Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO angående indgående links fra fora

Side 5 ud af 14 (134 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Seo++:

Thomas Rosenstand:

Sigge... Dit standardsvar på selv præcise spørgsmål om linkbuilding er den samme fantastiske model med noget video på Youtube og et eller andet Facebook halløj. Det er helt fint, at du selv tror på det og måske har noget ud af det. Men det er dælme ikke god stil at rådgive andre så lodret forkert, som du gør.

Jeg begyndte på SEO omkring årsskiftet 1998/99, og jeg er "vokset op" med Google så at sige. I alle de år har der været de samme tåbelige påstande om, at nu er SEO død, nu er linkbuilding død osv. Mens den ene fusentatst efter den anden har skreget op om det, har hundredtusinder af virksomheder tjent godt på at arbejde med SEO på deres sites. Og det vil de gøre i mange år endnu.

Jeg har absolut respekt for, at du ikke vil vedkende dig den dokumenterbare virkelighed - men jeg har ingen respekt for, at du uden nogen som helst dokumentation eller research blank afviser, hvad webkøbmænd over hele verden nyder godt af hver dag.

Ydmyghed over for egen viden viden og i særdeleshed over for det faktum, at mange her på Amino skal LEVE af deres tilstedeværelse på nettet er en nødvendighed. Og den ydmyghed ville klæde dig. Beklager de lettere hårde ord - men prøv at tænke over det, ikke?

Det er uden diskussion godt (og nødvendigt) at være på sociale medier og arbejde med 360 graders løsninger. Men du afviser de ca. 300 af de 360 grader, og du råder dem, der ved mindre (ganske lidt mindre) end du gør. Det holder ikke.

Hej Thomas det kan du have ret i, jeg beklager hvis jeg har forvirret nogen, og stopper hermed i seo branchen for good :-)

Det giver mig også bedre tid til mine egne projekter så derfor tusind tak for at du fik mig til at indse at jeg er en cocksucker :-)

P.s. ovenstående svar kan måske lyde lidt sarkastisk men det er det ikke,  jeg mener det fandemer, og hvis der var en amino moderator der kunne slette min bruger også så ville det være fantastisk :-)

Og det mener jeg fandemer også 

vi gør alle fejl i livet sådan er det vi bliver alle misforstået engang imellem dog det værste er ikke at få af vide hvad gør man godt heri livet på arbejdet ,derved kan ligge fokus der , men sådan er det tit vis har de forkerte venner der ikke vil hjælpe en frem ad i livet og jeg har faktisk nogle glemt de gode ting jeg kan , da jeg ikke fik det af vide af nogle kun det dårlige , men det er nu en gang lettest at forbedre sig i livet vis holder fokus på de gode ting

jo jeg har vidste ligesom du føler ikke fået meget af hvad er god til , men tror mig du er ikke den eneste i denne her verden der har det svært , sådan er der mange der har det

man kan tit sammensætte et fokus nemmere vis har både det gode gode frem for hvad kan dårlige bruges til det glemmes jo bare da største delen var det gode men vis kun får det dårlige af vide bliver man usikker og det bliver bare mere dårligt og man mister fokus , derved gode venner godt at have

jeg synes du har givet gode råd og jeg har da også før givet dig plus stjerner ved gode svare og de gode ting skal man huske det var godt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:49

hvorfor skulle angrybird have 1 stjerne for hans kritik af mit navn?

er det ikke lidt trist men angrybird jeg har lige givet dig 5 stjerner for din total uvedkommende kommentar og jeg håber inderligt at andre vil følge mit eksempel :-(

og det var så min sidste handling for ever her på stedet, og lige en ting mere jeg håber virkelig ikke at jeg får ret min i min spådom om fremtiden for seo fordi så er der mange i seo-branchen der bliver arbejdsløse (og dette er ikke skrevet i bitterhed eller noget i den stil) 

Og Mikael du bliver bedre og bedre til at stave og med det sagt så er SEO++ lagt i graven for good og det samme er min tilstedeværelse herinde så derfor kan jeg kun sige held og lykke med jeres projekter alle sammen, selv mine evindelige kritikere Men frygt ej jeg tror faktisk at debatten bliver bedre uden mig herinde

Farvel og tak alle sammen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:54

Seo++:

er det ikke lidt trist men angrybird jeg har lige givet dig 5 stjerner for din total uvedkommende kommentar og jeg håber inderligt at andre vil følge mit eksempel :-(

og det var så min sidste handling for ever her på stedet, og lige en ting mere jeg håber virkelig ikke at jeg får ret min i min spådom om fremtiden for seo fordi så er der mange i seo-branchen der bliver arbejdsløse (og dette er ikke skrevet i bitterhed eller noget i den stil) 

jeg håber du bliver du her du  har også givet mange gode super gode svar , vi ses sikkert snart igen på amino.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Seo++:

Hvorfor? Fordi det er en snotdum kommentar, og han har lige fået én stjerne herfra også. Det er fint nok at være uenig med andre mennesker, men når en eller anden tåbe tager skridtet videre, og tager niveauet til et nyt stadie - som kan sidestilles med direkte mobning - så fortjener man én stjerne.

Hvis man skal ramme folk personligt, i en debat som denne, og komme med sarkastiske og spydige bemærkninger, som ingen steder høre hjemme, så er det begrænset hvad man opnår af respekt.

Emil Sørensen aka Angrybird byder jer alle velkommen til 3. klasse.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sigge,

Du skal sgu ikke opgive, seo er en guldbranche at være i :)

Men du skal heller ikke være for stolt til at anerkende at nogle ved mere end dig selv. Jeg arbejder selv med seo, og har kunder, men jeg er ikke bleg for at indrømme at der findes flere som er bedre end mig, og som jeg lærer af, og altid vil lære af.

Det er lidt som at være professionel fodboldspiller, ikke alle kan være nr 1 i verdenen, men rigtigt mange fodboldspillere tjener stadig millioner af kroner, uden at være nr 1, og de kan anerkende hvem der er nr 1.

Backlinks vil altid eksistere så længe internettet findes, af den simple grund at det binder nettet sammen, og fordi der findes så meget info på nettet, som allerede er lavet, at Google aldrig vil udelukke den del af nettet. Det er faktisk ret logisk, og det ved du sikkert også godt når du får kølet lidt af .. ikke mindst din stolthed ;)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Morten Numoru:

Seo++:

Hvorfor? Fordi det er en snotdum kommentar, og han har lige fået én stjerne herfra også.

Jeg er ret sikker på, at Seo++ var temmelig ironisk! :-) Ja, det var en snotdum kommentar fra AngryBird. En kommentar, som var fuldkommen irrelevant, men Seo++ kender Amino godt nok til at vide, at hvis han svinede AngryBird til, så vankede der minus-stjerner! Wink. Derfor var han/hun - forståeligt nok - meget ironisk! Det er i hvert fald sådan, jeg tolker det.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ps:

Michael du er et godt og sødt menneske, udover at du arbejder hårdt :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Hej Sigge,

Du skal sgu ikke opgive, seo er en guldbranche at være i :)

Men du skal heller ikke være for stolt til at anerkende at nogle ved mere end dig selv. Jeg arbejder selv med seo, og har kunder, men jeg er ikke bleg for at indrømme at der findes flere som er bedre end mig, og som jeg lærer af, og altid vil lære af.

Det er lidt som at være professionel fodboldspiller, ikke alle kan være nr 1 i verdenen, men rigtigt mange fodboldspillere tjener stadig millioner af kroner, uden at være nr 1, og de kan anerkende hvem der er nr 1.

Backlinks vil altid eksistere så længe internettet findes, af den simple grund at det binder nettet sammen, og fordi der findes så meget info på nettet, som allerede er lavet, at Google aldrig vil udelukke den del af nettet. Det er faktisk ret logisk, og det ved du sikkert også godt når du får kølet lidt af .. ikke mindst din stolthed ;)

Godt sagt ;)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:21

KTJ-Media.dk:
Godt sagt ;)

Ja jeg er skidegod, jeg er den bedste !!!! Nåh nej :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:24

Jimi Hove:

KTJ-Media.dk:
Godt sagt ;)

Ja jeg er skidegod, jeg er den bedste !!!! Nåh nej :)

:)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 5 ud af 14 (134 indlæg)