Hej allesammen, I dag er årsopgørelsen fra 2011 blevet oplyst. - hvilket gør at skat har meget travlt. I skal passe på i ikke snyder skat, eller at de ikke snyder jer. For det meste er det rubrik 11, det drejer sig om løn. Jeg gennemgik mine lønsedler, for det meste kan det gøres på (eboks.dk) - På trods af jeg har et normalt fritidsarbejde med en fast timeløn sats, havde skat alligevel sat min indtjening til at være 7000 kr forkert. - i den forbindelse kiggede jeg fra sidste år, hvor de havde sat den 5000kr for højt også! Dog er alle de andre steder jeg har arbejdet helt korrekte. Jeg har selvfølgelig gjort dem opmærksom på det, og snakkede med en flink dame fra skat.dk der sagde jeg skulle sende det til hendes mail, så ville hun kigge på det. Det betyder at jeg har betalt skat af 12.000 kr, jeg ikke har tjent. Jeg vil derfor lige i dagens anledning huske jer på, at dobbelt tjekke skat.dk. De laver for det meste ikke fejl, men det kan jo ske, vi er alle mennesker. Fortsat god mandag Amino! |
Jeg fik nu min i går, fordi det var der jeg indtastede den udvidede selvangivelse. Jeg forstod det dog sådan at vi har selvangivelsesfrist helt indtil 1. juli, hvis det er den udvidede.