderes så man ikke bliver hacket, bøvl med opgradingen som følge af måden layoutet er bygget på etc. etc.
For langt de fleste bare medium succesfulde webshop ejere, er hosting fakturaen typisk noget af det sidste der bekymre dem, pga. størrelsen af deres andre investeringer i AdWords, varelager etc. er så store at hosting bare er det forkerte sted at spare.
MEN jeg kan godt forstå nystartede, hvor budgettet er ekstremt stramt og man ikke rigtigt ved om man overhovedet kommer til at sælge noget. Så er man fristet til at sparer! og måske komme til at spare for meget.
Derfor vi vil nu i CloudSprout tilbyde vores løsning, kvit og frit incl. gateway og hele pivtøjet, men undtagen support, så længe shoppen ikke har omsætning for over 1000 kr. 3 måneder i træk.
Vi kan også hjælpe med designere, vi har en ekstremt dygtig dansk designer, der kan sætte en komplet shop op for 10K, og jeg er sikker på vi kan finde en vietnamesisk der kan gøre det for 3K.
Det er selvfølgeligt fristende at tage den billige designer, men jeg ikke i tvivl om at shoppen sælger 3-4 gange bedre, hvis bruger vores danske designer.
Skriv endelig en mail på plu@cloudsprout.com