|
@ Nikolaj: Er du da ved at overveje at produktudvikle den? Du må gerne sende en PM/e-mail - måske kan jeg hjælpe. Jeg har tidligere siddet i Dansk Cyklist forbunds forbrugerudvalg, og er i øvrigt selv produktudvikler.....Mht. at den skal være mere trendy, kunne jeg forstille mig at den måske skulle minde mere om en cykelrytterudgave der jo er meget lettere/mere åben i designet...og det bringer mig frem til endnu et punkt på listen:
Og NB: Hvis alle danskere (rundt regnet 5,5 mill.) skulle have en ny offentligt betalt cykelhjelm hver 6. år ville det koste så dan cirka 15 mill. om året for staten (mon ikke de kan produceres/købes til ca. DKK12-15/stk i store styktal): 15kr. x 5,5 mill / 6 år = 15 mill - og dermed er det samfundsmæssigt en god investering/ relativt lille forsikringspræmie per sparet menneskeliv + svært tilskadekommende...Men naturligvis ikke en realistisk løsning. Men det kunne nogle hjelme uddelt til alle nye skolebørn måske være? |
Hej Martin,
Nej, det er jeg ikke - Jeg er bare super nysgerrig - Men man ved aldrig:-)
Det er bare et spændende område - Der kommer mere og mere fokus på det, og i mit hovede er det kun et spørgsmål om tid, før der bliver noget lovgivning på området. Det lyder måske voldsomt, men det tror jeg:-)
Det er bare et spændende område - Der kommer mere og mere fokus på det, og i mit hovede er det kun et spørgsmål om tid, før der bliver noget lovgivning på området. Det lyder måske voldsomt, men det tror jeg:-)
Du har helt ret, den skal ikke være for varm om sommeren. Det husker jeg selv fra min cykelrytter-tid - Det var sindssygt varmt!
Om vinteren er det lige modsat. En nævner at man ikke kan have hue på indenunder - Jamen, så lav dog en hjelm med indbygget hue:-)
Om vinteren er det lige modsat. En nævner at man ikke kan have hue på indenunder - Jamen, så lav dog en hjelm med indbygget hue:-)
Som du selv siger, kan de ikke være vanvittig dyre at fremstille. Det optimale er at få en så god pris for forbrugerne, at de måske kunne købe 2 - En til sommer og en til vinter?
Skal vi brainstorme videre?:-)
Bliv gratis medlem