Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO angående indgående links fra fora

Side 9 ud af 14 (134 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ps:

Og det du selv har hidset dig op over, er at du påstår at du ikke sendte det uopfordret, og det er så her bevist at det gjorde du.

Og så hidser du dig op og siger at jeg selv spurgte om hvem det var, og det gjorde jeg også som man kan se.

Men jeg spørger også om hvorfor jeg skal vide det, og jeg indikerer tydeligt at jeg faktisk ikke er specielt interesseret. Hvilket du tydeligvis godt har opfattet, og bliver fornærmet i din næste mail.

Hvad kunne jeg have gjort bedre ? Jeg skulle have sagt at jeg slet ikke gad høre om det overhovedet. Men tænkte at det åbenbart var meget vigtigt siden du sender mig PM uopfordret.

Så er det skåret ud i pap for alle. Farvel Ib

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:15

Godnat Jimmy !

Ib Abildgaard, RÅD & MAL skrev

til Jimi Hove, Ib Abildgaard, RÅD & MAL

den 01-25-2012 22:27

Hej Jimmy har du set dette indlæg ?

http://www.amino.dk/forums/t/150426.aspx

Ib

Råd & Mal

Jimi Hove skrev

den 01-26-2012 08:03

Nej det har jeg ikke. Hvem er det , og hvorfor skal jeg vide om det ?

Ib Abildgaard, RÅD & MAL skrev

den 01-26-2012 08:09

Det er XX !

Hvorfor ?

Undskyld forstyrrelsen !

Ib

Jimi Hove skrev

den 01-26-2012 08:12

Ja øv, det er jeg da ked af at høre. Du forstyrrer nu ikke, jeg vidste bare ikke hvem det var.

Jimi Hove skrev

den 01-26-2012 08:29

Og det er et godt indlæg. Jeg har selv haft de samme udfordringer, allesammen, men har heldigvis klaret den. Jeg tror bare det er svært for folk at forholde sig til, når de ikke ved hvem det er. Men godt du får nævnt Early Warning

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Et sidste ps:

Hvis der er andre trolls derude som tænker at ham der Jimi er nem at hidse op, og så kan man få lidt drama i butikken, så vil jeg sige at det er sidste jeg gang jeg besvarer noget i den her stil. Folk der kender mig, ved hvem jeg er. Ib har jeg ikke brug for, og får det aldrig.

Så ikke mere drama her :)

.. og undskyld Amino for det her børnehaveniveau.. Så det tilbage til iværksætteriet.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:23
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej søde Charlotte

Vil du være min kæreste?

Ja

Nej

Måske

Bare sæt kryds

Du har et flot langt hår :)

Køb ren argan olie her

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:24

Jimi Hove:

Ib har jeg ikke brug for, og får det aldrig.

Så ikke mere drama her :)

Wink Nej sandheden er ilde hørt.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:25

Hehe ja Jan det er så pinligt at det faktisk er sjovt.. men dog ikke så sjovt at jeg gider være en del af klovneriet mere :) Men der dukker nok nye ofre op, som man kan krumme tæer over, mens man selv sidder på sidelinjen.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:33
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Wink Nej sandheden er ilde hørt.

"Sandheden"!? Ved du overhovedet, hvad sandheden er længere, Ib!? Du er nok den mest falske person her på Amino, så rolig nu! Jimi er en sød, varm og hjælpsom fyr - noget jeg seriøst tvivler på, at du nogensinde bliver!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:42

Jeg har lært en god metode af Tony Robbins der handler om at bryde et dårligt mønster. Det gør man ved at skifte fokus, lynhurtigt. Så det gør jeg så nu.

I morgen skal jeg have en mad med hårdkogte æg,rejer, majonæse, cornichoner ,salt og peber. Dertil en god kop citrontè. Jeg glæder mig allerede, så nu smutter jeg i seng.

Jeg håber du fik svar på dit spørgsmål Sasa ;)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:
Men når du nu selv nævner det, er det så ikke på tide med et Plus-medlemsskab? Du må sgu da snart være nysgerrig efter at vide, hvor stjernerne kommer fra Big Smile

Kan godt lide din ligefremhed! Ikke noget bullshit dér! Wink

Yes. Jeg skal snart have plus-profil. Om en måned eller to. Når mit første store Affiliate-projekt er online. Så jeg kan have to links i min signatur.

Og jo, det bliver dejligt at kunne se dem, der ellers har kunnet give mig -stjerner i det skjulte! Smile

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:46

Jimi Hove:

Jeg har lært en god metode af Tony Robbins der handler om at bryde et dårligt mønster. Det gør man ved at skifte fokus, lynhurtigt. Så det gør jeg så nu.

I morgen skal jeg have en mad med hårdkogte æg,rejer, majonæse, cornichoner ,salt og peber. Dertil en god kop citrontè. Jeg glæder mig allerede, så nu smutter jeg i seng.

Jeg håber du fik svar på dit spørgsmål Sasa ;)

Det lyder sgu ikke værst, Jimi. Mums! Håber at møde dig en dag IRL! Smile

Sov godt!

Dbh

Thomas

Side 9 ud af 14 (134 indlæg)