Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO angående indgående links fra fora

Side 7 ud af 14 (134 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg undres tit over folk her på Amino.

Mens nogle mennesker står så fast på et standpunkt at det ikke er muligt at se den anden side, så tager andre mennesker gudernes ord som lov.

Jeg undres over smålighed og nærtagne selvudnævnte profeter.

Godt jeg er nordjyde, og kalder en spade for en spade.
(savner lidt min +konto) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:19

Thomas Frost:

Nogen gange tænker jeg hvad der mon lægger bag en persons pludselige ændring i karakter. Jeg ser normalt dig som en rigtig rar fornuftig fyr, og så lige pludselig virker det som om du kammer helt over.

Jeg er skam en rigtig rar fornuftig fyr, som du selv skriver :-). Jeg forsøgte bare at støtte Seo++ i hans/hendes udtalelse og straks vankede der -stjerner :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Yes JEPS TT Tekstforfatter er god til at pege fingre af andre og svine disse til.

Wink Men det stopper nok en dag.

Jeg hverken "peger fingre ad" andre eller "sviner nogen til". Når jeg forholder mig kritisk overfor noget, kommer jeg også med en forklaring til, hvad jeg mener, der kan gøres bedre :-) Når det så er sagt, så har jeg skrevet langt mere positiv feedback end det modsatte. Hvad du også ville vide, hvis du rent faktisk havde set min historik.

Jeg har endnu aldrig set dig komme med gode råd i forbindelse med andre folks hjemmesider? Hver gang jeg ser en af dine tråde, så er det noget af juridisk karakter eller - som fornyelig - hvor du, uden at spørge vedkommende om lov, gør opmærksom på denne Aminos konkurs!?

Nu gider jeg ikke at mundhugges med dig, Ib! Så jeg vil sige "God weekend!" til dig.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

Jeg er skam en rigtig rar fornuftig fyr, som du selv skriver :-). Jeg forsøgte bare at støtte Seo++ i hans/hendes udtalelse og straks vankede der -stjerner :-)

Dbh

Thomas

Det er jo ikke det der "bare" er sket. Du skal i hvert fald vide at det ikke er sådan det ser ud i den anden ende af internettet når man læser dine indlæg og ser hvad du laver.

Hvis du vender blikket på dig selv har du givet 1 stjerne, bl.a. til undertegnede, for at hjælpe Sasa, da SEO++ endnu en gang fremførte argumentet omkring linkbuilding, som han tidligere har gjort.

Du taler også om Aminopoliti og jantelovs-ramte Aminoer der er humorforladte. Jeg spurgte dig venligt om det er mig du hentyder til med de ord?

Det der undrer mig er at en person giver dig en stjerne og lige pludselig sviner du andre til på det groveste, og uddeler selv en stjerne til folk som blot hjælper andre, og det undrer mig helt vildt når jeg ser på hvordan du normalt opfører dig herinde.

Det sjove er at du tilsyneladende går helt over gevind i det øjeblik der er en der giver dig en stjerne, men smider selv lystig med dem til folk der bruger tid på at rådgive andre. Det er ikke sikkert du overhovedet kan ses hvordan det kan opfattes af andre, men herfra ser det hverken pænt eller venligt ud.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:36

TT Tekstforfatter:
Jeg hverken "peger fingre ad" andre eller "sviner nogen til".

Undskyld men nu er du for langt ude. Du taler om Aminopoliti og jantelov-ramte humorforladte mennesker, og så mener du ikke du har svinet nogen til?

Du er tekstforfatter, det må nødvendigvis betyde du kan læse, og du skal måske lige læse dine egne indlæg igen.

Eftersom du har givet mig en stjerne og efterfølgende kommer med sådan en svada går jeg ud fra jeg er en af dem du hentyder til, hvorfor jeg reagerer, og du har i øvrigt ikke svaret på hvorvidt jeg er en af dem du hentyder til eller ej.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:38

@Thomas Frost: Det beklager jeg naturligvis. Du får hermed en undskyldning herfra, at jeg overreagerede på -stjernerne. God weekend!

Mvh

Thomas

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:52

TT Tekstforfatter:

@Thomas Frost: Det beklager jeg naturligvis. Du får hermed en undskyldning herfra, at jeg overreagerede på -stjernerne. God weekend!

Mvh

Thomas

Intet problem, og god weekend til dig ogsåYes

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:02

Totalt OT, men måske burde man starte en Amino Børnehave på sitet? Visse folk claimer en masse viden, fremhæver konstant dem selv og nedgører andre. Fantastisk med sådan et niveau på et af Danmarks største fora.

On topic, så kan jeg kun anbefale dig at bruge Fora, det giver en masse brandawareness og jeg kan se på de posts jeg laver på div. fora at de giver både nye kunder, men også en masse omtale. Spørgsmålet er vel nok nærmere hvilke fora man skal satse på? 

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 12:06

Som jeg forstår det, så hvis det er muligt vælg foraer i samme kategori som din egen. Links fra lignende sider bliver vægtet højere end links fra ikke lignende sider. Jeg har gjort det at jeg har kontaktet lignende sider i starten og spurgt om vi skulle linke til hinanden.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:20

TT Tekstforfatter:

Thomas Frost:
Intet problem, og god weekend til dig ogsåYes

Der er sg* go' karma! Yes

Og glad for at se, at Sasa fik et godt præcis svar fra Frank Hellerup Madsen.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 7 ud af 14 (134 indlæg)