Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO angående indgående links fra fora

Side 4 ud af 14 (134 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Sigge... Dit standardsvar på selv præcise spørgsmål om linkbuilding er den samme fantastiske model med noget video på Youtube og et eller andet Facebook halløj. Det er helt fint, at du selv tror på det og måske har noget ud af det. Men det er dælme ikke god stil at rådgive andre så lodret forkert, som du gør.

Jeg begyndte på SEO omkring årsskiftet 1998/99, og jeg er "vokset op" med Google så at sige. I alle de år har der været de samme tåbelige påstande om, at nu er SEO død, nu er linkbuilding død osv. Mens den ene fusentatst efter den anden har skreget op om det, har hundredtusinder af virksomheder tjent godt på at arbejde med SEO på deres sites. Og det vil de gøre i mange år endnu.

Jeg har absolut respekt for, at du ikke vil vedkende dig den dokumenterbare virkelighed - men jeg har ingen respekt for, at du uden nogen som helst dokumentation eller research blank afviser, hvad webkøbmænd over hele verden nyder godt af hver dag.

Ydmyghed over for egen viden viden og i særdeleshed over for det faktum, at mange her på Amino skal LEVE af deres tilstedeværelse på nettet er en nødvendighed. Og den ydmyghed ville klæde dig. Beklager de lettere hårde ord - men prøv at tænke over det, ikke?

Det er uden diskussion godt (og nødvendigt) at være på sociale medier og arbejde med 360 graders løsninger. Men du afviser de ca. 300 af de 360 grader, og du råder dem, der ved mindre (ganske lidt mindre) end du gør. Det holder ikke.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:44
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hedder du Sigge? Oh dear..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:45

Seo++:

Martin :

Interessant, bliver en spændende tråd at tage fat i om 1 år så - når verdenen er domineret af falske facebook, twitter og google+ profiler i vildskab! Cool

jeg tror du har ret Martin men lad os nu lige se, tiden an :-)

her er hvad google vurdere en side efter http://www.seomoz.org/article/search-ranking-factors hvad jeg kunne finde af det nyeste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:51

Thomas Rosenstand:

Sigge... Dit standardsvar på selv præcise spørgsmål om linkbuilding er den samme fantastiske model med noget video på Youtube og et eller andet Facebook halløj. Det er helt fint, at du selv tror på det og måske har noget ud af det. Men det er dælme ikke god stil at rådgive andre så lodret forkert, som du gør.

Jeg begyndte på SEO omkring årsskiftet 1998/99, og jeg er "vokset op" med Google så at sige. I alle de år har der været de samme tåbelige påstande om, at nu er SEO død, nu er linkbuilding død osv. Mens den ene fusentatst efter den anden har skreget op om det, har hundredtusinder af virksomheder tjent godt på at arbejde med SEO på deres sites. Og det vil de gøre i mange år endnu.

Jeg har absolut respekt for, at du ikke vil vedkende dig den dokumenterbare virkelighed - men jeg har ingen respekt for, at du uden nogen som helst dokumentation eller research blank afviser, hvad webkøbmænd over hele verden nyder godt af hver dag.

Ydmyghed over for egen viden viden og i særdeleshed over for det faktum, at mange her på Amino skal LEVE af deres tilstedeværelse på nettet er en nødvendighed. Og den ydmyghed ville klæde dig. Beklager de lettere hårde ord - men prøv at tænke over det, ikke?

Det er uden diskussion godt (og nødvendigt) at være på sociale medier og arbejde med 360 graders løsninger. Men du afviser de ca. 300 af de 360 grader, og du råder dem, der ved mindre (ganske lidt mindre) end du gør. Det holder ikke.

Hej Thomas det kan du have ret i, jeg beklager hvis jeg har forvirret nogen, og stopper hermed i seo branchen for good :-)

Det giver mig også bedre tid til mine egne projekter så derfor tusind tak for at du fik mig til at indse at jeg er en cocksucker :-)

P.s. ovenstående svar kan måske lyde lidt sarkastisk men det er det ikke,  jeg mener det fandemer, og hvis der var en amino moderator der kunne slette min bruger også så ville det være fantastisk :-)

Og det mener jeg fandemer også 

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 22:58

Mathias Hougaard:
Overvej at lægge energien i sociale medier i stedet.

Mathias Hougaard:
Jeg synes ikke du skal lægge for meget krudt i linkbuilding fra fora.

Hvis du gør brug af Facebook, Twitter, eller Google+, kan du ikke lave Backlinking via væg-opslag, da deres links er (rel="nofollow") så du kan kun backlinke ved at bruge FBML eller iFrame. Hvilket du ikke kan andre steder end Facebook.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Se det var jo ikke meningen, Sigge. Men det er naturligvis dit valg. Jeg ville have foreslået dig noget andet end at forlade stedet her - nemlig at udvikle dig. På den måde kunne du både gavne dig selv og de mange her på Amino, der søger råd. God vind uanset!

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:06

Thomas Rosenstand:

Se det var jo ikke meningen, Sigge. Men det er naturligvis dit valg. Jeg ville have foreslået dig noget andet end at forlade stedet her - nemlig at udvikle dig. På den måde kunne du både gavne dig selv og de mange her på Amino, der søger råd. God vind uanset!

Tak Thomas men jeg er helt seriøs jeg forlader amino for evigt fra nu af så må jeg jo altså bare finde en anden måde at lave hurtige penge på end at hustle mange af jer :-) og Thomas... måske  vi ses i USA man ved jo aldrig :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:08

Thomas Rosenstand:
og du råder dem, der ved mindre (ganske lidt mindre) end du gør. Det holder ikke.
Skype-Giggle

Og når Thomas Rosenstand skriver så lange indlæg (som ovenstående kun er et lille uddrag fra), så mener han "business", det er jeg ikke i tvivl om. Normalt svarer han kort og kontant med 2-5 sætninger! Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:23

Jeg har lige udført min sidste handling på amino og givet thomas 5 stjerner for hans lange kritik af mine svar til jer alle og jeg håber virkelig at i alle bare vil glemme alt om at jeg eksisterer og glemme alt det jeg nogensinde har skrevet her på amino :-)

Thats it I'll quit :-)

Side 4 ud af 14 (134 indlæg)