Hej alle.. Lad os endelige "settle".. :)
Martin: Jeg er ikke glad for ordet ildkugle som sådan, men mere glad for den forskel det giver mht. ordet "brand". Jeg startede med at sige, at et brand ikke betyder nær så meget som sit produkt. Det holder jeg altså fast i.
@Rosenstand
Det er et smukt citat: "Det er ud af drømmen om det umulige, at det mulige skabes" . Jeg er ked af jeg mumlede lidt (men det skal jeg ikke være bleg for at indrømme at jeg gjorde, da jeg jo ikke helt er professor på dether område ;) )
Jeg arbejder iøvrigt semipro. med branding og ideudvikling.. Jeg arbejder iøvrigt også hos Unicef som bi-job. Her er det i høj grad pointen med organisationen der gælder, frem for bare at lave enelleranden "wanish Action" reklame..
![]()
Jeg er iøvrigt opdraget af et reklamemenneske og har derfor ret god indsigt i hvad der er god reklame (men selvfølgelig i forhold til mig selv, fordi jeg tror på, at en god reklamemand skal lave reklamer til sig selv og ikke til sine kunder..)
Oh. Fred og velvære! :)
Nu vil jeg drikke denher øl jeg har..