Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke webshopløsning skal jeg vælge ? lille budget

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Som sagt hvis man har råd, ville jeg køre den dyre løsning, men hvis budgettet ikke kan bære det ville jeg vælge vores outsourcede version.

naturligvis ville vi altid vælge den dyre løsning hvis vi kunne, pointen er bare at de fleste shop til 10.000-25.000 kr er de samme shop som vi sælger til 3.900 .- kr og til 9 kr pr måned, dvs alle kan være med : og med dansk ledelse som minimum.

Skal du have et site der er betydeligt bedre koster det i omegnen af 200.000 i DK samt en bondegård for ajour afholdelse.

Vi laver lækre site i den øvre mellemklasse, det er jo her 95 % af markedet er. DU ved jo desuden ligeså godt som jeg, at mange danske firmaer tager den danske pris men får det lavet herude alligevel, vi skjuler ikke dette og derfor giver vi disse herlige lave priser.

En I-pad er jo også lavet i Kina, dine Ecco sko her i Thailand men priserne er jo Danske.

Heldigvis er her plads til alle, alt godt fremover.

Mvh

HH

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:49

Lundsby:
Der er så kæmpe stor forskel på folks talent og hvilket værktøjer de er fortrolige med, at man som kunde egenligt bare kigge på hvad der bliver leveret.

Jeg ser frem til at møde en designer der på to dage kan designe 2-3 forskellige design udkast, få feedback fra kunden (af flere omgange), designe de forskellige typer af undersider igen få input fra kunden og rette til, alt sammen på noget der ligner to dage. 

Det er klart at tager man udgangspunkt i nogle skabeloner og så bare ændrer farver/logo så er det da bestemt muligt.

Vi leverer iøvrigt ovenstående inkl. professionel hosting med telefon support og betalingsgateway hele første år.

Det er fint nok at ville pushe sit eget produkt, men det kan man sagtens gøre uden at udtale sig om hvordan alle andres produkter/services er.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:04

Rasmus Lindgren:
Jeg ser frem til at møde en designer der på to dage kan designe 2-3 forskellige design udkast, få feedback fra kunden (af flere omgange), designe de forskellige typer af undersider igen få input fra kunden og rette til, alt sammen på noget der ligner to dage. 

Det har nu aldrig været nødvendigt, at lave 2-3 udkast, for at ramme det noget der var lige i øjet for kunden, men jeg kan huske en enkelt gang, hvor der måtte laves et udkast nr. 2. Og samtidigt har de shops der er lavet jo vist sig at sælge relativt godt.

Men igen der er så enormt stor forskel på folks talent og hvor hurtigt de arbejder, så man som kunde altid bør fokuserer på det færdige resultat.

Rasmus Lindgren:
Det er klart at tager man udgangspunkt i nogle skabeloner og så bare ændrer farver/logo så er det da bestemt muligt.

Så er det sikkert muligt, for mange og med mange værktøjer, men i vores tilfælde så er det unikke designs lavet i Photoshop og sat op i CloudSprout.

Rasmus Lindgren:
Det er fint nok at ville pushe sit eget produkt, men det kan man sagtens gøre uden at udtale sig om hvordan alle andres produkter/services er.

Jeg er ked af at du føler dig ramt, af det jeg skriver, men jeg har jo på ingen måde udtalt mig om andres services. Jeg har bare fortalt at vi tilbyder en outsourcet version og en dansk version, og at hvis jeg var i kundens sko og havde råd, så ville jeg vælge den danske. Det kan vi vel også blive enige om er fint nok :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:19

Lundsby:

Jeg er ked af at du føler dig ramt, af det jeg skriver, men jeg har jo på ingen måde udtalt mig om andres services. Jeg har bare fortalt at vi tilbyder en outsourcet version og en dansk version, og at hvis jeg var i kundens sko og havde råd, så ville jeg vælge den danske. Det kan vi vel også blive enige om er fint nok :-)

Det skal jeg beklage, jeg læste følgende:

Lundsby:

Vi kan også hjælpe med designere, vi har en ekstremt dygtig dansk designer, der kan sætte en komplet shop op for 10K, og jeg er sikker på vi kan finde en vietnamesisk der kan gøre det for 3K.

Det er selvfølgeligt fristende at tage den billige designer, men jeg ikke i tvivl om at shoppen sælger 3-4 gange bedre, hvis bruger vores danske designer.

.. som din generelle holdning til outsourcede designere. Fra min vinkel så det ud som om du mente at danske designere var 3-4 gange så gode som vietnamesiske designere (ikke at jeg bruger designere fra Vietnam, men jeg er uenig i at generalisere på denne måde om outsourcing

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 20:34

Mikael Rasmussen:

Der er vi ikke helt enige.

En hosted løsning tilbyder hvad som du ikke selv kan klare? Backup da DB? Et klik så har man selv klaret det.

Opsætning at webbutik? Det er ikke meget mere end 4-5 klik, så er det også klaret. 

Når det er sagt er jeg heller ikke typen der køber en tillægsforsikring i Elgiganten til 2000 kroner når jeg køber nyt fjernsyn.

Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvilken løsning folk vælger. Udtrykker bare min egen mening her samt deler erfaring. Big Smile

Hej

Hvilket tema har du basseret din shop på?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:48

Rasmus Lindgren:

Lundsby:

Vi kan også hjælpe med designere, vi har en ekstremt dygtig dansk designer, der kan sætte en komplet shop op for 10K, og jeg er sikker på vi kan finde en vietnamesisk der kan gøre det for 3K.

Det er selvfølgeligt fristende at tage den billige designer, men jeg ikke i tvivl om at shoppen sælger 3-4 gange bedre, hvis bruger vores danske designer.

.. som din generelle holdning til outsourcede designere. Fra min vinkel så det ud som om du mente at danske designere var 3-4 gange så gode som vietnamesiske designere (ikke at jeg bruger designere fra Vietnam, men jeg er uenig i at generalisere på denne måde om outsourcing. 

Det har du fuldstændig fejl opfattet, vi har et samarbejde med et dansk-vietnamisisk designbureau, som egentligt nok til blandt toppen, deres referencer tæller ihvertfald nogle af både danmarks og verdens største virksomheder.

Jeg har tidligere fået lavet arbejde af dem, og det er rigtigt dygtige, men som skrevet så har vi en dansk designer Nicklas, som er super god og hurtig. Selvom han bruger væsentligt mindre tid, pr. opgave og koster lidt mere så var det den løsning jeg tror man vil havde bedst succes med.

Så hvad end man er til outsource eller dansk produceret, om man har et budget på 3K eller 10K, så har vi et godt bud på den helt rigtige løsning.

(Nu skal det siges at vi i CloudSprout leverer selve platformen, og kun formidler løsningen til designere der bygger på den, vi ser meget gerne flere designere begynde at leverer shops og sites på vores platform)

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 20:56
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23

Henrik Hansen:
Jeg sender gerne referencer til dig

Hej,