Kan du ikke fortælle mig hvilken kommentar du mener er ironisk? Du har skrevet enkelte indlæg i den her tråd, og ingen af dem kan tolkes som ironi overhovedet. Jeg går automatisk ud fra, at det er kommentaren med hans navn du finder ironisk - i så fald skal du udvide din viden indenfor hvad ord betyder, hvornår de skal bruges, og endvidere hvordan de skal bruges. Men jeg er jo udvidende og snotdum, som du så pænt skrev til mig på PB. Kom videre, bliv moden og gå efter bolden - ikke manden. |
TT Tekstforfatter:Jeg har endnu aldrig set dig komme med gode råd i forbindelse med andre folks hjemmesider? Hver gang jeg ser en af dine tråde, så er det noget af juridisk karakter eller - som fornyelig - hvor du, uden at spørge vedkommende om lov, gør opmærksom på denne Aminos konkurs!?
Nu gider jeg ikke at mundhugges med dig, Ib! Så jeg vil sige "God weekend!" til dig.
For det første ved du ikke en skid om, jeg havde tilladelse fra vedkommende.
For det andet var det offentlig bekendtgjort på daværende tidspunkt, herunder hvem vedkommende var.
For det tredie var dem som henvendte sig til mig og forsøgte at gætte hvem vedkommende var, total uvidende omkring personen, de gættede alle sammen forkert hvem personen var. Og tidligt i tråden deltog moderator Brian også posetivt, sammen med en mase andre.
Fro det tredie var du medvirkende til at tråden fik en total negativ vendning, da du gik ind i den. Du var medvirkende til at tråden blev ødelagt. Fra min side var der kun et motiv, at dem som virkelig ville hjælpe vedkommende, nu blev opmærksom på problemet og kunne træde til med gode råd og støtte.
Så jeg havde det både fra moderen, men det var også offentliggjort på daværende tidspunkt. Det sidste ville jeg netop ikke oplyse, af hensyn til vedkommendes anymitet
Fro det fjerde hvilkek tråde og emner jeg deltager i kommer du ikke til at bestemme.
For det femte og med hensyn til dit sprog, og hvor svinsk du kan være (og du kalder dig tekstforfatter), kan kun PM'er til undertegnede bevidne.
Nej jeg gider hellere ikke mundhugges med dig, TT Tekstforfatter. "Godnat"
Ib Abildgaard
Råd & Mal