vi gør alle fejl i livet sådan er det vi bliver alle misforstået engang imellem dog det værste er ikke at få af vide hvad gør man godt heri livet på arbejdet ,derved kan ligge fokus der , men sådan er det tit vis har de forkerte venner der ikke vil hjælpe en frem ad i livet og jeg har faktisk nogle glemt de gode ting jeg kan , da jeg ikke fik det af vide af nogle kun det dårlige , men det er nu en gang lettest at forbedre sig i livet vis holder fokus på de gode ting jo jeg har vidste ligesom du føler ikke fået meget af hvad er god til , men tror mig du er ikke den eneste i denne her verden der har det svært , sådan er der mange der har det man kan tit sammensætte et fokus nemmere vis har både det gode gode frem for hvad kan dårlige bruges til det glemmes jo bare da største delen var det gode men vis kun får det dårlige af vide bliver man usikker og det bliver bare mere dårligt og man mister fokus , derved gode venner godt at have jeg synes du har givet gode råd og jeg har da også før givet dig plus stjerner ved gode svare og de gode ting skal man huske det var godt. |
hvorfor skulle angrybird have 1 stjerne for hans kritik af mit navn?
er det ikke lidt trist men angrybird jeg har lige givet dig 5 stjerner for din total uvedkommende kommentar og jeg håber inderligt at andre vil følge mit eksempel :-(
og det var så min sidste handling for ever her på stedet, og lige en ting mere jeg håber virkelig ikke at jeg får ret min i min spådom om fremtiden for seo fordi så er der mange i seo-branchen der bliver arbejdsløse (og dette er ikke skrevet i bitterhed eller noget i den stil)
Og Mikael du bliver bedre og bedre til at stave og med det sagt så er SEO++ lagt i graven for good og det samme er min tilstedeværelse herinde så derfor kan jeg kun sige held og lykke med jeres projekter alle sammen, selv mine evindelige kritikere Men frygt ej jeg tror faktisk at debatten bliver bedre uden mig herinde
Farvel og tak alle sammen