For mig var prisen cirka 75,- i porto for at returnere modem - og endnu værre al den tid jeg spildte på at forsøge at få et signal. Plus den tid jeg brugte på at skrive email til kundeservice for at forklare mit problem. Der kom aldrig noget svar. Jeg havde ellers tjekket på deres hjemmeside om der var dækning i mit område. Den skulle forestille at være strålende, men var ikke-eksisterende her.
Jeg har nu i stedet Oister Mobilt Internet til 99,- om måneden. Det virker upåklageligt og prisen synes jeg er suveræn.
Det må være mobilt bredbånd du har. Dækningen er jo forskellig for de forskellige selskaber, alt efter hvor de har master. Oister benytter 3´s net og Skyline mobilt bredbånd benytter TELIA/Telenor´s mobil net.
Skyline Bredbånd er en fast installation i hjemmet med en trådløs WIMAX forbindelse til masten.
I abonnement vilkårene accepterer man at man skal returnerer udstyr ved ophør af aftalen
Det må være mobilt bredbånd du har. Dækningen er jo forskellig for de forskellige selskaber, alt efter hvor de har master. Oister benytter 3´s net og Skyline mobilt bredbånd benytter TELIA/Telenor´s mobil net.
Ja. Oister mobilt bredbånd. Virker supergodt fra Aalborg og ved Vesterhavet ved Nørre Lyngby.
Angående abonnementsvilkår, så gælder de vel under forudsætning af at den lovede vare er leveret. Ellers kunne jeg også tjene penge på at sende en tilfældig dims med internetadgang.
Ja, Skyline Bredbånd skulle være begrænset til hjemmet. Det virkede bare ikke i hjemmet.
Hvis i prøvede Skyline med en udendørs antenne, kan det være fordi dækningen er begrænset af træer eller andet mellem masten og din antenne hjemme. Alle teleselskaber udvider deres net løbende så dækningen bliver bedre og bedre.
Næsten alle kræver at man returnerer lånt udstyr, spørgsmålet er bare hvordan man vælger at håndtere det: Lader man kunden selv om det, ordne fraktsedel selv betale osv. Eller sender man en forudbetalt fraktsedel så at kunde nemt kan returnere udstyret.
Det store spørgsmål er nu vilket giver en god kundeoplevelse...
Jeg anbefaler Oister. Det virker godt i Aalborg og ved Vesterhavet, er billigt og deres kundeservice svarer. Jeg har ingen økonomiske interesser i at anbefale det.
@Henrik, Jeg ser intet forsøg på at forstå hvad jeg skriver, så jeg vil ikke fremover reagere på din respons til mine indlæg. Held og lykke med din linkbuilding.
Jeg anbefaler Oister. Det virker godt i Aalborg og ved Vesterhavet, er billigt og deres kundeservice svarer. Jeg har ingen økonomiske interesser i at anbefale det.
@Henrik, Jeg ser intet forsøg på at forstå hvad jeg skriver, så jeg vil ikke fremover reagere på din respons til mine indlæg. Held og lykke med din linkbuilding.
Jeg har svært ved at forstå at bliver fornærmet over mine indlæg.
Det er da fint at Oister fungerer godt for dig i Aalborg og ved Vesterhavet, men det vil 3 helt sikkert også gøre, fordi Oister benytter 3´s netværk. Internet fra andre udbydere af mobilt bredbånd vil fungerer godt i deres dækningsområde.
Men en ting er mobilt bredbånd, en anden ting er en fast installation som bliver forsynet via TDC,s kabler, antenne kablet, fiber eller WIMAX
Jeg har gode erfaringer med Fullrate og TDCs erhvervs linier. Når de først er sat op så virker det og sjældent udfald.
Kundeservicen er... nå ja det er til hr og fru danmark eller hr iværksætter. Det er ikke til mr. nørd som jeg er. Der ud over har jeg ikke haft næveværdige store problemer.