Og det du selv har hidset dig op over, er at du påstår at du ikke sendte det uopfordret, og det er så her bevist at det gjorde du.
Og så hidser du dig op og siger at jeg selv spurgte om hvem det var, og det gjorde jeg også som man kan se.
Men jeg spørger også om hvorfor jeg skal vide det, og jeg indikerer tydeligt at jeg faktisk ikke er specielt interesseret. Hvilket du tydeligvis godt har opfattet, og bliver fornærmet i din næste mail.
Hvad kunne jeg have gjort bedre ? Jeg skulle have sagt at jeg slet ikke gad høre om det overhovedet. Men tænkte at det åbenbart var meget vigtigt siden du sender mig PM uopfordret.
Så er det skåret ud i pap for alle. Farvel Ib
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Og det er et godt indlæg. Jeg har selv haft de samme udfordringer, allesammen, men har heldigvis klaret den. Jeg tror bare det er svært for folk at forholde sig til, når de ikke ved hvem det er. Men godt du får nævnt Early Warning
Hvis der er andre trolls derude som tænker at ham der Jimi er nem at hidse op, og så kan man få lidt drama i butikken, så vil jeg sige at det er sidste jeg gang jeg besvarer noget i den her stil. Folk der kender mig, ved hvem jeg er. Ib har jeg ikke brug for, og får det aldrig.
Så ikke mere drama her :)
.. og undskyld Amino for det her børnehaveniveau.. Så det tilbage til iværksætteriet.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Hehe ja Jan det er så pinligt at det faktisk er sjovt.. men dog ikke så sjovt at jeg gider være en del af klovneriet mere :) Men der dukker nok nye ofre op, som man kan krumme tæer over, mens man selv sidder på sidelinjen.
"Sandheden"!? Ved du overhovedet, hvad sandheden er længere, Ib!? Du er nok den mest falske person her på Amino, så rolig nu! Jimi er en sød, varm og hjælpsom fyr - noget jeg seriøst tvivler på, at du nogensinde bliver!
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg har lært en god metode af Tony Robbins der handler om at bryde et dårligt mønster. Det gør man ved at skifte fokus, lynhurtigt. Så det gør jeg så nu.
I morgen skal jeg have en mad med hårdkogte æg,rejer, majonæse, cornichoner ,salt og peber. Dertil en god kop citrontè. Jeg glæder mig allerede, så nu smutter jeg i seng.
Jeg håber du fik svar på dit spørgsmål Sasa ;)
Men når du nu selv nævner det, er det så ikke på tide med et Plus-medlemsskab? Du må sgu da snart være nysgerrig efter at vide, hvor stjernerne kommer fra
Kan godt lide din ligefremhed! Ikke noget bullshit dér!
Yes. Jeg skal snart have plus-profil. Om en måned eller to. Når mit første store Affiliate-projekt er online. Så jeg kan have to links i min signatur.
Og jo, det bliver dejligt at kunne se dem, der ellers har kunnet give mig -stjerner i det skjulte!
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg har lært en god metode af Tony Robbins der handler om at bryde et dårligt mønster. Det gør man ved at skifte fokus, lynhurtigt. Så det gør jeg så nu.
I morgen skal jeg have en mad med hårdkogte æg,rejer, majonæse, cornichoner ,salt og peber. Dertil en god kop citrontè. Jeg glæder mig allerede, så nu smutter jeg i seng.
Jeg håber du fik svar på dit spørgsmål Sasa ;)
Det lyder sgu ikke værst, Jimi. Mums! Håber at møde dig en dag IRL!
Sov godt!
Dbh
Thomas