Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke webshopløsning skal jeg vælge ? lille budget

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vi ikke helt enige.

En hosted løsning tilbyder hvad som du ikke selv kan klare? Backup da DB? Et klik så har man selv klaret det.

Opsætning at webbutik? Det er ikke meget mere end 4-5 klik, så er det også klaret. 

Når det er sagt er jeg heller ikke typen der køber en tillægsforsikring i Elgiganten til 2000 kroner når jeg køber nyt fjernsyn.

Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvilken løsning folk vælger. Udtrykker bare min egen mening her samt deler erfaring. Big Smile

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:09

hejsa

jeg går også selv og overvejer at få lavet en webshop, så jeg følger lidt med her

har ikke selv den store viden,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20

Articoli.dk - tilføj link:

Hej

Så er de sidste forhandlinger ved at være på plads med min tyske leverandør.

Jeg står så og skal have lavet en webshop og flere løsninger har jeg tænkt over

Dandomain tilbyder en shop for 299,- om mdr med tilkøb af flere muligheder, det koster mig ikke rigtig noget her og nu, men en del på sigt

Så er der prestashop jeg har hørt skulle være til at finde ud af og redigere i og få lavet en shop til få penge.

Jeg har et meget stramt budget (under 4000,-) her og nu, så hvad vil i anbefale ? 

At jeg hopper på dandomain shoppen og kan komme igang med det samme eller venter nogen mdr og ser om der er råd til bedre og dyrer her nu og shop ?

Shoppen skal have betaling fra paypal og her er snak om paypal Express !!

og ellers skal den være nem at sætte vare på samt ændre priser og tilbud

/mikkel

Hej,

Jeg vil sige du skal prøve PrestaShop eller Opencart det er de 2 best webshop systemer der er :D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Det er noget pjat at sige at en løsning til 9 kr pr mdr går ned i tide og utide, der er en oppe tid på 99,99%

Lad os tage regnestykket - du får en shop til 3.900 basta eller du køber en til x kr og fra 400 - 900 kr pr mdr.

Det er ca 6.000 kr eller godt og vel 2 nye shop - hosting hajer vil altid fortælle de giver dig "gratis" service, sludder du mega betaler for denne service - vi tilbyder f.eks gratis små rettelser idet vi hellere vil have glade kunder som fortæller deres venner om vor service. Skal du ha lavet noget mere tidkrævende koster det 100 kr i timen eller max 800 kr for en major rettelse og det har vi aldrig oplevet.

Tiden er ved at rinde ud for hosting hajerne, vi gør i hvert fald vores til danske iværksættere ikke bliver flået.

Ydermere ser det så flot ud, 399 kr pr. måned, men husk du skal betale et år ad gangen, sælger er lige nået ud af døren så dumper den første regning ind på mere end hvad vi tager for et engangs beløb - du kan med andre ord få en ny shop hvert år for hvad hosting hajerne lænser dig for.

Hvor svært kan det være...??? Velkommen til din nye løsning

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Syntes lige jeg ville blande mig, da vi jo driver hostede løsninger i stor stil.

Når man skal forstå om prisen er god eller dårlig på en hosted løsning, er det vigtigt at forstå hvad kunderne typisk er glade for ved en hosted løsning.

Som jeg oplever det er det hovedsagligt supporten der gør den store forskel (det er også den tungeste omkostning for os), på en hosted løsning, kan man typisk altid ringe til supporten og få hjælp, stortset lige meget hvad der sker, så enten fikser vi det eller gennemgår hvordan du fikser det trin for trin.

Det er alt, når der er kommet nye browsere, bøvl med en gateway (gateway leverandørerne har sjældent support), nogle gang faktisk med at komme på nettet, når man har fået en suspekt ordre fra Irland, systemet skal opgraderes så man ikke bliver hacket, bøvl med opgradingen som følge af måden layoutet er bygget på etc. etc.

For langt de fleste bare medium succesfulde webshop ejere, er hosting fakturaen typisk noget af det sidste der bekymre dem, pga. størrelsen af deres andre investeringer i AdWords, varelager etc. er så store at hosting bare er det forkerte sted at spare.

MEN jeg kan godt forstå nystartede, hvor budgettet er ekstremt stramt og man ikke rigtigt ved om man overhovedet kommer til at sælge noget. Så er man fristet til at sparer! og måske komme til at spare for meget.

Derfor vi vil nu i CloudSprout tilbyde vores løsning, kvit og frit incl. gateway og hele pivtøjet, men undtagen support, så længe shoppen ikke har omsætning for over 1000 kr. 3 måneder i træk.

Vi kan også hjælpe med designere, vi har en ekstremt dygtig dansk designer, der kan sætte en komplet shop op for 10K, og jeg er sikker på vi kan finde en vietnamesisk der kan gøre det for 3K.

Det er selvfølgeligt fristende at tage den billige designer, men jeg ikke i tvivl om at shoppen sælger 3-4 gange bedre, hvis bruger vores danske designer.

Skriv endelig en mail på plu@cloudsprout.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu kunne det jo også være at designeren var dansk eller i det mindste under dansk ledelse som gør man får det rigtige resultat første gang.

Jeg ved godt visse bare aflevere en løsning, men et hurtigt tjek hos vore kunder vil vise at vi yder ekstrem service.

Vi har desuden lavet moduler til større gateway og yder fuld support også her.

Til Peter og andre, det er klart der er en forskel i prisen om du sidder i DK eller Asien, men servicen er mindst den samme og hvad jeg hører om visse hosting hajer er vores og andre herude betydeligt bedre.

Det skal siges jeg aldrig har hørt dårligt om ovennævnte Peter.

Jeg sidder med en husleje på 1.000 kr for et stort hus og kan spise for en femmer, desuden betaler vi 7 % i skat så derfor kan vi lave det billigere, kvaliteten er der ikke forskel på.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:27

Lundsby:

Vi kan også hjælpe med designere, vi har en ekstremt dygtig dansk designer, der kan sætte en komplet shop op for 10K, og jeg er sikker på vi kan finde en vietnamesisk der kan gøre det for 3K.

Det er selvfølgeligt fristende at tage den billige designer, men jeg ikke i tvivl om at shoppen sælger 3-4 gange bedre, hvis bruger vores danske designer.

Uden at gå ind i en længere diskussion er dette udsagn måske lige at stramme den lidt.

De fleste gode danske freelance designere jeg kender tager typisk en 650-850 i timen. Det betyder at man vel kan få en 15 design timer (lig med to dage) inkl. også opsætningen af designet (om end jeres værktøj muligvis gør det lidt lettere.

Når vi tager 14.995,- for en shop bruges der ofte omkring 50 timer (dette er også inkl. lidt udvikler tid).

Og det er vel og mærke designere i østeuropa der kender vores stil her i DK.

Så at sætte det sort og hvidt op for at trutte i eget horn er måske lige frækt nok ;)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:36

Henrik Hansen:
Nu kunne det jo også være at designeren var dansk eller i det mindste under dansk ledelse som gør man får det rigtige resultat første gang.

Nu kender jeg selvfølgeligt ikke dit setup og dine designere. Og det var egentligt ikke dit setup jeg kommenterede på, men vores eget.

Grunden til at jeg ikke tøver med at anbefale Nicklas (som vores danske designer hedder), er at han har designet shops, der totalt omsætter for flere millioner pr. måned på det danske marked.
Så jeg ved at han kan leverer varen! Hvilket fra tidligere har jeg set masser af designere både danske og udenlanske lave noget markværk der ikke solgte en disse.

Derfor skal man altid spørge sin potentielle designer, hvilket økonomisk succesfulde webshops vedkommende har lavet i det marked man selv håber at ramme.

Vi tilbyder som sagt, begge dele billig og outsourcet, men måske også relativt risikabel, eller dyrer og danske, men med en succesfuld trackrecord, som man som kunde gerne ville være en del af.

Som sagt hvis man har råd, ville jeg køre den dyre løsning, men hvis budgettet ikke kan bære det ville jeg vælge vores outsourcede version.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:40

Rasmus Lindgren:
De fleste gode danske freelance designere jeg kender tager typisk en 650-850 i timen. Det betyder at man vel kan få en 15 design timer (lig med to dage) inkl. også opsætningen af designet (om end jeres værktøj muligvis gør det lidt lettere.

Det er ikke helt forbi, hvad vores danske designer tager. Den eneste grund til at vi kan gøre det så billigt er at han er en erfaren bruger af vores CloudSprout system, at man kan bygge shops, mange gange hurtigere end på traditionelvis.

Der er så kæmpe stor forskel på folks talent og hvilket værktøjer de er fortrolige med, at man som kunde egenligt bare kigge på hvad der bliver leveret.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:44

Rasmus Lindgren:

Lundsby:

Uden at gå ind i en længere diskussion er dette udsagn måske lige at stramme den lidt.

Nu har jeg prøvet at få leveret designs fra begge parter, og jeg syntes egentligt ikke det er at stramme den!

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)