Tina: Sluttelig vil jeg bare sige; Vær glad for Din portal, og udvikl den så godt Du kan - og lad så være med at sammenligne Dig med de store ! Man kan jo heller ikke umiddelbart sammenligne en Folkevogn med en Mercedes - udover at de begge har 4 hjul, vel !? Hvad mener du der m. meget uhøflige ord? Tænk dig om. Jeg sagde bare min mening om deres portal. Jeg sammenligner ikke Dubli m. mit firma. Jeg beklager, at du forstår på denne måde. Det er meget normalt at når man laver noget skal man tro på at det bliver det store og det bedste. |
Flot hjemmeside med shop/ betalingssystem
Chuuuuu
Sjovt at se hvor meget folk kan snakke om noget de ikke har forstand på. [/Tanke] |
Ja, mange orker eller vil ikke undersøge tingene før de dømmer. Men inden længe, når Dubli overhaler Ebay, så skal du se, hvor tyst og stille der bliver på siderne. Det her, det er ikke noget hvad som helst. |
|
Ja, mindst 3 år spår udenforstående eksperter. Havde du købt for 1000 € Ebay i sin tid, kunne du sælge dem for 1,6 mio € i dag. ![]() |
Dubli har helt sikkert fat i den "lange ende" - og kombinere en masse erfaringer hentet fra eksisterende e-handelsportaler --- og det er helt suverænt at opleve den forventning - og den entusiasme du (og mange andre Dubli folk) ligger for dagen. Statistikken siger så blot samtidig at en meget stor del af jer ikke længere er i selskabet den dag I overhaler E-bay... det er elementær MLM statistik - derfor skal du samtidig huske på at dette indlæg længe overlever det der sker... eller ikke kommer til at ske i Dubli regi. Såfremt Dubli overhaler Ebay i bogstaveligste forstand, så bliver der IKKE stille og tyst her på siderne: Så bliver der jubel, både fra Dubli folk - men samtidig interessante indlæg fra personer uden engagement i Dubli, da det vil være en milepæl, et godt stykke arbejde som fortjener al mulig omtale, al mulig cudos. Dog - lidt i modstrid med mine evige optimisme - så er Ebay lysår foran Dubli i forhold til branding, genkendelse og "firstmover" aspektet - derfor kan Dubli ikke sove i timen... derfor skal alt bare klappe og fungere; over-ivrige MLM folk i forretningen skal ikke over-markedsføre dele af forretningen som endnu ikke fungere eller ikke er på plads. Jeg har al mulig respekt for konceptet, for idé-folkene bag - og de der idag får det til at fungere. Men som jeg har påpeget for meget længe siden, så er der stadig noget copycat over Dubli - helt specifikt tænker jeg på logo: Det er mig en gåde hvorfor logoet i farver og udforming SÅ meget liger Ebay...! ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hej Lasse Tak for dit indlæg. Ja der skal arbejdes, og det bliver der. Det er jo ikke noget, som kan gennemføres med et snuptag. Men det går allerede stærkt. Tænk bare på da Microsoft, Ebay, Google m.m. i sin tid startede. Og der står store dygtige eksperter bag. Dubli har købt Hot Digital, som er kåret til verdens bedste shopsystem. De var i sin tid med til a bygge siden op for Ebay. Mange af dem, som i sin tid var med til at udbygge ebay, sidder i Dubli i dag. Måske kan det være svaret på din undren over farver og logo i Dubli. Mange hilsner Søs |
Dato: 18-05-2007 20:07:52 Forfatter: Thanh I øjeblikket har jeg virkeligt brug for nogle (mange, hvis mulig), som vil være interesseret i at prøve/teste løs på min shopløsning og give derefter mig vurderinger/kommentaer om løsningen/konceptet/teknikken/designet er god nok. Hej, Der er et demo link på dit website med en e-shop lavet i java. Jeg går ud fra at det er den du har udviklet og gerne vil have feedback på. Jeg er ked af at sige det, men jeg kan slet ikke se hvordan en e-shop udviklet i java skulle kunne konkurrere mod andre ikke-java-løsninger. Du har belastende load time, store SEO problemer og generel irritation ved f.eks. ikke at kunne højreklikke et link og åbne det i et nyt vindue/tab, bruger print funktionen, eller "tilføj til favoriter" - altså en del minusser fordi man ikke kan bruger ens browsers standard funktioner. Jeg tror du har valgt det forkerte værktøj at arbejde med i denne situation. |