Her er en udemærket forklaring på links, såvel internet som backlinks |
Sigge... Dit standardsvar på selv præcise spørgsmål om linkbuilding er den samme fantastiske model med noget video på Youtube og et eller andet Facebook halløj. Det er helt fint, at du selv tror på det og måske har noget ud af det. Men det er dælme ikke god stil at rådgive andre så lodret forkert, som du gør.
Jeg begyndte på SEO omkring årsskiftet 1998/99, og jeg er "vokset op" med Google så at sige. I alle de år har der været de samme tåbelige påstande om, at nu er SEO død, nu er linkbuilding død osv. Mens den ene fusentatst efter den anden har skreget op om det, har hundredtusinder af virksomheder tjent godt på at arbejde med SEO på deres sites. Og det vil de gøre i mange år endnu.
Jeg har absolut respekt for, at du ikke vil vedkende dig den dokumenterbare virkelighed - men jeg har ingen respekt for, at du uden nogen som helst dokumentation eller research blank afviser, hvad webkøbmænd over hele verden nyder godt af hver dag.
Ydmyghed over for egen viden viden og i særdeleshed over for det faktum, at mange her på Amino skal LEVE af deres tilstedeværelse på nettet er en nødvendighed. Og den ydmyghed ville klæde dig. Beklager de lettere hårde ord - men prøv at tænke over det, ikke?
Det er uden diskussion godt (og nødvendigt) at være på sociale medier og arbejde med 360 graders løsninger. Men du afviser de ca. 300 af de 360 grader, og du råder dem, der ved mindre (ganske lidt mindre) end du gør. Det holder ikke.