Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO angående indgående links fra fora

Side 8 ud af 14 (134 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Mit kommentar var ogå ironisk. Og jeg har forresten ikke givet nogle stjerner i denne tråd. Så de må komme andre steder fra.

vh AB AKA Emil Sørensen åbenbart..

Kan du ikke fortælle mig hvilken kommentar du mener er ironisk? Du har skrevet enkelte indlæg i den her tråd, og ingen af dem kan tolkes som ironi overhovedet. Jeg går automatisk ud fra, at det er kommentaren med hans navn du finder ironisk - i så fald skal du udvide din viden indenfor hvad ord betyder, hvornår de skal bruges, og endvidere hvordan de skal bruges.

Men jeg er jo udvidende og snotdum, som du så pænt skrev til mig på PB.

Kom videre, bliv moden og gå efter bolden - ikke manden.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har endnu aldrig set dig komme med gode råd i forbindelse med andre folks hjemmesider? Hver gang jeg ser en af dine tråde, så er det noget af juridisk karakter eller - som fornyelig - hvor du, uden at spørge vedkommende om lov, gør opmærksom på denne Aminos konkurs!?

Nu gider jeg ikke at mundhugges med dig, Ib! Så jeg vil sige "God weekend!" til dig.

For det første ved du ikke en skid om, jeg havde tilladelse fra vedkommende.

For det andet var det offentlig bekendtgjort på daværende tidspunkt, herunder hvem vedkommende var.

For det tredie var dem som henvendte sig til mig og forsøgte at gætte hvem vedkommende var, total uvidende omkring personen, de gættede alle sammen forkert hvem personen var. Og tidligt i tråden deltog moderator Brian også posetivt, sammen med en mase andre.

Fro det tredie var du medvirkende til at tråden fik en total negativ vendning, da du gik ind i den. Du var medvirkende til at tråden blev ødelagt. Fra min side var der kun et motiv, at dem som virkelig ville hjælpe vedkommende, nu blev opmærksom på problemet og kunne træde til med gode råd og støtte.

Så jeg havde det både fra moderen, men det var også offentliggjort på daværende tidspunkt. Det sidste ville jeg netop ikke oplyse, af hensyn til vedkommendes anymitet

Fro det fjerde hvilkek tråde og emner jeg deltager i kommer du ikke til at bestemme.

For det femte og med hensyn til dit sprog, og hvor svinsk du kan være (og du kalder dig tekstforfatter), kan kun PM'er til undertegnede bevidne.

Nej jeg gider hellere ikke mundhugges med dig, TT Tekstforfatter. "Godnat" 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Fro det tredie var du medvirkende til at tråden fik en total negativ vendning, da du gik ind i den. Du var medvirkende til at tråden blev ødelagt.

Nej, det var jeg ikke. Jeg skrev en meget fair kommentar (som man stadig kan læse i den pågældende tråd), hvor jeg netop skrev, at jeg ikke beskyldte dig for at være "i ond tro", men at jeg mente, at tråden ikke var i den konkursramtes interesse! Og der var flere andre, der anmeldte tråden. Hvorfor det fremgik meget tydeligt, at jeg kun skrev, hvad andre tænkte. Flere af disse personer skrev til mig på PB, og en af dem bad mig om at anmelde tråden, men det gjorde jeg ikke.

For det femte og med hensyn til dit sprog, og hvor svinsk du kan være (og du kalder dig tekstforfatter), kan kun PM'er til undertegnede bevidne.

Vores eneste mail-udveksling nogensinde foregik for længe siden, og den fandt udelukkende sted, fordi DU havde svinet mig til i en tråd, jeg ikke engang havde deltaget i, udelukkende fordi du var irriteret på mig over en tidligere tråd. Du svinede mig til og hængte MIG ud uden at have noget som helst belæg herfor.

Og noget andet er: Jeg ved ikke, hvor mange gange du har truet mig og andre (heriblandt Jimi Hove) med at offentliggøre privatbeskeder! Hvor mange andre har du set gøre dette her på Amino? Dét, mener du, er tiltalende? Og kunne det måske tænkes, at siden du har så mange negative PM'er, du gerne vil offentliggøre, at du måske selv bærer en del af skylden?

Og nej, jeg blander mig ikke i, hvilke emner du deltager i. Jeg nævnte det kun, fordi du skriver, at jeg er god til at "svine andre til". Og du er da vist den sidste her på Amino, der skal komme med en sådan udtalelse. Jeg ved udemærket, hvor meget konstruktiv kritik, jeg bidrager med. Hvor er din? Jeg har ikke set nogen anden her på Amino rode sig ud i flere ubehagelige diskussioner end dig og næsten altid af juridisk karakter. Hvornår har du tænkt dig at hjælpe dine med-aminoer med vurderinger af deres hjemmesider, deres design, deres tekster, idéer til markedsføring, forslag til domæne-/virksomhedsnavn, etc.?

Jeg har givet en forbandet masse mere positiv og brugelig feedback til diverse Aminoer og hjulpet dem gratis med op til flere opgaver, fordi jeg rent faktisk synes, at det er spændende at se andre iværksættere lykkedes. Kan du sige det samme om dig selv?

Men som tidligere nævnt: God weekend! Nu vil jeg nyde den og starte med fornyet, positiv energi på mandag!

God nat og sov godt!

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:11

TT Tekstforfatter:

Jo jo, det er bestemt nogle interessante synspunkter. Men kan I ikke uddybe om det er nok bare at lave et svar, eller om det er bedre at blive ved, for at styrke linket? Wink

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:16

igang:

TT Tekstforfatter:

Jo jo, det er bestemt nogle interessante synspunkter. Men kan I ikke uddybe om det er nok med at lave et svar, eller om det er bedre at blive ved, for at styrke linket? Wink

Hehe, jeg er ikke sikker på, jeg forstår dig korrekt. Men hvis jeg gør, så får jeg ikke meget ud af linket i min signatur hver gang, jeg poster et indlæg. Jeg er trods alt ikke Amino-Plus! Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:20

TT Tekstforfatter:
Og noget andet er: Jeg ved ikke, hvor mange gange du har truet mig og andre (heriblandt Jimi Hove) med at offentliggøre privatbeskeder! Hvor mange andre har du set gøre dette her på Amino? Dét, mener du, er tiltalende? Og kunne det måske tænkes, at siden du har så mange negative PM'er, du gerne vil offentliggøre, at du måske selv bærer en del af skylden?

For det første ville du ikke mundhugges, hvad kalder du dit indlæg nu ?

For det andet har jeg ikke offentliggjort PM på Amino, men netop forespurgt dig og Jimmy om jeg skulle ofentligegøre ?

Det var ingen af jer interesseret i, dog offentligegjorde Hove straks inden tråden blev lukket brudstykker og dem som passede ind i hans kram. Den fulde sandhed var selvfølgelig den fulde ordlyd og hele tråden, i vores indbydes mailkoorespondance.

Mig bekendt har jeg ikke forespurgt andre, end dig og Jimmy Hove om jeg skulle ofentligegøre mailkorrespondance.

Det er vel mest fair og spørge forinden ? og ikke bare offentligegøre ? som jeg aldrig har gjort. Så også du kan trygt skrive PM'er til mig.

Din ven Jimmy Hove forespurgte forøvrigt ikke forinden han offentliggjorde, samtidig med han skyndte sig at give en 1 stjerne til undertegnede.

Det kan jeg bl.a. se i systemet, hvorimod du bruger metoden til at skyde på alle, at de har givet dig negative stjerner. Dette kan du ikke se hos dig, men bruger en masse foirmodninger.

Hvorfor svarer du ikke på det som jeg spørger dig om ? og nu du er så godt til at gætte hvem det var jeg skrev om, kan du jo bare fremkomme med det ?

Med hensyn til negative PM' er til undertegnede ved du da intet om og hvillke jeg får .

Og når du så fremhæver hvor god du er og til at hjælpe andre, hvor for har du så ikke høje point tal for dine indlæg. ltså du har skrevet 2.407 indlæg og for disse fået 9.455 point.

Det er set meget højere værdier på Amino også af tekstforfatter branchen.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

TT Tekstforfatter:
Hehe, jeg er ikke sikker på, jeg forstår dig korrekt. Men hvis jeg gør, så får jeg ikke meget ud af linket i min signatur hver gang, jeg poster et indlæg. Jeg er trods alt ikke Amino-Plus! Wink

Det var bare en primitiv måde at forsøge at gøre opmærksom på, at jeg synes at tråden var kommet meget langt ud af kurs, i forhold til hvad den egentlig burde handle om :o)

Men når du nu selv nævner det, er det så ikke på tide med et Plus-medlemsskab? Du må sgu da snart være nysgerrig efter at vide, hvor stjernerne kommer fra Big Smile

(Og så melder jeg mig ud igen, og satser på at tråden kommer tilbage til Sasa's spørgsmål. Selvom det nok er mere realistisk, at den bliver låst inden det sker :o) )

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:50

Ib, er du ikke ved at være lidt oppe i alderen, og så piver du over at have fået en stjerne ? .. Jeg har altså svært ved at lade være med at grine over det her.

Og som jeg har sagt før, så kan du trygt offentliggøre vores samtale, og strege X`s navn ud. Jeg har intet at skjule.

Som jeg skrev i det tidligere indlæg , så spurgte jeg om hvem det var, fordi du uopfordret sender mig en mail og siger at det er vigtigt at jeg læser denne tråd. Jeg tænker så at det åbenbart er ekstremt vigtigt at jeg skal vide hvem det er. Mellem linjerne siger jeg så også at jeg ikke vil vide om det, da jeg svarer : " Hvorfor skal jeg vide det ? "

Det bliver du så fornærmet over at jeg svarer. Og jeg føler at jeg skal trøste dig, og siger at det også er synd for X.

Så offentliggør du endelig den PM.

Men du ved også godt at dit ry på Amino bliver smadret af det, så tag chancen ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:55

Private Beskeder

Hej Jimmy - Har du set dette ?
Jimi Hoveskrev den 01-26-2012 08:29

Og her må jeg trøste IB og sige at det er et godt indlæg, selvom jeg i virkeligheden synes at

det er dumt af ham, som jeg giver udtryk for i første sætning i denne her samtale

Og det er et godt indlæg. Jeg har selv haft de samme udfordringer, allesammen, men har heldigvis klaret den.  Jeg tror bare det er svært for folk at forholde sig til, når de ikke ved hvem det er. Men godt du får nævnt Early Warning

Jimi Hoveskrev den 01-26-2012 08:12

Ja øv, det er jeg da ked af at høre. Du forstyrrer nu ikke, jeg vidste bare ikke hvem det var.

Ib Abildgaard, RÅD & MALskrev den 01-26-2012 08:09

Det er X ( her skriver Ib hvem det er )

Hvorfor ?

Undskyld forstyrrelsen !

Ib

Jimi Hoveskrev den 01-26-2012 08:03

Nej det har jeg ikke. Hvem er det , og hvorfor skal jeg vide om det ?

Ib Abildgaard, RÅD & MALskrev den 01-25-2012 22:27

Hej Jimmy har du set dette indlæg ?

http://www.amino.dk/forums/t/150426.aspx

Ib

Råd & Mal

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:02

Jeg ville flove mig hvis jeg var dig Ib, og sige undskyld til alle. Men det finder du selv ud af.. måske.

Mit sidste ord er sagt her.

Godnat allesammen

Side 8 ud af 14 (134 indlæg)