Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man være stolt af sin IQ ?!

Side 6 ud af 12 (114 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen der kan score over 140 giver jeg is til hele banden. Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten :

Jeg er faktisk heller ikke specielt intelligent på det sociale område. Men jeg har en super høj personlig integritet. Det har også medført en masse ensomhed, da jeg sjældent gider gå på kompromis med hvem jeg er, for at tilfredsstille nogle andre.

Så nej, det er ikke så simpelt det hele. Jeg er også en nørd , på mit område

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52

jimi:

Og igen ingen "regel" uden undtagelse. På trods af jeg er edb uddannet, har erhvervserfaring som servertekniker, har dokumenter jeg kan score 132 online ("mensa krav"), er det ikke mere end tre dage siden, jeg måtte spørge om hjælp hos en bedre vidende om min server.

Jeg er for og imod den slags test og målinger, men hver gang du tager en bliver du lidt klogere på dig selv. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:54

Jimi Hove:
Så se det som en test af din Personlige Intelligens. At du tager testen fuldt ud, selvom du ved du får et dårligt resultat. Så beviser du overfor dig selv, at du er pisse ligeglad :)

Ja, du fik mig overbevist. Det stod ikke så skidt til, som jeg kunne have frygtet :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57

Jimi:

Nu er jeg vendt tilbage til amino efter jeg har arbejdet de sidste 6 måneder. Men jeg har tidligere læst en del af dine indlæg, så jeg er ikke i tvivl om du har et nogenlunde retlignede billede af dig selv. Men de flest mennesker ser sig selv som nogen helt andet end de reelt er. Og de kan ikke se det, hvis du påpeger det.

Hvordan vil du definere dette irrationelle snæversyn, for det kan du ikke måle i en test.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:58

Mange tror fejlagtigt at en høj IQ er lig med at man er et omvandrende leksikon, som ved alt om.. ALT! At have en høj IQ, er ikke baseret på informationer i form af hvor mange unger en gråspurv kan få, hvor godt du kan stave eller hvor godt du kan regne - Alene i al fald. Information er noget alle kan tillære sig selv.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02

Jonas Emil Hansen:

Mange tror fejlagtigt at en høj IQ er lig med at man er et omvandrende leksikon, som ved alt om.. ALT! At have en høj IQ, er ikke baseret på informationer i form af hvor mange unger en gråspurv kan få, hvor godt du kan stave eller hvor godt du kan regne - Alene i al fald. Information er noget alle kan tillære sig selv.

Da jeg gik på edb-skole i 1991, var der en lærer der sagde til mig: Viden er ikke det du kan huske, men det du ved hvordan du skal tilegne dig.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:13

Karsten Sønderup Hansen:

Men de flest mennesker ser sig selv som nogen helt andet end de reelt er. Og de kan ikke se det, hvis du påpeger det.

Hvordan vil du definere dette irrationelle snæversyn, for det kan du ikke måle i en test.

Det kan man faktisk godt. Jeg ville kunne sætte mig ned med en person, og gå igennem en skema med den person, hvor jeg , sammen med testpersonen, ville kunne gå igennem hvor de misser muligheder i livet ved at have en lav Personlig Intelligens.

Det er også noget der kan trænes. Men generelt tror at jeg vi alle har fået hver vores gave, hvor vi kan hjælpe hinanden. Og det er da smukt.

Jeg havde været en død sild hvis det ikke var for matematikere, revisorer, programmører og ingeniører. Og jeg beundrer deres viden.

Èn person her på Amino som jeg anser som  uhyre intelligent angående Personlig Intelligens, er Martin Thorborg. Efter hans egne udsagn er hans matematiske IK vidst ikke helt i top, og det tror jeg sådan set heller ikke hans sociale IK er. Ikke at han retarderet på nogle af områderne. Han dyrker bare det han er bedst til.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19

Jimi:

Jeg bliver nød til at blive amino plus, så jeg kan give dig noget karma plusser. For du er altid god for et særdeles velformuleret svar. Det kunne vi bruge noget mere af.

+++++ fra mig.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:21

Tak Karsten :)

Du er heller ikke så ringe ;)

Nu vil jeg se Stephen King film på Kanal 5

Side 6 ud af 12 (114 indlæg)