Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekspert i Seo søges!!!

Side 5 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

jsp:

Jeg takke jer alle for jers tilbud samt indlæg. :-)

Så er det store spørsmål bare, hvilket tog jeg skal hoppe på...

Søgeoptimerings "eksperter" er der mange af , men 3/4 aner ikke hvad de laver.

Jeg har selv smidt rigtig mange gode penge, efter dårlige.

Nu har jeg brugt Rosenstand over de sidste 6 mdr. Han er ikke billig i timeløn, men rigtig god på resultater

Der bliver lovet nada fra hans side hvis man spørger til placeringer , men søgeordene ryger rigtigt godt op.

Plusbonus fra rosenstand, er at man får "lige" at vide , hvad man selv har lavet forkert på sin side.

Så alt i alt er det den billigste SEO jeg har fået

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de pæne ord, Johnny. Og ja - jeg er ude med den røde slettelak, når der er noget galt på sitet. Jeg har det bedst med kun at kæmpe mod mine kunders konkurrenter i stedet for også at skulle kæmpe mod CMS fyldt med fejl og mangler .-)

Fra Skælskør
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Fra  LBJ - Tømrerforretning Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster det at få andre til at ordne sit SEO? Er der nogen der kan give et prisforslag?

LBJ - Tømrerforretning

Lars Jørgensen

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jsp:

Så er det store spørsmål bare, hvilket tog jeg skal hoppe på...

Jeg har fulgt med i faget SEO dagligt i over et halvt år og kan sige at de anbefalede deltagende er, efter mit indtryk, nogen, der virkeligt har styr på SEO og tager deres fag seriøst.

Jeg kan se din hjemmeside er lavet i .NET, og jeg er certificeret .NET-udvikler og ved at en del af den tekniske del af SEO er anderledes end i PHP.

Der kender jeg ikke til de enkeltes kendskab der, men jeg ville personligt være tryg ved at de er dygtige nok til at bedømme om det er en opgave de kan bære. Der er jeg dog ret overbevist om at Thomas Rosenstand fra Concept-I.dk har erfaring med opgaver af den art. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en der er ret god til at skrive, han har skrevet ret mange og han er god du kan købe her billigt.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kan klart anbefale dig at tage kontakt til Web Coders og snakke med Thomas Frost, super seriøst firma som ikke bare snakke men virkelig ligger tid i sit arbejder og man kan se resultat af det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Hvornår er der en eller anden der sætter en permanent spærring op for alle de idioter, der konstant gør hvad de kan for at smadre enhver fornuftig diskussion om SEO her på Amino?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Mikkel - er det ikke på tide, at der bliver sat en prop i troldehullet?

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Hvornår er der en eller anden der sætter en permanent spærring op for alle de idioter, der konstant gør hvad de kan for at smadre enhver fornuftig diskussion om SEO her på Amino?

Det er nok umuligt, desværre. Seo er hot og attraktivt.

For nogle virker det helt uoverskueligt ( totalt nybegyndere ), og så er der dem som har lavet lidt seo i et ½ år, og har fået en side på side 1 på konkurrencesvage ord, og nu skal de så give den som eksperter.

Konklusion : der er penge i lortet. Det tiltrækker svindlere, wannabees og folk der er misundelige .

Og man kan ikke forlange at Amino har en fuldtidsansat til at gennemgå alle indlægs validitet.

Roll with it..

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis nu alle i SEO experter kan lave så mange penge og besøg til folk,

kan i så ikke lave penge til mig, i må jo kunne gøre mig rig med alle de besøg.

Jeg skal nok betale godt, men jeg forventer afkast for mine penge,   jeg har 500.000 DKK til en hjemmeside og SEO ydelser       

I kan frit vælge hjemmeside og fag


det her er et seriøs spørgsmål

Side 5 ud af 10 (91 indlæg)