Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internetforbindelse der holder??

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Som i nok ved er der et hav af muligheder når det kommer til internet udbyderer, men hvem er bedst til prisen? synes der er skræk historier om samtlige udbydere, inklusiv de store "gutter" på markedet.

Så her kommer spørgsmålet

-hvilke internet udbyder har du?

-hastigheden, og holder den?

-Hvad giver du om måneden

-En skala fra 1-10 hvor 10 er det bedste

Håber i vil være med til at danne et overblik over dette.

især da det kan være guld værd for nyopstartet virksomheder ;)

forsat god dag

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fullrate privat og har haft dem siden de stort set startede op.

Jeg har 12/2Mbit, det er det jeg betaler for.
Men kan godt få 20Mbit, men det ligger lige på grænsen af hvad mit kobber kan klare.

Jeg giver 249 + 10 kr for offentig IP.

9 ud af 10, kunne godt tænke mig eget subnet i stedet for dhcp tildelt ip.

Jeg har flere kunder som bruger dem, og de er glade og tilfredse.
Deres support er rigtig go, de kan tweeke deres linie betydeligt bedre end f.eks TDC.

Så når jeg har kunder der har behov for en god stadard forbindelse er det hos Fullrate de få den, deres support for erhverv holder åbent frem til 22 på hverdage og har åbent 10-17 weekend og helligdage.
Det er der ikke mange andre der kan klare.

På kontoret sider jeg på en Fiber fra Zensystems, men det er en helt anden prisklase vi er ovre i så.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det store spørgsmål er : Hvor bor du ??? I by eller på landet ??

Kan der overhovedet leveres en fornuftig bredbåndsforbindelse til din bopæl ?

Bor du lidt ude på landet - så er det oftest TDC, som leverer via telefonlinien - og det afhænger så af, hvor langt du bor fra centralen.
Mere end 3 km. fra den nærmeste central - så kan du måske være heldig af få en 512 linie - og jo tættere du bor på centralen, kan du få helt op til 20MB linie.
Pris og hastighed hænger sammen.

Jeg har selv fiber (TreFor) - og det kører.......... 15/15 MB linie og sjældent (meget sjældent) nedbrud. Jeg kan ikke huske hvornår sidst - men det er lang tid siden. Hvorimod da jeg havde TDC/telefonlinie, da var der nedbrud on and off.
Fiber er også væsentlig bedre, når det gælder IP-telefoni. Er nettet nede (hos TDC - og det sker jo :-)) - så er der heller ingen telefon....!!!!

Prisen på min fiberlinie er 199,- - og til den hastighed er det en konkurrencedygtig pris. Jeg vier min linie 10 med pil opad.......

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

John:
Bor du lidt ude på landet - så er det oftest TDC, som leverer via telefonlinien - og det afhænger så af, hvor langt du bor fra centralen.
Mere end 3 km. fra den nærmeste central - så kan du måske være heldig af få en 512 linie - og jo tættere du bor på centralen, kan du få helt op til 20MB linie.

Udfordringen mht hastighed er at mange andre internetudbydere benytter TDC´s kabler. Det eneste reelle alternativ er internet via TV kablet, fiber og Skyline

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

[Slettet af mig selv, da det vist er imod Aminos regler at omtale firma dårligt. Prøv i stedet at tjekke Google]

I stedet for det firma, der ikke leverede varen har jeg nu Oister Mobilt Internet til 99,- om måneden. Det virker upåklageligt og prisen synes jeg er suveræn. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har Skyline nu, men har lige måtte opsige det da vi flytter til et sted med fibernet.

Da jeg opsagde det, blev jeg naturligvis bedt om at sende min router retur, hvortil jeg svarede " jamen så sender du mig vel en pakkeseddel ikke?!" jeg fik af vide at det gjorde de normalt ikke, men der kunne han da godt :)

Jeg har aldrig haft problemer med dem.
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu  er der jo forskel på erhverv og privat. Jeg har gjort det at jeg har linket alle udbyderne af bredbånd til trustpilot - således at man som bruger selv kan vurdere om det er et firma man vil vælge.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Miltoft Rasmussen:
Da jeg opsagde det, blev jeg naturligvis bedt om at sende min router retur, hvortil jeg svarede " jamen så sender du mig vel en pakkeseddel ikke?!" jeg fik af vide at det gjorde de normalt ikke, men der kunne han da godt :)

Jeg fik så tilgengæld automatisk tilsendt en eller anden seddel med deres returadresse på. Den var dog ubrugelig, da jeg havde sendt pakken retur og havde sendt en email til dem om det, som de heller ikke svarede på. Men det er også lang tid siden, man må håbe de generelt har fået mere styr på tingene. Dengang havde de i hvert fald lidt for travlt med at sælge noget de ikke kunne levere.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)