Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man være stolt af sin IQ ?!

Side 8 ud af 12 (114 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Da jeg afsluttede min første uddannelse i 1993 var der over 90% arbejdsløshed for nyuddannede inden for mit fag. I irritation søgte jeg en salgselev stilling i Fona, da det var det, jeg var absolut dårligt til --- og jeg fik sku' jobbet.

Til en eksamen i IT fik jeg 11, fordi jeg gik kold på et bispørgsmål og under hele min edb-uddannelse fik jeg at vide at jeg skulle lære at sælge mig selv bedre.

Du har garanteret udstrålet at du var en god sælger. Så nej, du har ikke været dårlig til det. Du har lignet en lovende sælger - tror jeg. 

Indenfor IT har jeg prøvet at dumpe som den eneste, indenfor en kollektiv opgave jeg havde lavet og jeg havde lært de andre udenadslære til hvad de skulle svare. Jeg var den eneste, der dumpede, men så fik jeg et wakeup call og droppede at være for ydmyg. Det endte med at til om-eksamen stillede underviseren mig så kompliceret et spørgsmål som jeg kendte svaret på og forstod. Det mente han også var forkert, men der satte jeg endelig grænsen og holdt på at det jeg sagde kunne findes i den og den bog på side xx. Til gengæld har jeg så været headhuntet af Microsoft to gange. Og sjovt nok har jeg også været dygtig sælger til nogle kendte brands. At sælge mig selv er en akilleshæl jeg arbejder på endnu. 

Men du har stadig lykkes indenfor noget du var god til. Uanset om du kan lide det eller ej :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper:

Jeg har har en stor pik

Profilen siger alt. Awesome.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:26

@Jonas Emil:

Det er fanme okay :)))) Jeg kommer lige fra fredagsbar.

@Bo

Dit indlæg er det bedste indtil nu. Jeg har haft daglig omgang med masser er mensanere på datalogi og selv taget testen, men diskussionen her går jo ud på hvad men selv scorer osv. osv. 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak til Jonas for at være intelligent nok til at se et mønster, og til Jesper for at være intelligent nok til at tage det for hvad det var, en kærlig joke.

Dagens griner :D

Gnat

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31

Gita Street:

Karsten Sønderup Hansen:

Da jeg afsluttede min første uddannelse i 1993 var der over 90% arbejdsløshed for nyuddannede inden for mit fag. I irritation søgte jeg en salgselev stilling i Fona, da det var det, jeg var absolut dårligt til --- og jeg fik sku' jobbet.

Til en eksamen i IT fik jeg 11, fordi jeg gik kold på et bispørgsmål og under hele min edb-uddannelse fik jeg at vide at jeg skulle lære at sælge mig selv bedre.

Du har garanteret udstrålet at du var en god sælger. Så nej, du har ikke været dårlig til det. Du har lignet en lovende sælger - tror jeg. 

Indenfor IT har jeg prøvet at dumpe som den eneste, indenfor en kollektiv opgave jeg havde lavet og jeg havde lært de andre udenadslære til hvad de skulle svare. Jeg var den eneste, der dumpede, men så fik jeg et wakeup call og droppede at være for ydmyg. Det endte med at til om-eksamen stillede underviseren mig så kompliceret et spørgsmål som jeg kendte svaret på og forstod. Det mente han også var forkert, men der satte jeg endelig grænsen og holdt på at det jeg sagde kunne findes i den og den bog på side xx. Til gengæld har jeg så været headhuntet af Microsoft to gange. Og sjovt nok har jeg også været dygtig sælger til nogle kendte brands. At sælge mig selv er en akilleshæl jeg arbejder på endnu. 

Men du har stadig lykkes indenfor noget du var god til. Uanset om du kan lide det eller ej :-)

Eksamen som sælger var en gruppe opgave. Jeg overtalte mine medstuderne til at gå ind og spørge f.eks. hos politiet omkring kriminalitet i område. Da alle data var indsamlet skrev jeg afsluttende projekt. 

Alle (4) fik 10, fordi lærer og censor ikke kunne bevise hvem af os der havde skrevet opgaven.

Et eksempel på mine manglende sociale evner og råt knowhow og hukommelse.

+++ og ---- 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:31

Scorede kun 123.. tvivler dog, er normalt rimelig dum. 

Casper hvor meget skal du have for at få mig ind i mensa :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er løbet tør for stjerner. Men Jesper og Jonas har vundet :-D

TILFØJELSE: 
Nu har jeg set Bo Lyhnes indlæg. Supergodt indlæg Yes

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:34

Godnat Jimi :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:34

hvilken af tester er bedste at brug til at måle sin IQ med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37

Jeg har meldt mig til en mensa test. Det koster et par hundrede kroner. Så må vi se.

Nogle af jer andre der skrevet i scoret på samme niveau, burde gøre det samme. Så kan vi altid tage debatten, hvad kan vi bruge det til.

Det kunne være sjovt hvis jeg dumper big time.

Side 8 ud af 12 (114 indlæg)