Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke webshopløsning skal jeg vælge ? lille budget

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så er de sidste forhandlinger ved at være på plads med min tyske leverandør.

Jeg står så og skal have lavet en webshop og flere løsninger har jeg tænkt over

Dandomain tilbyder en shop for 299,- om mdr med tilkøb af flere muligheder, det koster mig ikke rigtig noget her og nu, men en del på sigt

Så er der prestashop jeg har hørt skulle være til at finde ud af og redigere i og få lavet en shop til få penge.

Jeg har et meget stramt budget (under 4000,-) her og nu, så hvad vil i anbefale ? 

At jeg hopper på dandomain shoppen og kan komme igang med det samme eller venter nogen mdr og ser om der er råd til bedre og dyrer her nu og shop ?

Shoppen skal have betaling fra paypal og her er snak om paypal Express !!

og ellers skal den være nem at sætte vare på samt ændre priser og tilbud

/mikkel

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 14:44

Hej

Prestashop har et gratis modul til Paypal Express, så her får du en avanceret shop for en fordelagtig pris.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:48

Hej Viggo

Det var jo en super god viden du der har :)

Hvordan er prestashop og redigere i ? her tænker jeg at sætte vare ind og redigere i dem ?

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 14:49

Hvis du har et stramt budget, hvorfor så ikke vælge noget opensouce? Kan anbefale Magento. Det er 100% gratis og du kan sætte Paypal op på 2 minutter :) Angående redigering så er det bare at logge ind, og med nogle få klik kan du ændre alt.

Se eventuelt deres demo her

Der er tusindvis af gratis temaer at vælge imellem. Angående host så find et webhotel selv. Koster næsten ingen penge idag. Bruger selv Unoeuro til 7 kroner pr/m Big Smile Fri trafik og 99,99% oppetid.

Alt i alt kan du sætte din egen butik op for omkring 200 kroner for et helt år.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:51

Nu har jeg arbejder med Drupal i flere år.

Hvis du indenfor kort tidshorisont ønsker din egen så vil jeg lave den fra starten. Brug nogle standart themes og kom i gang så kan du videre udvikle når der en penge til det.

En webshop bliver aldrig færdig der er altid noget som kan blive bedre.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:53

Hej Mikael

Jeg er ikke skarp til opsætning og mine wordpresssider har jeg betalt mig fra :)

Jeg har et webhotel hos unoeuro og ved de har nogen one click systemer, men om de lige har shop muligheden og med paypal express tør jeg ikke sige :)

Men vil da også undersøge den mulighed nærmere

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 14:57

Hvis du skal have hjælp med at installere Magento, hjælper jeg gerne gratis. Denne side ligge hos Unoeuro og kører Magento. Det har ikke kostet en krone. Så forstår ikke rigtigt hvorfor man skal betale for en samlet løsning Big Smile 

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 15:00

Glemte at sige, at Paypal har integreret deres moduler i Magento fra starten. Så hvis du ønsker at aktivere Paypal Checkout / Express, så er det bare at sætte i flueben samt indtaste din paypal mail i backend.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01

Det kan godt være at det ikke er den bedste løsning, men hvis du vil starte for meget få penge, kan du jo også bare overveje en Wordpress shop? Eksempel, Woocommerce.

Jeg har skrevet et indlæg, som handler om at tjene penge på en webshop, med Woocommerce (wordpress). :-).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke er programmør eller it-kyndig på den måde, så vil det være spild af tid, som du kan bruge på din forretning i stedet, at prøve og selv sætte den op.

4.000 burde give dig et halvt år de fleste steder og hvis du derefter ikke har tjent penge nok til at fortsætte burde du nok tage din forretning op til overvejelse :)

Så, Scannet, Dandomain eller lign. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)